חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איזה מתנה כדאי לקנות לכבוד יום הנישואין?

מאת: עידןנישואין30/04/20121504 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איזה גבר או אישה אינם מכירים את השאלה הזו. מתחילים לשבור את הראש כמה חודשים מראש איך לרצות את בני זוגינו ביום הנישואים ועם השנים זה רק הופך להיות יותר ויותר קשה. כל שנה אתם בטוחים שהבאתם אותה בחידוש מטורף, ולאחר מכן נושמים לרווחה אבל שנה אחר כך מוצאים את עצמכם מתוסכלים על איך להתעלות על הפעם שעברה. זהו אכן מעגל קסמים שקשה לשבור. מצד שני זה גם משאיר את הרומנטיקה והאהבה באוויר. עם כל התסכול שבעניין מה יותר כיף מלהשקיע בזוגיות שלנו?

אחרי כמה שנים של זוגיות ונישואים מתחילים לצוף נושאים שונים שקשורים בתיחזוק הקשר, באם זה בצד הפרקטי והיום יומי, ובאם זה בצד המיני...זה הדבר הנורמלי ביותר שיכול לקרות. אף אחד לא נולד עם ספר הוראות, ולאחר כמה שנים טובות של חיי מין עם אותו בן אדם זה מאוד טבעי שיתחיל לצוץ השעמום. השאלה היא כמובן...מה עושים איתו?

חנות אביזרי מין

זוגות רבים מצאו את עצמם נמנעים משימוש באביזרים חיצוניים. אביזרי מין הם ללא ספק גלגל הצלה מהנה ביותר אבל משום מה אנשים רבים מפחדים לקחת את הצעד הזה שמא ירגישו שמחליפים אותם באביזרים שמופעלים על ידי סוללות...הטכנולוגיה באמת יכולה להיות מפחידה. אבל אולי זה הזמן להרגיע אתכם ולהגיד שאכן אביזרי מין...כבודם במקומם מונח, אבל באמת ששום דבר לא יכול להוות תחליף לדבר האמיתי. אבל מה שכן, בהחלט לתת את הפלפל הרצוי בכדי להחזיר את הלהבה והתשוקה לחיי המין שלכם.

לכן ביום הנישואים הבא שלכם עשו לעצמכם טובה- חנות אביזרי מין. פשוט היכנסו ותתחילו להנות מהמבחר הענק שיש למקום להציע. הפכו את זה לבילוי משותף.

אביזרי מין כתוסף

חנות אביזרי מין באה עם הוראות הפעלה...מה זאת אומרת? יש אביזרים למתחילים ולמתקדמים. בהתחלה אפשר להנות מהמוצרים הקלילים יותר שבתוכם ניתן למצוא משחקי קופסא, תלבושות סקסיות, חומרים למריחה בזמן הסקס ולאט לאט כאשר אביזרי מין כבר הופכים לחלק בלתי נפרד מחיי המין שלכם כזוג ניתן להשתדרג לאביזרים הנועזים יותר, כאלו שיגרמו לכם באמת לרצות עוד ועוד. ללא ספק חנות אביזרי מין יכולה להוות את הפתרון המושלם למתנה ליום הנישואין...אחרי שנה כזאת כבר לא צריך לשבור את הראש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן

מאת: עידןמשפחה וזוגיות - כללי28/06/121283 צפיות
בא לכן להפתיע את הפרטנר שלכן למיטה? בא לכם לשדרג קצת את הסקס להכניס לו תבלינים חדשים ומגרים? הגיע הזמן להיכנס אצל חנות סקס ולהפתיע אחד את השנייה באביזרי מין במתנה. המבחר כל כך גדול ומשגע, שבאמת אפשר להתבלבל.. אז כדי לעזור לכם לעשות קצת סדר בבלגן, הנה כמה הצעות שיגרמו לבני הזוג שלכם לכסות אתכם בנשיקות...

מאת: עידןבריאות גברים30/05/123119 צפיות
תסביך 'גודל איבר המין' הוא אולי השכיח ביותר עלי אדמות. גברים רבים חשים חוסר בטחון בנוגע לגודל איבר מינם, דבר שמוביל להרבה חרדות שמושלכות בין השאר על מערכות היחסים האינטימיות של הגבר, וגם על מערכת היחסים שלו עם עצמו.

מאת: עידןמשפחה וזוגיות - כללי30/04/121261 צפיות
העולם המערבי התפתח במהירות כל כך גבוהה שלעיתים קשה לתפוס עד כמה הגישה השתנתה בהבדל של רק כמה עשרות שנים. כאשר אנחנו מדברים על גישה אנחנו כמובן מדברים על כל מיני קונצנזוסים חברתיים שהשפיעו על הדיסקרטיות והצורך להסתיר את המיניות שלנו.

מאת: עידןזוגיות ואהבה04/03/121355 צפיות
תפקידה של חנות אביזרי מין לספק את המוצרים הכי חמים וסקסיים, שיהפכו לחברים הטובים ביותר בעת הצורך. אבל, כמו מכל חבר טוב גם במקרה הזה צריכות להיות דרישות בסיסיות, כאלה שיבטיחו שהמוצר איכותי, עונה על הצרכים והכי חשוב מענג ונעים. לכן, חשוב לברר לפני רכישת מוצרי אביזרי מין קצת על המקום ממנו בחרתם לקנות, לוודא שהמוצרים איכותיים ומגיעים עם אחריות.

מאת: עידןזוגיות ואהבה04/03/121552 צפיות
אם אתם נמצאים בזוגיות שצריכה קצת תיבלון בחיי המין, נראה כי אתם כבר הגעתם למקום הנכון, ואם לאחר המאמר הזה אתם רצים בכדי לשים את ידכם על המוצר המהפכני הלא הוא ה WE VIBE , אז כנראה שמשם הדרך לחיי מין מופלאים היא קצרה ביותר. אלו מכם שאינם יודעים באיזה מוצר מדובר נרחיב מעט. וי וייב הוא למעשה ויברטור זוגי, יתרון שמותיר את כל מתחריו מאחור. החוסר התפשרות שלו לענג את שני בני הזוג בצורה הפרקטית ביותר ובעת חדירה מאפשרת את ההנאה המושלמת שממנה ניתן לצפות מויברטור.

מאת: עידןמשפחה וזוגיות - כללי04/02/12975 צפיות
אנו חיים בעידן מודרני בו הפתיחות לסקס גבוהה מבעבר והתפיסה המינית הינה משוחררת יותר. בעיקר לאור הגעת האינטרנט וחנויות הסקס הווירטואליות אשר מאפשרות לאנשים לשמור על אנונימיות מוחלטת במהלך ביצוע רכישת אביזרי מין שונים

מאת: עידןמשפחה וזוגיות - כללי27/01/121477 צפיות
נשים יקרות כמה כיף לכן בהקשר של צעצועי מין... יש לכן מבחר כל כך רחב של צעצועי מין בכל חנות אביזרי מין לנשים שגם אם נמאס לכן נורא מהר מצעצוע אחד, הסירו דאגה מליבכן המלאי לא נגמר בקרוב..

מאמרים נוספים בנושא נישואין

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/201598 צפיות
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים.

מאת: רוני הכהןנישואין17/05/182078 צפיות
כאשר זו החברה הכי טובה שהולכת להתחתן, זה תפקיד שמיועד לחברה הכי טובה שלהכין את כל מה שצריכים כדי לחגוג כל החברות ביחד את השבוע הזה שלפני יום החתונה עם מסיבת רווקות באשדוד היפה

מאת: articlestbdנישואין05/01/172030 צפיות
כיצד מתגרשים בשלום ואיך עושים זאת בדרך הנכונה ביותר? מידע בתחום בגוף המאמר.

מאת: ענבל פלוסנישואין24/09/152390 צפיות
רבים מכירים את השלב הזה בנישואין שהשגרה משתלטת לנו על כל נקודה, והריטואל היומיומי הופך למעייף במיוחד. השכרת חדרי אירוח לפי שעה עשויה להיות הפתרון בשבילכם. רגע לפני שאתם שוללים על הסף, קראו מעט על הנקודות המנחות אותנו לפתרון זה.

מאת: ד"ר ירוןנישואין14/06/152397 צפיות
האם גבר נשוי שנמשך לגברים צריך להישאר נשוי או להתגרש? האם נכון לשתף את בת הזוג בנטיות שלך? האם יש פתרון ממשי לדילמה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: rivkaaנישואין07/05/152054 צפיות
המון פעמים הצעת הנישואים תלויה בהחלטת בני הזוג על העונה בה הם רוצים להתחתן: סתיו, חורף, אביב או קיץ. כאשר מדובר על העונה בה "הכי כדאי" להתחתן נדמה כי התשובה היא חד משמעית ועונת הפרימיום היא הקיץ, אך מסתבר שהדבר לא כך ושמניפת הדעות במקרה הזה רחבה מאד. אז מתי בעצם הכי כדאי להתחתן? לשאלה הזו התשובה אינה חד משמעית ותלויה המון בבני הזוג ובאופי החתונה לה הם מייחלים. אז כדי שלא תסתבכו מדי, הנה לכם שני צדי המטבע, בעד ונגד בכל עונה.

מאת: נינה כהןנישואין08/12/141903 צפיות
אין כמו מוסיקה טובה. לגוף, לנשמה, לזיכרון המתוק ואפילו גם למר. יום החתונה הוא מקבץ של שירים, סגנונות, וקצב שונה שילווה אותך ואת הסובבים אותך במשך כל יום חתונתך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica