חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקמת חברה בישראל

החלטתם להתאגד לכדי חברה בע"מ? זקוקים למידע אודות התהליך בו אתם הולכים לצעוד? להלן כל המידע לו אתם זקוקים לשם הקמת חברה בע"מ במדינת ישראל:

פעמים רבות לאורך מסלול הקריירה העצמאית, עוסקים רבים מחליטים לשנות את הסטאטוס שלהם לארגון בע"מ ולא בכדי. עצם מעמדו של הארגון בע"מ כגוף משפטי העומד בפני עצמו והנפרד מבעליו, מקנה לעצמאיים רבים שקט רב, המאפשר להם לעסוק במקצועם ביתר נחת.

אולם, על מנת שעסק כלשהו יוכל לזכות במעמד הנכסף, עליו לבצע מספר שלבים הכרחיים, הדורשים ייעוץ משפטי צמוד. להלן פירוט מלא אודות השלבים השונים אותם יש לבצע:

מילוי טופס בקשה ושליחת מסמכים אל רשם החברות

על מנת לפתוח בתהליך יש למלא טופס בקשה הקרוי טופס 1, חתום על ידי עורך דין. לאחר מכן, יש לשלם את אגרת הרישום ולשלוח אל הרשם את טופס הבקשה, אגרת הרישום, עותק של תקנון חתום על ידי המסיידים והצהרת דירקטוריונים.

במידה ואכן תקפידו לשלוח אל הרשם את כל המסמכים הנדרשים, תירשמו בפנקס החברות ותקבלו מספר רישום.

פירוט המסמכים השונים אותם יש לצרף לבקשת הקמת חברה בע"מ

כפי שציינו, אל הבקשה המשוגרת אל הרשם יש לצרף עותק של התקנון אותו קבעתם כגוף מאוגד. התקנון הנ"ל מורכב מהנושאים הבאים:

שם החברה

בראש המסמך, יש לציין את השם שהענקתם לגוף העצמאי. השם יכול להיות כל דבר העולה על רוחכם, בתנאי שהוא אינו דומה באופן מופרז לשמו של גוף מאוגד אחר ובתנאי שהוא אינו פוגע ברגשות הציבור.

הון המניות

על המסמך לכלול פירוט אודות הון המניות של החברה כגון מספר המניות הרגילות, מספר מניות ההנהלה וכו'.

מטרות הגוף המאוגד

יש לציין במסמך את העיסוקים בהם אתם מתעתדים לעסוק.

הגבלת האחריות

היות וכאמור, הגוף המאוגד הינו ישות עצמאית ונפרדת מבעליה, יש לציין על גבי המסמך את האחריות המוגבלת של בעליה בכל הנוגע לחובות לנושים. כך, במידה והעסק ייקלע לצרות, בעלי המניות לא יידרשו לכסות חובות מעבר לגובה המניות בהן הם מחזיקים.

מדוע כדאי להיוועץ בעורך דין בעת הקמת חברה?

היות ומדובר בהליך בעל משמעות רבה, יש להקפיד ולבצע אותו אך ורק בליווי צמוד של עורך דין מקצועי, היודע כיצד לבצעו על הצד הטוב ביותר. רונן ליבוביץ', עורך דין מוסמך, מציע לכם שירות מקצועי וליווי צמוד לאורך כל הדרך.

לקבלת פרטים נוספים ולתיאום פגישה עם רונן ליבוביץ', ניתן למלא את טופס יצירת הקשר המצורף.

 



תגיות המאמר: הקמת חברה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעקב אקבולוט

מאת: יעקב אקבולוטטיולים בחו"ל19/08/121174 צפיות
הרווח שלך מעבודה במדינה אחרת הוא שגם קיבלת טיול ארוך ומספק. אין פה ויכוח, העבודה מאוד פיסית והימים ארוכים ומעיקים, אולם, אתה חופשי בסופ"ש, סופג תרבויות שונות וחווה הרפתקות במקום זר לתקופה מסויימת.

מאת: יעקב אקבולוטתקליטנים19/08/121108 צפיות
מעבר להחלטה על המקום, שללא ספק היא מרכזית וחשובה, מומלץ לחשוב בנוסף על המנות שיוגשו שיהיו במשתה. גם אם זה בחתונת כסף או בכלל במסיבת סיום חטיבה, חלקים אלו הם בגדר חובה ואי לזאת, כדאי לחשוב עליהם לעומק.

מאת: יעקב אקבולוטאחסון אתרים16/08/121267 צפיות
באינטרנט ניתן למצוא לא מעט טכנולוגיות נפרדות, דפי אינטרנט נבנים באופן שונה ולא כל סוג שרת מתאים לאחסן את האתר שברשותכם. יש צורך לברר בטרם עת אם השרתים של החברה מתאימים לאתרכם.

מאת: יעקב אקבולוטהריון ולידה16/08/121142 צפיות
כל תחום הקטנטנים מלא בלא מעט מונחים שכנראה לא הכרנו עד לשלב ההריון. החל מהמוצצים לתינוק וכלה במשחקים המיוחדים ובמיטות שילוו את הילד לאורך שנות ההתפתחות. מהסיבה הזאת כשתהיו הורים חשוב לרכוש לא מעט רהיטים ואביזרים לביתכם.

מאת: יעקב אקבולוטאירועים וחתונות – כללי16/08/121203 צפיות
המיקום שתבחרו מיועד לשקף את בעלי השמחה ואת הקריטריונים שחשובים לכם. וילה בכוכב יאיר תשקף אקסקולוסיביות, חתונה על הים תעיד על ילדותיות מבורכת, אולם חגיגי ירמוז על עושרכם בעוד שגן או אולם אינטימי ישקף חמימות.

מאת: יעקב אקבולוטבגרויות16/08/121242 צפיות
ככל שיותר זמן עובר לאחר סיום התיכון - ככה תתקשו יותר להשלים בגרויות. זה למה, שווה לפתוח בתהליך בשלב מוקדם. יש הרבה מוסדות שתוכלו להירשם אליהם. עוד מידע על מוסדות אלו אפשר למצוא ללא בעיה באינטרנט. היה ואתם חיילי סדיר, קבע, או אם השתחררתם לאחרונה, ניתן לקבל הטבות והנחות מסויימות על קורסי השלמת בגרות.

מאת: יעקב אקבולוטהדברה08/08/121151 צפיות
מצאתם לשלשת יונים? כשיש בסביבה ריבוי יונים, אין צורך לעשות שימוש בחומרים רעילים. היום קיימות כל מיני שיטות שמרחיקות יונים בלי לפגוע בהן. כמו מה? רשתות מיוחדות ודיסקים תלויים.

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231597 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212068 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211923 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211574 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211252 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201800 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201531 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica