חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבותה של מחלקת הנהלת חשבונות בחברה

מאת: niceguyarticlesהנהלת חשבונות04/06/20121311 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החשיבות הגבוהה שיש לקיום מחלקת הנהלת חשבונות מקצועית ואחראית בחברה, המנהלת את הניירת השוטפת, את תזרים המזומנים ואת הפיקוח על רווחיה והפסדיה של החברה, הינה קריטית להצלחה עסקית ולשגשוג ארוך טווח. לא רק הדיווח השנתי הוא המשמעותי לצורך הנהלת חשבונות נכונה, אלא התפקוד הכללי, השוטף והעקבי המאפשר לבעלי החברה לדעת בדיוק את מצב התזרים הנוכחי, את היחס לתקופות קודמות, האם כדאי לבצע פעולה כלכלית זו או אחרת, וכיו"ב.

רישום מדויק

באמצעות רישום מדויק של כל פעולה כספית המתבצעת במהלך החודש, יכולה מחלקת הנהלת חשבונות לקדם את החברה צעדים משמעותיים קדימה, באמצעות טיפול שוטף של חשבונות עצמאי או עסק, ייצוג מול הרשויות השונות, טיפול בהחזרי המס ומתן עדכונים שוטפים על הטבות מס המגיעות לעסק ועוד.

כמו כן, אחראית מחלקת הנהלת חשבונות על ייעוץ מס בהתייחס לכל פעולה עסקית המתבצעת בחברה. על כל מכירה או רכישה, הלוואה או לקיחת הלוואה, כל הקשור לנכסים שונים השייכים לחברה ועוד - כדי לבצע את החישובים המדויקים ולספק דו"ח עדכני על הנעשה בחברה בכלילת התמונה הגדולה - שירותי ייעוץ מס הזמינים לבעל העסק בכל עת שיזדקק, מאפשרים את הניהול החכם, היעיל והמקצועי הנדרש להצלחת החברה למשך טווח זמן ארוך.

קשר עם הרשויות

יתרה מכך, כל התקשרות עם רשויות המס השונות מצריכה תשומת לב מרבית, סבלנות ודיוק. ניסיונו הרב של יועץ מס בתחום והידע הרב שהוא מביא עימו יכולים לחסוך לבעל העסק עשרות אלפי שקלים ואפילו יותר. אלו, תלויים בניהול נכון של הניירת והיכרות מעמיקה עם סעיפי המיסוי השונים ברשויות המס השונות. כדי להבטיח שקט נפשי, כדי לאפשר לחברה להתמקד בפעילות העסקית, תוך ניהול מרבי של הפן הכלכלי, חלה על יועץ המס האחריות הטוטאלית לדיווחים שונים, לחישובים הרבים המתבצעים מדי יום ביומו, על חישוב המשכורות ועל דיווח תקין לרשויות, ועוד.

חשוב לוודא כי יועץ המס הינו חבר בלשכת יועצי המס ויתרה מכך, לוודא כי אכן המסמכים מטופלים כהלכה. טיפול נכון ומענה מהיר לכל פעולה עסקית המתבצעת בעסק מבטיח דיווח מדויק, ניהול מקצועי והגדלת רווחים המבוססת על שקלול הפעולות השונות בניכוי המיסים השונים. חשוב לבדוק אחת לשנה, אם מגיע החזר מס או כל הטבה אחרת. בעלי עסק רבים מאמינים בטעות, כי מחלקת הנהלת חשבונות או יועץ מס תפקידם לדווח לרשויות אחת לשנה ותו לא. למעשה, עסקים רבים אשר השתמשו בשירותיהם של יועצי מס, הם העסקים המצליחים להתפתח כבר שנים רבות.

פורסם על ידי צוות אתר http://www.rs-cpa.co.il

אתר מומלץ: כלכלה ועסקים המקום החדש

 



תגיות המאמר: הנהלת חשבונות, יועץ מס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת niceguyarticles

מאת: niceguyarticlesעסקים - כללי30/12/15867 צפיות
על מנת להתמודד בחכמה עם הסיכונים השונים האורבים לבית העסק חשוב לדעת לחלק אותם מראש.

מאת: niceguyarticlesבניין ואחזקה - כללי30/12/151481 צפיות
חברת אימן ג׳י בי נוסדה על ידי גוז׳ף ברמן אך מאחוריה עומדת היסטוריה ארוכה של עסקאות נדל״ן משפחתיות אשר התחילו לפני 4 דורות.

מאת: niceguyarticlesשוק ההון14/05/14976 צפיות
כיום לעבוד במשרה מלאה לא תמיד תצליח להחזיק את רובנו מעל פני המים ולמנוע טביעה כלכלית. אך עבודה שנייה או שלישית היא לא תמיד אופציה, בוודאי לא כאשר יש משפחה שדרוש לטפל בה ולהקדיש לה תשומת לב וזמן.

מאת: niceguyarticlesרכב07/05/131216 צפיות
כמה מאתנו מבינים כאשר מוסך הבודק את כלי הרכב שלנו וטוען כי יש צורך להחליף את הקרבורטור, למה הם באמת מתכוונים? לא הרבה. מוסכים עושים שימוש במונחים הנוגעים לעולם כלי הרכב ולנו, האזרחים הפשוטים, אין מושג במה מדובר. מוסך בעל תודעת שירות גבוהה יעניק הסבר קצר על המושג בו הוא עושה שימוש.

מאת: niceguyarticlesספורט ימי 07/05/13968 צפיות
האם יצא לכם פעם לצלול עם כרישים? צלילה עם כרישים היא ספורט ימי (תת ימי) בין המרגשים ביותר בעולם, האדרנלין שמציף את המוח זה רק מחצית מהכיף.

מאת: niceguyarticlesמחשבים וטכנולגיה - כללי07/05/131087 צפיות
האם מותר לגלוש בכל אתר אינטרנט? האם יש אתרים שכדאי להימנע מהם? האם יש דברים שלא כדאי להוריד למחשב? הנה כמה טיפים והמלצות בנושא.

מאת: niceguyarticlesאבטחת הבית06/05/131143 צפיות
הצנרת הביתית מספקת לנו הרבה מאד אתגרים, במיוחד אם אנחנו מתגוררים בבית או בדירה ישנים. בדרך כלל נגלה בעיות בצנרת באמצעות נזילות, סתימות, כתמי מים על הרצפות, כתמי לחות על הקירות ועוד סימנים שלא קשה לפספס. בעיות בצנרת יכולות להיווצר פעמים רבות זמן רב לפני שאנחנו נבחין בהם.

מאמרים נוספים בנושא הנהלת חשבונות

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191327 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: אבי דוידיהנהלת חשבונות23/04/162061 צפיות
הסבר על פתיחת תיק עוסק פטור לעסקים מתחילים בישראל.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/143689 צפיות
דוגמא לדף נוכחות יומי לעובד/ת

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142738 צפיות
הוצאות פרסום בעסק כהוצאה מוכרת ולא לטופס פחת בנוסף- הערה לגבי השוואה בין שתי הפנסיות

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142413 צפיות
במאמר זה ניתן לראות את המסמכים הנדרשים להצהרת הון. לצורך סיוע בהכנת הצהרת ההון שלכם, נבקשכם להמציא למשרדנו בהקדם את רשימת הטפסים והנתונים כמפורט להלן וליצור עימנו קשר.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138807 צפיות
הכלי הטוב ביותר להנפקה של חשבוניות הוא תוכנה אשר מנפיקה חשבוניות לעסק בחינם. הדרך השנייה והישנה של הנפקת חשבונית כרוכה בקנייה של פנקסי חשבוניות מדי תקופה ושמירתם הפיזית לצרכי ביקורת, והיא כמובן מסורבלת ויקרה יותר. אחד היתרונות של עולם האינטרנט היא תוכנה מעולה זו של הנהלת חשבונות באינטרנט, וניהול העסקים באופן אוטומטי וממוחשב.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138461 צפיות
אחד היתרונות שרשת האינטרנט מציעה לנו הוא תכנות בחינם. תוכנה להוצאת חשבוניות באינטרנט היא תוכנה חינמית שבאמצעותה בעלי עסקים יכולים להפיק חשבוניות ממוחשבות בחינם. במאמר הבא נדבר על תוכנת חשבוניות באינטרנט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica