חפש מאמרים:
שלום אורח
19.08.2022
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

די ארקה - רוצים פתרונות לשינה טובה יותר? - חלק 3

מאת: דיארקהשינה 05/06/2012790 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם תתמידו בנסיונות להרגע ולהתרווח לפני הכניסהלמיטה, תרדמו מהר יותר ושנתכם תהיה עמוקה יותר. ככל שהרגלי שעת השינה שלכםשלווה יותר, כך ירגיל את עצמו המוח להרגע ולהניח למתח היומיומי לפני השינה.

כך הפכו את חדר השינה שלכם לידידותי לשינה:

המנעו מרעשים. אם אינכם יכולים להעליםלחלוטין את רעשי הסביבה (נביחות כלבים, שכנים רועים, תנועת הכביש וכו’),נסו למסך אותם בעזרת מאוורר, צלילים מרגיעים או אפילו רעש לבן אם אתםמתמודדים איתו יפה. אטמי אזניים יעשו גם הם את העבודה.

חדר צונן ושינה מרגיעה. טמפרטורת החדר חשובהגם היא לשינה איכותית. חום יאיץ את הדופק ויגביר את ההזעה, קור וגרום לכםלרעידות ואי נוחות. כוונו את הטמפרטורה בין 25 ל-18 מעלות (עדיף על תכניתחכמה אשר חוסכת בחשמל ומפסיקה כאשר הטמפרטורה בחדר מאוזנת).

ודאו כי המיטה נוחה לכם. על המיטה לאפשר לכםמספיק מרחב להתמתח ולהסתובב בנוחות. אם אתם מתעוררים לעתים קרובות עם כאביגב או צוואר, אנו מציעים לכם לשקול החלפה של המזרון (השקעה שכזו עשויהלהתברר כחסכון כאשר תנהלו אורח חיים בריא וערני ותהיו פרודוקטיבים יותר).

המיטה לא נועדה לעבודה. הקישור האסוציאטיבישל המיטה עם עבודה או פעילויות דומות, גורם לכך שהמוח לא רואה בה מקוםמרגיע. שמרו על המיטה כשטח לשינה בלבד. המיטה אמורה להיות איזור שבו המחשבההיא נעימה ונטולת מתחים. בצורה כזו, ברגע שתכנסו למיטה, המוח יבין כי הגיעהזמן לנוח.

הכנות מרגיעות לשינה:

  • קראו ספר או מגזין (לא חדשות) עם אור עדין
  • עשו מקלחת חמה
  • האזינו למוסיקה רגועה
  • עשו מתיחות קלות
  • הכינו ברגעה את הבגדים ושאר אביזרים לבוקר המחר

המאמר הובא ע"י דיארקה אחת מהחברות המובילות בתחום הריהוט (חדר שינה מעץ מלא,
כורסאות טלוויזיה)ופתרונות השינה בישראל, כאשר כל מוצריה הינם ייחודיים ומורכבים לפי נוסחה שכבר הוכיחה את הצלחתה במהלך השנים, ומבטיחה לכם חוויית שינה ושימוש נעימה,נוחה ובריאה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיארקה

מאת: דיארקהריהוט 13/08/13947 צפיות
חדר שינה מעוצב ניכר בזכות ההקפדה על הפרטים הגדולים והקטנים גם יחד. כל מי שמעוניין להשקיע בעצמו ובבריאותו, צריך להקפיד לבחור במיטה ובמזרן איכותיים, שפירושם בריאות טובה, גב בלי כאבים, וגם מראה נעים יותר של סביבת המגורים.

מאת: דיארקהריהוט 21/07/13923 צפיות
כאשר רוכשים ספה חדשה, חשוב להקפיד על מאפייניה – צבע, צורה גודל ועיצוב. מלבד מראה הספה, חשוב להקפיד על כך שנוחות הישיבה תהיה טובה, וכמובן חשוב להקדיש מחשבה לבחירה בצבע הנכון, בהתאם להעדפת בני הבית וגילם.

מאת: דיארקההודעות לעיתונות - כללי15/07/131146 צפיות
כדי להבטיח שינה טובה יותר, נעימה יותר ובריאה יותר, חשוב להקפיד על בחירה בכרית לשינה שתהיה איכותית ומתאימה. כריות נעימות יותר הן ללא ספק פתרונות שינה שמאפשרים שנת לילה נעימה ויקיצה מוצלחת. יצרני ומשווקי כריות מובילים מציעים מגוון של כריות, מדגמים שונים, באיכויות משתנות, ובדרגות קושי משתנות.

מאת: דיארקהשינה 04/07/131658 צפיות
השינה בלילה חיונית לנו כמו אוויר לנשימה. אך כיצד נדע כמה זמן מומלץ לנו לישון בלילה ? לא כדאי לישון יותר מדי בלילה כמו שלא מומלץ לישון מעט מדי.

מאת: דיארקהשינה 22/05/13921 צפיות
ראינו כבר מספר פעמים כי שינה טובה בלילה יכולה להיות גורם ליום רגוע בעבודה ובחיים האישיים. אך מה קורה כאשר לא מצליחים להירדם ? הפתרון לפניכם.

מאת: דיארקהשינה 06/05/13841 צפיות
שינה טובה ורציפה בלילה מהווה מפתח לבריאות וריכוז במהלך היום יום. הסובלים מהפרעות קשב וריכוז יסבלו יותר גם מהפרעות בשינה.

מאת: דיארקהשינה 30/04/13884 צפיות
קשה לנו לשנות הרגלי שינה ועוד יותר קשה לנו לשלוט בהם במהלך הלילה, אך חשוב שנדע מהי תנוחת השינה המומלצת ובעיקר מה תנוחות השינה אומרות עלינו.

מאמרים נוספים בנושא שינה

מאת: דוד כהןשינה 01/10/161241 צפיות
אין דבר מעצבן יותר מלישון כאשר בין הזוג נוחר. אבל לא רק אנחנו סובלים אלא גם הוא. תסמונת דום נשימה בשינה מזיקה ומצביעה על בעיה רפואית הדורשת טיפול.

מאת: אפרתשינה 28/05/152539 צפיות
הפרעות שינה יכולות לשבש מאוד את איכות החיים, במיוחד אשר סובלים מן בעיות של הפרעות שינה באופן קבוע. לרוב, מי שסובל זמן מסוים מן הפרעות שינה נשלח על ידי הרופא המטפל שלו או על ידי רופא המשפחה להשגחה במרפאת שינה. במרפאה זו האדם ישן את הלילה כשהוא מחובר למכשירים שונים. כך בהשחתם של רופאים ואחיות ניתן לבסוף לגלות את הסיבה הרפואית הגורמת לבעיה של הפרעות שינה. לעתים הפרעות שינה נוצרים כתוצאה מעין קשיים לנשום במהלך הלילה מה שגורם לנחירות.

מאת: רובי אוזןשינה 06/04/151579 צפיות
כמה פעמים מצאתם את עצמכם ערים באמצע הלילה? מתהפכים מצד לצד, קמים ומתהלכים ברחבי הבית ועדיין מתקשים להירדם. הפרעות שינה מלוות רבים מאיתנו במהלך השבוע. מחקרים רבים מראים כי אחוזים גבוהים באוכלוסייה הבוגרת סובלים מהתופעה אשר פוגעת בתפקוד היומיומי וגורמת לנו לחוש תשושים ועייפים במהלך היום.

מאת: רובי אוזןשינה 23/02/151350 צפיות
רבים מאיתנו סובלים מכאבי גב וצוואר הנגרמים מסיבות שונות. במקרים שכאלה בחירת מזרן היא החלטה חשובה אשר תשפיע באופן ישיר גם על איכות השינה וגם על רמת הכאב. מזרן נוח הוא עניין של פרספקטיבה המשתנה בין אדם לאדם על פי הרגלי עבר ומבנה גופני. בחירת מזרן היא איננה החלטה שאנו עושים כל יום, לכן חשוב לבדוק את הנושא לעומק, להשוות בין סוגי המזרנים, להתנסות ורק בסוף להחליט. רבים מהמומחים לעמוד השדרה טוענים כי לקימורי גב שונים, מחויבת תמיכה שונה.

מאת: מלטוניןשינה 15/06/144218 צפיות
זמן השינה לו אנחנו זקוקים בנוסף לזמן השינה שאנחנו למעשה ישנים, משתנה במהלך שנות חיינו, כאשר הורמון המלטונין מהווה מרכיב חשוב בתהליך.

מאת: Daniel.Bשינה 20/05/144635 צפיות
כמעט כל מי שנוחר מכיר את התופעה הזאת: התעוררות בבהלה באמצע הלילה שנובעת מתחושת מחנק נוראית שמחייבת אתכם לחפש אחר אוויר לנשימה. אם זה קורה לכם הרבה פעמים בלילה, יכול מאוד להיות שאתם צריכים סיפאפ.

מאת: מלטוניןשינה 20/02/148390 צפיות
מלטונין בא לשקף למוח ולשאר איברי הגוף את שעות החשיכה במהלך היממה, כמו גם את עונות השנה וכל זאת בהתאם לזמן ולמקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica