חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטחון עצמי - להתחיל עם בנות

ביטחון עצמי היא תכונה חשובה. כל כך חשובה שהיא מובילה אותנו בחיים ממקום למקום באופן כזה ששום תכונה אחרת לא יכולה להוביל. היא יכולה לפתוח לנו דלתות או לטרוק אותם בפניהם של אנשים. היא יכולה לאגד סביבנו חבורת אנשים בשביל ליצור דבר מה חדש או בשביל להרוס את הקיים. היא יכולה להיות ההבדל בין ניצחון להפסד ובין חיים למוות – הכל ביד הלשון ובשפע ביטחון עצמי.

ביטחון עצמי והנגזרת המרכזית שלה – הכריזמה שהיא למעשה ביטחון עצמי בשילוב עם כשרון דיבור הם המפתח להובלת אנשים.

ביטחון עצמי משפיע על כל תחומי החיים – אם בלדבר עם המעסיק בעבודה, עם המפקד בצבא, החבר מהילדות, הפקיד בבנק, הקצב באטליז או היפיפייה בפאב. ביטחון עצמי הוא כלי להשגת מטרות – העלאה במשכורת, שבת בבית, טובה מחבר, הלוואה נדיבה, נתח קצבים או לילה מסעיר חושים(ולא עם הקצב מהאטליז). אדם עם ביטחון עצמי הוא קודם כל סמכותי יותר, מעניין יותר ואפילו מושך יותר מבחינה מינית. קל לדבר איתו, קל לסמוך עליו, כיף ללכת אחריו. ביטחון עצמי הוא אותו ניצוץ מסתורי שמושך אחריו את העין.

ההיסטוריה מלאה בדוגמאות רבות כיצד ביטחון עצמי מוביל אנשים אחריך – מפקדים דגולים בצבא כמו משה דיין, רבין, ברק, שרון ונתניהו שחיילים הלכו אחריהם בעיניים עצומות באש ובמים, ולבסוף גדלו להיות פוליטיקאים מובילים.

ברם, אין צורך ללכת כל כך רחוק אחורה בהיסטוריה. מספיק להיזכר בחבר שלכם, שתמיד מצליח להשיג את הבנות היפות ביותר, לעיתים למרות כיעור משווע.

איך צוברים ביטחון עצמי? קודם כל כמאמר השיר, "הזמן עושה את שלו". יתרה מכך, יש צורך בשינוי חד משמעי בגישה – תמיד תסתכלו על עצמכם במראה ותגידו שאתם הכי יפים בעולם לא משנה אם הרגע קמתם מהמיטה. תמיד תהיו בשבילכם הכי יפים, טובים, חכמים, מוצלחים ומאושרים. ביטחון עצמי הוא דבר הוא מוקרן מבפנים החוצה… לכן הכל צריך להתחיל בהערכה העצמית. כשאתם עומדים בפני אתגר – להתחיל עם בנות לצורך העניין תאמרו לעצמכם שזה בסה"כ עוד אתגר בשורה של אתגרים שאתם עומדים בפניהם ואתם מספיק טובים בשביל להצליח בו, ובקלות. אם לא – הבחורה כנראה השתגעה והיא צריכה להתאשפז דחוף במוסד הקרוב לביתה. בשבילכם אין דבר כזה "לא" (לא במובן האונס של המשפט). אתם מראש באים בגישה של "כן". אם לרגע תפקפקו בזה או תחשוב על ה"לא" הבועה תתנפץ.

בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב המאמר הינו משפטן חובב הלומד במסגרת תואר ראשון במשפטים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל ביאליק

מאת: גל ביאליקחוק ומשפט - כללי03/10/091270 צפיות
מה הסיבות המביאות סטודנטים למשפטים לעסוק בלימודי משפטים?

מאת: גל ביאליקיין ואלכוהול26/09/091790 צפיות
"מאלט, סינגל מאלט. מעט מים, ללא קרח." –ג'יימס בונד אומנם המשקה הידוע של בונד הוא המרטיני המפורסם, אבל מסתבר שאפילו בונד בכבודו ובעצמו חבב את הויסקי לא פחות. זאת ועוד, הוא הגדיר במדויק את הדרך שבה הוא רוצה שהויסקי יוגש לו, וכך גם רבים אחרים לפניו ואחריו.

מאת: גל ביאליקתורת המשפט19/09/098935 צפיות
מהו משפט? המשפט הוא הבסיס הערכי והמוסרי לבניית תשתית דמוקרטית, כאוכף הסדר הטוב. המשפט מקיים את אחד היסודות המהותיים של חיינו, כמסדיר הסדר הבסיסי ביותר. מהו יחסה של החברה כיום במדינת ישראל למשפט וכיצד ניתן לשנותו?

מאמרים נוספים בנושא אימון לאיכות חיים

מאת: בנימין קלינגראימון לאיכות חיים30/08/213831 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים23/01/193182 צפיות
הבנק מסרב למשכנתא? הלכתם לבנקים ולא מצליחים לקבל משכנתא? אני האיש שלכם! צריכים מומחה שייכנס לתוך הנעליים שלכם וישיג עבורכם משכנתא? שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות- אני משיג משכנתאות בנקאיות עבור אנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא בכוחות עצמם.

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים16/02/173586 צפיות
אחת הקושיות הגדולות בתורה ובדת היהודית היא שצריך להודות לשם, על כל דבר שקורה לך בין אם זה טוב או רע. כלומר הכול מגיע לאדם מהקדוש ברוך הוא וצריך להודות על זה בכל מקרה. אז המצב הזה הוא משהו שצריך להוסיף עליו שאם יש דברים מטופשים שאתה הכנסת את עצמך אליהם, אז אף אחד לא אשם לך אלא רק אתה אשם ואף אחד לא גרם לך.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162775 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162631 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: ברסלב מאיראימון לאיכות חיים16/02/163532 צפיות
אמרו חכמינו (שם) כל שהקב"ה חפץ בו, מדכאו ביסורין ! נשמע הזוי ? אם אוהבים אותי למה מכאיבים ומייסרים אותי ? פה צריך אמונה שכל זה להמתיק מעלי דינים ולהבין שזה כדי שאני יחפש דרכים חדשות ויפשפש במעשי וכדי שאני ישתנה לטובה, וכדי שאני יבוא נקי מעוון לחיי עולם הבא - הרי שילמתי עליהם כפרת עוונות בייסורים שסבלתי פה בעולם הזה תמשיכו לקרוא תראו מאמרי חז"ל נפלאים ומחזקים לקבל את הייסורים באהבה לחחים טובים ומאושרים).

קשה להצליח, קל להצליח, להצליח להיכשל, מה רע בלהצליח, להצליח בקושי, מה טוב בלא להצליח, מאמן אישי, קואצינג מומלץ: עכשיו אני רוצה לשאול את השאלה הבאה מה רע יכול לצאת לבן אדם מזה שהוא מצליח במשהו אז אני או מציג איזו מטרה, אז אני מניח שהתשובה הקלאסית תהיה שאם זה עושה לו טוב אז הוא תלוי בזה נכון? ש: יש גם את זה. אליעד: יפה אז איזה עוד היבט נגיד יש? ש: שהוא איבד את העניין. אליעד: איבד את העניין ואיזה עוד היבט יש? אז אני רוצה לתת היבט ספציפי אוקי, כשבן אדם מצליח במשהו או נגיד שיש משהו ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica