חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גלגול נשמות: מה בין קארמה, גורל ובחירה?

מאת: דר' ירון זפרןגלגול נשמות29/08/20128725 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפני כל לידה לגלגול פיסי בוחרת הנשמה את השעורים אותם תעבור במהלך אותו גלגול. השעורים הללו מורכבים הן משעורים שבהם נכשלה הנשמה בגלגולים קודמים, והן משעורים חדשים. בכל המקרים זו הנשמה שבוחרת את השעורים, בהתייעצות עם "מועצת הקארמה", ומוציאה אותם לפועל בעזרת המדריכים הרוחניים.

מועצת הקארמה

בפני מועצת הקארמה מופיעה הנשמה לפני לידתה לגלגול הבא. המועצה מורכבת מישויות מפותחות במיוחד, שתפקידן לסייע לנשמה להבין מה השעורים שבהם נכשלה בגלגולים הקודמים וכיצד תבחר גוף חדש בו תוכל לעבור את השעורים הללו באופן המיטבי.

לדוגמא, אדם שנולד נכה קיבל מסר באמצעות תקשור שבגלגולו הקודם היה צריך ללמוד לסמוך על אנשים אחרים. שחזור גלגולים גילה לו שלא רק שהוא סמך אך ורק על עצמו, אלא אף התרברב בכך שאינו זקוק לאיש. בעזרת מועצת הקארמה בחר האיש להוולד בחייו הנוכחיים לגוף של אדם נכה, מה שיאלץ אותו להיסמך על אנשים אחרים. זוהי דוגמא קיצונית כמובן, אך הרעיון מאחוריה הוא שכאשר אנו לא עושים את השעור שתוכנן לנו בדרך הקלה, נאלץ לפעמים ללמוד אותו בדרך קשה יותר, מן הסיבה הפשוטה שבאופן זה לא נוכל לחמוק מעשיית השעור ממנו נמנענו בגלגול הקודם.

מדוע בוחרת הנשמה לעבור שעורים קשים?

הדוגמא שהבאתי מעלה כמובן את השאלה הגדולה מדוע הנשמה צריכה בכלל לבחור שיעור כזה הדורש ממנה לחיות כאדם נכה, למשל. כדי להבין זאת, יש לזכור שהנשמה, בהיותה משוחררת מגוף פיסי, ומצויה במימד הרוחני, מודעת לסיבה לשמה אנחנו מתגלגלים – התפתחות וגדילה, ולשם כך מבינה שיש לעשות לעיתים הקרבות הכרוכות בסבל. הנשמה, בעזרת המדריכים ומועצת הקארמה, רואה בבירור את היעוד הרוחני שלה, ופועלת להגשמתו. בחירת השעורים נעשית לא על פי מה שיהיה לה קל אלא על פי מה שיאפשר לה להתפתח באופן המקסימלי.

כיצד אנו מזמנים לעצמנו שעורים מסוימים?

כל משתנה אותו בוחרת הנשמה מאפשר לה לעבור שעורים מסוג מסוים. מין, צבע עור, דת, לאום, הורים, מצב סוציו-אקונומי אליו נולדים, העדפה מינית, תקופה בה נולדים ועוד – כל אלה הכלים העומדים לרשות הנשמה ביצירת התנאים המתאימים לזימון שעורים ספציפיים.

לדוגמא, אם הנשמה צריכה לעבור שעור הקשור בלימוד צניעות – יתכן והיא תבחר להוולד כאישה בחברה דתית-שמרנית, שם תילמד מגיל צעיר לכסות את גופה ולאפק את הביטוי העצמי שלה. אם, לעומת זאת, על הנשמה ללמוד לבטא את עצמאותה, סביר להניח שהיא תיוולד בחברה חילונית, להורים ליברליים, שיעודדו אותה מגיל צעיר להביע את דעתה ולהבליט את יחודיותה.

ומה לגבי הבחירה החופשית?

תנאי החיים אליהם אנו נולדים אינם קובעים באופן סופי את מה שנגדל להיות כמובן, שכן יש מספיק דוגמאות לאנשים שנולדו למעמד סוציו-אקונומי נמוך, וגדלו להיות אנשים עשירים, למשל. זוהי דוגמא לבחירה העומדת לרשות הנשמה, שהיא המרכיב החשוב ביותר בלימוד שלה. אם נולדנו למעמד סוציו אקונומי נמוך, למשל, אין הדבר אומר שעלינו להשלים עם המצב ולחיות בעוני. אם אנו חשים צורך עז לשפר את מצבנו הכלכלי והחברתי, סביר להניח שהסיבה לשמה בחרה הנשמה שלנו בתנאי החיים הדחוקים אליהם נולדנו היתה לאתגר אותנו.

הוכחות מחקריות לגלגול נשמות

אין צורך להסתפק בסיפורים על דרוזים או על הטיבטים כהוכחה לקיומם של גלגולים קודמים. לתלמידיי אני מציע לפנות אל ילד, אם יש להם אחיין או נכד סביב גיל 5, ולשאול אותו את השאלה "מה היית כשהיית גדול?". שאלה זו היא כמובן פרדוקסלית, כיוון שהוא עדיין לא היה גדול. דוקא הפרדוקסליות הזו היא שמעניקה לו את האישור לחלוק זכרונות מגלגולים קודמים. יש לזכור, עם זאת, שמגיל מסוים מודחקים אותם זכרונות בשל החינוך בעל האופי הלוגי-מתמטי, המלמד אותנו להיות רציונליים ו"לא לדבר שטויות". היות ובעידן האינטרנט ילדים מתבגרים מהר יותר, אל לנו לצפות שכל ילד בן 5 יזכור את גלגוליו.

לשמחתנו נערכו מחקרים רחבי היקף על ידי חוקרים, שביקשו לברר האם גלגול נשמות היא תופעה אמיתית הניתנת להוכחה. אחד החוקרים המפורסמים ביותר בתחום זה הוא פרופ' איאן סטיבנסון, פסיכיאטר קנדי שחקר את הנושא במסגרת האוניברסיטה של וירג'יניה, ארצות הברית. פרופ' סטיבנסון הוציא לאור מספר ספרים, בהם הוא מתעד מקרים רבים של ילדים שסיפרו על גלגוליהם הקודמים (ללא שחזור גלגולים מכוון). כחוקר, בדק סטיבנסון את העובדות עליהם דיברו הילדים ומצא אותם כנכונים. במקרים רבים דרש ממנו הדבר לנסוע למקומות רחוקים ולנבור בארכיונים מאובקים. ממצאיו מראים שהילדים ידעו עובדות שלא יכלו לדעת בשום דרך אחרת זולת אם הם אכן חיו במקומות ובזמנים עליהם סיפרו.

במאמר הבא... אציג בפניכם את שיטת שחזור הגלגולים, ועדויות מרתקות משחזורים של אנשים אמיתיים!

על המחבר: דר´ זפרן הוא מורה רוחני ידוע, סופר רב מכר ומנחה סדרה משלו בטלויזיה. הוא מנהל את המכללה ללימודים רוחניים, המציעה קורסי תקשור, שחזור גלגולים ואימון אישי בגישה רוחנית (קואצ'ינג רוחני).

הוא נחשב מורה של מורים בקהילה האלטרנטיבית. רבים מתלמידיו עוסקים בתקשור, שחזור גלגולים ואימון רוחני כמקצוע.

ניתן ליצור עימו קשר באמצעות "המכללה ללימודים רוחניים", בטלפון 03-5660066, וכן באתר הבית שלו באינטרנט www.zafran.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דר´ זפרן הוא מורה רוחני ידוע, סופר רב מכר ומנחה סדרה משלו בטלויזיה. הוא מנהל את המכללה ללימודים רוחניים, המציעה קורסי תקשור, שחזור גלגולים ואימון אישי בגישה רוחנית (קואצ'ינג רוחני).

הוא נחשב מורה של מורים בקהילה האלטרנטיבית. רבים מתלמידיו עוסקים בתקשור, שחזור גלגולים ואימון רוחני כמקצוע.

ניתן ליצור עימו קשר באמצעות "המכללה ללימודים רוחניים", בטלפון 03-5660066.

מידע נוסף באתר הבית של דר' ירון זפרן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דר' ירון זפרן

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151941 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה03/05/152106 צפיות
כיצד יכול המלאך מיכאל לעזור לכם? מיהו המלאך כמאל? כיצד יוכלו שניהם לעזור לכם להצליח? כיצד הוא יכול להביא לנו שפע? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה25/03/153247 צפיות
מיהו המלאך צדקיאל? מה מספרת עליו הקבלה? כיצד הוא יכול להביא לנו שפע? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/03/151843 צפיות
מיהו המלאך גבריאל? כיצד ניתן לקבל ממנו העצמה וחוזק? כיצד יעזור לכם לאזן את הרוחניות שלכם עם דרישות המציאות? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה29/01/152057 צפיות
כיצד יוכל המלאך רפאל לרפא אתכם? מיהו המלאך חניאל, וכיצד יוכל להביא לחייכם אהבה? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/01/151624 צפיות
האם אפשר לתקשר עם אליהו הנביא? כיצד יש בכוחו לעזור לכם? ואיך מתקשרים עם המלאך אוריאל? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/12/141322 צפיות
האם אפשר לקבל תשובות לשאלות בחלום? כיצד מתקשרים בזמן שינה? איך מקבלים מסרים בחיי היומיום? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאמרים נוספים בנושא גלגול נשמות

מאת: הדר עוזיאל ממןגלגול נשמות08/06/132475 צפיות
החלטתי לשתף אתכם בעבודה שאני עושה מעת לעת על עצמי בשחזור גלגולים . זו עבודה עמוקה מאוד שעוזרת לקלוט דפוסי התנהגות ותבניות שחוזרות על עצמן . האירועים בחיינו די חוזרים על עצמם כל פעם בסיפור מסגרת שונה אבל בעיקר אותו האירוע או שיש לנו פחדים ועכבות שאנחנו לא תמיד מבינים מאיפה הם הבאים ולאן לשייך אותם . כשאר נכנסים לגלגול אפשר לעבוד לפי נושא מסויים שאנחנו רוצים לעבוד עליו ולשחרר אותו ובכלל להבין מאיפה אותה עכבה ותבנית מגיעות.

מאת: הדר עוזיאל ממןגלגול נשמות08/06/131767 צפיות
כאשר אנחנו חווים בחיים משהו שיש לו חשיבות בעינינו, משהו שהשאיר עלינו חותם, וכמובן דברים שהם טראומתיים, קשים, מחלות, תאונות , חוויות לא נעימות. יש לכל החוויות האלה ולכל הדברים האלה קשר לעבר שלנו הגלגולי.

מאת: דר' ירון זפרןגלגול נשמות18/12/128794 צפיות
כיצד נערך שחזור גלגולים? באילו תחומים הוא יכול לשפר את חיינו? כיצד עובד רטרו-הילינג? דר' ירון זפרן, מורה לשחזור גלגולים, מתאר את השיטה המרתקת לחשיפת חיינו בגלגולים קודמים.

מאת: דר' ירון זפרןגלגול נשמות04/07/128876 צפיות
מעל מחצית מאוכלוסיית העולם מאמינה בגלגול נשמות - בבודהיזם בקבלה ואצל הדרוזים. לשם מה אנו מתגלגלים? מה ההסבר לתופעת הדז'ה וו (תחושה שמישהו מוכר לי)? האם ילדים זוכרים את גלגוליהם הקודמים? דר' ירון זפרן, מנהל המכללה ללימודים רוחניים, סופר ומרצה בינלאומי המתמחה בתחום זה מלמד על הסודות של גלגול נשמות ועל טכניקות שחזור גלגולים.

מאת: העולמות של אוריןגלגול נשמות17/06/128607 צפיות
שיחזור גלגולים או כפי שמכנים אותה ריגרסיה, הינה שיטת טיפול בדמיון מודרך בו ניתן לטפל בפחדים, פוביות, בעיות במשפחה ועוד... אנו בני האדם נחלקים לנשמה וגוף. הגוף הינו גשמי ואילו הנשמה היא רוחנית. מכאן שיש ניגוד מוחלט בין הנשמה לגוף. הגוף "סוחב" אותנו מטה לגשמיות (אגו, כסף, כבוד ועוד.. ) ואילו הנשמה מבקשת רוחניות (להתפתח וללמוד, לשנות דרכינו ולהיות אדם טוב יותר). ניגודים אלו יוצרים לא מעט בעיות.

מאת: יוסי קרמר גלגול נשמות12/07/118858 צפיות
מתי ניחשף לאמת הרוחנית?

מאת: אבי בנטובגלגול נשמות05/06/119168 צפיות
סיפור עם יהודי ששמעתי מר' שלמה קרליבך, הרב המזמר, סיפור על גנב יהודי, ותמימות כפרית, קצת מצחיק ובכלל לא אמיתי, אבל קשור לחג השבועות ולעשרת הדיברות, ולדיבר "לא תגנוב", לכל סיפור וסיפור יש לו ניגון משלו, שירת העשבים,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica