חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הבורא חשיפת האמת הרוחנית

מאת: יוסי קרמר גלגול נשמות12/07/20118856 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הבורא חשיפת האמת הרוחנית.  
מתי ניחשף ונדע את האמת הרוחנית? מבחינה רוחנית התהליך שאנחנו עברנו מתחילת בריאת בן האנוש הראשון, העולם, והיקום וכול מה שהוא מכיל בתוכו ועד לתקופה זו, שנערכה במספר רב של גלגולי הנשמות, והגלגולים שעוד נעבור, נעשה בכוונה ובמטרה לחשוף בשלב מסוים את היעד הרוחני הסופי, וזה יקרה כאשר נהיה מוכנים ויכולים להבין ולהכיל את הידע בנושא.
למה? כיוון שהנושא הרוחני קשור למגוון רחב של נושאים הקשורים למהות ולמטרת חיינו, ולשם כך צריך לבנות את היכולת הפיזיולוגית להכיל ידע זה, וזאת כדי שתהיה לנו היכולת לקשר בין המגוון הרחב של הנושאים האבולוציוניים קוסמים שיאפשרו לנו להבין את המהות והמטרה הרוחנית, כשבשלב זה אנחנו עדיין לא יודעים מהי זהותנו האמיתית, כי רמת המודעות העצמית שלנו מוגבלת.
היכולת שלנו להבין ולהתחבר לזהותנו האמיתית, תאפשר לנו להבין את מכלול הנושאים הקשורים לנושא הרוחני, כי אחרת לא ניתן יהיה להתקדם לרמה התפתחותית מתקדמת יותר שתאפשר זאת.
מהבחינה האבולוציונית קוסמית אלה הם נושאים שקשורים אלינו בני האנוש, העולם, והיקום וכול מה שהוא מכיל בתוכו אשר קשורים לנושא הרוחני, כלומר הכול קשור לכול.
תהליך האבולוציה זהו בית הספר שלנו לחקירה, למידה, ולהתפתחות אישית וחברתית, והחיים של כול אחד ואחת מאיתנו הם תוכנית לימודים שמטרתה היא תיקון האישיות, טרנספורמציה, שינוי ומעבר למודעות עצמית ונצחיות.
התהליך הקוסמי כולל בתוכו את התהליך האבולוציוני שמאפשר לנו את החיים.
הנושא הרוחני מכיל בתוכו את התהליך הקוסמי שמכיל בתוכו את התהליך האבולוציוני.
כלומר, כמו שציינתי קודם לכן הכול קשור לכול.
מה המטרה של כול זה? מבחינה רוחנית בעולם האמיתי אנחנו נשמות.
מטרת הנשמות היא לעבור תיקון, טרנספורמציה, שינוי ומעבר למודעות עצמית ונצחיות, ולהיות כמו הבורא.
לכן, ברא ויצר הבורא את התהליך הקוסמי, שכולל בתוכו את התהליך האבולוציוני כדי שנבצע ונממש את מהות ומטרת חיינו.
הנשמה עוברת הרבה מאוד גלגולים כשבכול גלגול נעשה תיקון קל, שנעשה בשלבים איטיים בתהליך האבולוציה.
לאחר כול  הגלגולים הרבים שעברה ותעבור הנשמה, השלבים ותהליך התיקונים והשינויים שנעשו בכול גלגול וגלגול, תגיע התקופה האבולוציונית שבה תתאפשר לנו היכולת הפיזיולוגית להכיל את כול ההקשרים, ולהיחשף לידע לגבי מהות ומטרת החיים שלנו כבני האנוש מהבחינה הרוחנית.
מסקנה: השלב שבו נוכל להיחשף לאמת הרוחנית יקרה כאשר נבין מהי זהותנו האמיתית ונתחבר אליה.
כלומר, לא ניתן יהיה להבין קודם את הנושא הרוחני ולהיחשף אליו, כול עוד אנחנו לא יודעים מי אנחנו ומה מהות ומטרת חיינו, ומהי המציאות שאנחנו נמצאים ושבה אנחנו חיים, הן מהבחינה האבולוציונית והן מהבחינה הקוסמית, מה שיאפשר לנו אישיות בעלת בסיס איתן שלא תתפרק.
סיכום: הנושא הקוסמי מכיל בתוכו את הנושא האבולוציוני.
הנושא הרוחני מכיל בתוכו את הנושא הקוסמי שמכיל בתוכו את הנושא האבולוציוני.
כלומר, הכול קשור לכול, אבל בעיקר קשור אלינו.
לכן, עלינו לצבור את הידע בנושאים שציינתי, כדי שיתאפשר לנו להיחשף לידע הרוחני, כול זה יקרה כאשר נהיה מוכנים לכך פיזיולוגית ואישיותנו תהיה איתנה.
המסר במאמר: חשיפת האמת הרוחנית תתאפשר לנו אך ורק כאשר נגיע לרמה התפתחותית שתאפשר לנו להבין ולהכיל את כול הידע לכך, על המגוון הרחב של נושאים הקשורים לנושא הרוחני.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי קרמר מייעץ ומלווה למודעות רגשית והתפתחות אישית.
המודעות העצמית, השפיות, שאחרי הסכיזופרניה, מניה דפרסיה, הדיכאון, הפחד, החרדה, הקולות הפנימיים, ההרס העצמי ועוד, שחוויתי אותם ועברתי את התהליך ללא עזרה וללא כדורים, רוצים לדעת איך יוצאים מהבלבול המוחי הזה...? 
האם ביכולתכם לזהות את הרגשות הפנימיים שבכם? האם אתם סובלים מהרגשות שלכם? האם אתם מפרשים נכון את רגשותיכם? כי במידה ולא האני והמציאות מתבלבלים מה שיוצר כאוס בחיים, רוצים לדעת איך יוצאים מהמבוך המוחי הזה...??? 
יוסי קרמר מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית.
לקריאת מאמרים נוספים שלי כנסו לבלוג שלי.

http://krameryossi.blogspot.com

פל. 0522798272

לתשומת לבכם: הידע שלי אינו מהווה תחליף לייעוץ פסיכולוגי ו/או פסיכיאטרי ו/או רפואי ו/או אחר, כל הנאמר והנכתב הוא בגדר ידע בלבד, ואין להתבסס עליו או לפעול לפיו ללא יעוץ עם הרופא המטפל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי קרמר

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש14/06/161040 צפיות
הרגשות הפנימיים השליליים שהתעצמו עקב תהליך המעבר מהאינסטינקט שנולדים איתו למודעות עצמית וחיבור רגשי, מובילים להרס עצמי וחוסר הרצון לחיות, כתוצאה מפרוש שגוי וחוסר ההבנה איך להתייחס לאותם הרגשות ואי היכולת להכיל את הסבל הרגשי עם ההשלכות הפיזיולוגיות שנובעות מכך, הם הגורמים העיקרים לתופעת איי.אל.אס. כשבאמצעות ניוון השרירים בעל התופעה מוביל את עצמו עד למצב של שיתוק שרירי הגוף וניתוק התודעה מהגוף, כלומר מימוש הרצון למוות ולהשתחרר מהגוף.

מאת: יוסי קרמר הורות15/02/141413 צפיות
למה לילדים בורח השתן? ההורים בחיים המודרניים מתייחסים לכל נושא בריחת השתן אצל ילדים באופן שהוא אינו ענייני, למה? כי שכחנו איך התנהגנו כשהיינו בטבע. כשהיינו צרכים בטבע לעשות את צרכינו עשינו ללא כל צורך להתאפק, כלומר היה לנו צורך שחררנו, וככה זה עבר מדור לדור. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר סרטן15/02/148953 צפיות
לוקמיה. מהי הסיבה ללוקמיה? לוקמיה היא תופעה פיזיולוגית שמטרתה השמדה עצמית פנימית לשם מימוש הרצון למות. לוקמיה מחולקת לשתי תופעות פיזיולוגיות, אחת שנפוצה בקרב הילדים הנקראת לימפוציטית ואחת שנפוצה אצל מבוגרים הנקראת מיאלואידית. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141440 צפיות
מהי הסיבה לסוכרת? סוכרת היא תופעה פיזיולוגית שבה הגוף אינו מיצר אינסולין ברמה מספקת, וזאת כדי שיוכל לפרק את הגלוקוז הנמצא בדם לרמה הרצויה והבריאה לשם תפקוד מכוון של הגוף, מה שיוצר רמה גבוה של גלוקוז בדם ובשתן, שיוצר תהליך של שחיקה שפוגע באופן תקינות ובריאות הגוף. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141231 צפיות
ממה נובעת תסמונת טורט? הגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו מכנים אותם רגשות חיוביים ושליליים שגורמים לנו למצבי הזיה, מחשבות שווא, דמיון ושאר בעיות האישיות הקיימות בנו שכוללות גם את תסמונת טורט. כלומר, הסיבה לתופעה הפיזיולוגית שמכונה טורט שמלווה בטיקים שיוצר דפוס התנהגות רגשי שחוזר על עצמו מפעם לפעם באופן .תדיר ושיוצר עיוות התנהגותי שמלווה לפעמים בדיבור לא ענייני, הסיבה היא הרגשות הפנימיים החיוביים והשליליים. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141862 צפיות
ממה נובעת התופעה? תסמונת דאון היא תופעה פיזיולוגית הגורמת לקשיי תקשורת של בעל התופעה עם הסובבים אותו ובעיות התפתחויות מגוונות. כדי להבין את תופעת תסמונת דאון רצוי שנבין איך מתנהל תהליך העברת הידע הגנטי לדור הבא, וכדי להבין את התהליך רצוי שנבין ממה מורכב בן האנוש? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141231 צפיות
מה הסיבה לתופעה? תופעת סיסטיק פיברוזיס משפיעה בעיקר על הריאות, הלבלב, בלוטות הזיעה, מערכת העיכול ומערכת המין, שגורמים לשיעול וליחה מרובה וקשיי נשימה, דלקות ריאות חוזרות, משקל נמוך ובעיית תיאבון, פעילות מעיים לא תקינה ועוד. המשך במאמר...

מאמרים נוספים בנושא גלגול נשמות

מאת: הדר עוזיאל ממןגלגול נשמות08/06/132474 צפיות
החלטתי לשתף אתכם בעבודה שאני עושה מעת לעת על עצמי בשחזור גלגולים . זו עבודה עמוקה מאוד שעוזרת לקלוט דפוסי התנהגות ותבניות שחוזרות על עצמן . האירועים בחיינו די חוזרים על עצמם כל פעם בסיפור מסגרת שונה אבל בעיקר אותו האירוע או שיש לנו פחדים ועכבות שאנחנו לא תמיד מבינים מאיפה הם הבאים ולאן לשייך אותם . כשאר נכנסים לגלגול אפשר לעבוד לפי נושא מסויים שאנחנו רוצים לעבוד עליו ולשחרר אותו ובכלל להבין מאיפה אותה עכבה ותבנית מגיעות.

מאת: הדר עוזיאל ממןגלגול נשמות08/06/131767 צפיות
כאשר אנחנו חווים בחיים משהו שיש לו חשיבות בעינינו, משהו שהשאיר עלינו חותם, וכמובן דברים שהם טראומתיים, קשים, מחלות, תאונות , חוויות לא נעימות. יש לכל החוויות האלה ולכל הדברים האלה קשר לעבר שלנו הגלגולי.

מאת: דר' ירון זפרןגלגול נשמות18/12/128794 צפיות
כיצד נערך שחזור גלגולים? באילו תחומים הוא יכול לשפר את חיינו? כיצד עובד רטרו-הילינג? דר' ירון זפרן, מורה לשחזור גלגולים, מתאר את השיטה המרתקת לחשיפת חיינו בגלגולים קודמים.

מאת: דר' ירון זפרןגלגול נשמות29/08/128725 צפיות
מהי מועצת הקארמה? מדוע בוחרת הנשמה שעורים קשים, וכיצד באה לידי ביטוי הבחירה החופשית? דר' ירון זפרן, סופר ומורה רוחני מוביל מציג הוכחות מחקריות לגלגול נשמות ועונה לכמה מן השאלות החשובות...

מאת: דר' ירון זפרןגלגול נשמות04/07/128876 צפיות
מעל מחצית מאוכלוסיית העולם מאמינה בגלגול נשמות - בבודהיזם בקבלה ואצל הדרוזים. לשם מה אנו מתגלגלים? מה ההסבר לתופעת הדז'ה וו (תחושה שמישהו מוכר לי)? האם ילדים זוכרים את גלגוליהם הקודמים? דר' ירון זפרן, מנהל המכללה ללימודים רוחניים, סופר ומרצה בינלאומי המתמחה בתחום זה מלמד על הסודות של גלגול נשמות ועל טכניקות שחזור גלגולים.

מאת: העולמות של אוריןגלגול נשמות17/06/128604 צפיות
שיחזור גלגולים או כפי שמכנים אותה ריגרסיה, הינה שיטת טיפול בדמיון מודרך בו ניתן לטפל בפחדים, פוביות, בעיות במשפחה ועוד... אנו בני האדם נחלקים לנשמה וגוף. הגוף הינו גשמי ואילו הנשמה היא רוחנית. מכאן שיש ניגוד מוחלט בין הנשמה לגוף. הגוף "סוחב" אותנו מטה לגשמיות (אגו, כסף, כבוד ועוד.. ) ואילו הנשמה מבקשת רוחניות (להתפתח וללמוד, לשנות דרכינו ולהיות אדם טוב יותר). ניגודים אלו יוצרים לא מעט בעיות.

מאת: אבי בנטובגלגול נשמות05/06/119168 צפיות
סיפור עם יהודי ששמעתי מר' שלמה קרליבך, הרב המזמר, סיפור על גנב יהודי, ותמימות כפרית, קצת מצחיק ובכלל לא אמיתי, אבל קשור לחג השבועות ולעשרת הדיברות, ולדיבר "לא תגנוב", לכל סיפור וסיפור יש לו ניגון משלו, שירת העשבים,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica