חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב חלונות ראווה

מאת: אסף שמעוןמיתוג18/06/20121080 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המילה נראות אינה מוכרת מאד בשפה העברית אך מי שעוסק במקצועו בשיווק, פרסום או עיצוב יודע היטב כי מדובר במילת מפתח. המילה נראות משמעותה פני הדברים, מה אנחנו מרגישים כאשר אנחנו מביטים בחלל מסויים, באדם מסויים או בחלון ראווה. הנראות של האובייקט אמורה להעביר לנו שלל מסרים אותם מבקש היוצר או המעצב להעביר.

נראות בעיצוב חלונות ראווה

חלון ראווה כשמו כן הוא, חלון המבקש להציג לראווה את הפריטים או העיצובים האחרונים של הרשת. חלון ראווה שאינו מדויק מספיק ואינו מצליח לייצג נראות מדויקת ומרשימה גורם לאיבוד ריכוז וחשק של קהל הלקוחות הפוטנציאלי.

עיצוב חלונות ראווה חייב להתבסס על כל האלמנטים האפשריים להעברת המסר. אם מדובר בעיצוב חלונות ראווה לרשת אופנה בתחילת החורף על החלון להעביר את תחושת הקור ואת הצורך בפריטים שמופיעים בו, מעילים, צעיפים וכדומה.

עיצוב חלונות ראווה של חנות ממתקים חייב להיות צבעוני ולהפנט את המביטים בו, לגרום לנראות של החלון להביא את עובר האורח פנימה אל חלל החנות, או בעגה המקצועית, להנחית אותו אל רצפת המכירות.

מטרתם של מתקני התצוגה ועיצוב חלונות ראווה

בסופו של יום מטרתם של כל האלמנטים שבחנות או סביב לה היא – כמובן, לייצר מכירות ולתרגם אותם להכנסה, לכסף. הנראות הזו שאנחנו עובדים עליה קשה כל כך היא הדבר הראשון אליו נחשף הלקוח וסביר להניח שהיא זו שגורמת לו להחליט אם הטעם או האופי של חלון הראווה מדברים אליו.

מטרתם של המעצבים ומה שעומד לנגד עיניהם הוא חיזוק תמידי של הקשר בין הלקוח למוצר דרך הזדהות אמיתית והעברת התחושה של 'בא לי גם את הפריט הזה בדיוק'.

במידה והלקוח הפוטנציאלי יימצא את מה שמונח על גבי מתקני התצוגה מושך, או שעיצוב חלונות הראווה יפתה אותו פנימה הסיכוי שלו להיכנס ולבצע קנייה גדול מאד.

מתקני תצוגה מושכים כמו גם אביזרים נלווים לחלון ראווה, מדבקות קיר, ריהוט או פרטים קטנים יותר המשתלבים עם העיצוב פוגשים את הקונספט של הרשת עצמה ויוצרים חיבור בין כל האלמנטים יחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131467 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131370 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131470 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131301 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131069 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121095 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210782 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192736 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176196 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162599 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162697 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162190 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162010 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica