חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סימני בגידה- חקירות אישות

מאת: דינה דודחקירות18/06/20121155 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפני שפותחים בחקירה של חוקר פרטי, אנחנו נדרשים לענות לעצמנו על השאלה הפשוטה "האם ישנן מספיק עדויות לכך שבן הזוג שלנו אינו נאמן?". לכאורה השאלה הזו צפויה להיות פשוטה, שכן בן הזוג שלנו הוא האדם הקרוב אלינו ביותר, עימו אנו חולקים את יצוענו, אך עם זאת, לעיתים קשה לענות על השאלה הזו, שכן הסימנים עלולים להיות מבלבלים, מה גם שבן הזוג עלול להיות בעל יכולות הסתרה מוצלחות למדי.


לפני שאנו מזמינים חוקר פרטי שתחום התמחותו חקירות אישות, כיצד נוכל להצביע על סימן בגידה? אחד הסימנים הראשוניים ביותר, הינו שבן הזוג שלנו תופס מאיתנו מרחק. זהו סימן שאומנם נשמע מסובך למדידה, אך בני זוג הנמצאים בזוגיות אינטנסיבית, מסוגלים להצביע מתי בן הזוג שלהם החליט לתפוס מרחק. מתי הם מרגישים שהם "מאבדים אחיזה" ונדמה שהוא נמצא בעולם פרטי משל עצמו.


סימן בולט נוסף שמופיע לעיתים בסרטים וברומאנים, הינו בן זוג או בת הזוג המחליטים לפתע לשפר את הופעתם. כלומר, מרעננים את המלתחה, בת הזוג משקיעה יותר באיפור ובטיפוח, מקפידה שעות ארוכות יותר מול המראה, וכמובן- הקפדה יתירה על הדיאטה. זאת משום שיתכן שבן הזוג החדש בשטח מעורר את הרצון להרשים אותו או אותה, ועל כן ההשקעה הנוספת.


סימן בולט אחר הרלוונטי מאוד לימינו שמצדיק חקירות אישות, הינו הידבקות עד כדי אובססיה למכשיר הסלולר. בני זוג בוגדים יודעים שהודעות סמס עלולות בקלות להסגיר אותם, ועל כן הם דואגים למחוק אותן ברגע שהן מתקבלות. עם זאת, הבוגדים דבוקים לסלולארי שלהם, מחשש כי בכל זאת תישלח הודעה שתסגיר אותם ולוקחים אותם גם למקלחת ולשירותים. אגב, בהקשר זה יש לשים לב להתעקשות לשים קוד על המחשב האישי או הסלולארי.


סימן מובהק אחר הינו היעדרות ממושכת המתורצת במיני תירוצים מתחלפים. קפיצה לחברה, סידורים, התעכבות בעבודה, ויתר סיבות שונות ומגוונות, עלולות להעלות חשד למעשה בגידה. כיום הבוגדים מודעים לנושא זה ומפעילים יצירתיות, ומקפידים לצאת באמצע יום העבודה לשעתיים לצימר לשימוש על בסיס שעה, על מנת לטשטש עקבות. לכן ניתן לבחון פירוט אשראי האם ישנן הוצאות בלתי מוסברות או בלתי אופייניות, כמו "בית בכפר" או "צימר רומנטי". במצב כזה נזמין חקירות אישות.


סימן נוסף העלול להעלות חשד לבגידה בתחום אישות, הינו הימנעות ממעשה אהבים, או הפחתה בתדירות. מכיוון שבן הזוג זוכה להשבעת תיאבונו בתחום זה מכיוון הפרטנר החדש, באופן טבעי פוחת הרצון לעשות זאת עם בן הזוג, מה גם שלבוגדים רבים קשה לתחזק שני קשרים כאלה מבלי שהמצפון יעבוד שעות נוספות, והם מעדיפים להימנע מקרבה מבן הזוג שמא לא "יטמא" בבגידתם.


חשוב לזכור כי סימנים אלה בסופו של דבר נותרים בגדר סימנים, ואל לנו להתעמת עם בן הזוג שלנו ולהאשימו בבגידה, שכן במצב שבו אין להאשמותינו שחר, יתכן ונפגע פגיעה אנושה במרקם הזוגיות. במקרה כזה חוקר פרטי המומחה לענייני אישות, מסוגל לתת תשובה חותכת האם בן או בת הזוג שלנו בוגדים או לא. חוקר פרטי מיומן מסוגל לנהל מעקבים על ידי מצלמות סמויות והקלטות, ולתפוס את בן הזוג שלנו על חם, ולתת לנו תשובה ניצחת לשאלה המטרידה.


הזמינו עוד היום חוקר פרטי שתחום התמחותו חקירות אישות שיענה לכם על השאלה המטרידה, ויסלק חשדות מעיקים.
הכותבת הינה נציגה של משרד צוות חקירות, המפעיל חוקרים פרטיים מומחים בתחום חקירות אישות. כדי לקבוע פגישה עם חוקר פרטי צור קשר עוד היום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דינה דוד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דינה דוד

מאת: דינה דודעסקים מקוונים05/09/121071 צפיות
בעלי עסקים רבים שומעים בתקופה האחרונה על המושג "חנות וירטואלית". נשאלת השאלה מהי למעשה חנות וירטואלית והאם היא עשויה להועיל לכל בית עסק שהוא?

מאת: דינה דודחקלאות06/08/128484 צפיות
פרחים הם חלק מהותי בחיינו, כולנו נהנים מיופיים של פרחים, נוהגים להעניק פרחים כשי לשמחות ואירועים, נהנים להציב אותם בחלל החדר על מנת להאירו וליהנות מריחם, ואף נוהגים לגדל פרחים בגינה ולשתול אותם בעציצים. עולה השאלה- כיצד נוצרים פרחים? מהי הסיבה לכך שהם כל כך אהובים בחיינו?

מאת: דינה דודהודעות לעיתונות - כללי29/07/121393 צפיות
רגע לפני שאתם מרימים את הטלפון לבצע הזמנת משלוחי פרחים הרצליה, יש כמה דברים שכדאי לדעת על העיר הקרויה על שמו של חוזה המדינה, והקשר שלה לפרחים ולצמחיה. העיר הרצליה נודעת בזכות המרינה המחודשת שלה, והטיילת היפהפיה, אך לא רק- בעיר ישנם שטחים ירוקים רבים, שהעירייה דאגה לטפח במשך שנים רבות, על מנת לאפשר לתושביה אתנחתא ומרגוע מחיי הכרך.

מאת: דינה דודאירועים וחתונות – כללי24/07/121086 צפיות
לעיתים אנו נוטים לחשוב שכדי לשמח אדם יקר עלינו לשבור תוכנית חסכון, להתהלך אנה ואנה ברחבי הקניון כדי למצוא איזה זוטא שתמצא חן בעיניו ותרומם את נפשו. אך אין צורך להוציא כספים מיותרים, ניתן לעשות זאת באופן טבעי ואלגנטי הרבה יותר- משלוחי פרחים ראשון לציון.

מאת: דינה דודאירועים וחתונות – כללי04/07/121093 צפיות
בא לכם לעורר התרגשות באדם הקרוב לליבכם באופן שלא יותיר אותו אדיש? משלוח פרחים הינו דרך אולטימטיבית להפתיע אדם באופן שייחרט בליבו. יופיים של הפרחים הצבעוניים והייחודיים, לצד הארומה המשכרת הנודפת מהם, הופכים משלוח פרחים לדרך שלא ניתן לטעות בה להפיח שמחה בליבו של אהוב יקר.

מאת: דינה דודבגידות28/06/121189 צפיות
רבים מאיתנו תופשים בגידות כדבר המופיע לרוב בסרטים הוליבודיים, טורי הרכילות בעיתון או אולי שמועה ששמענו על חבר רחוק או פרטנר מהמילואים. אף אחד אינו מדמיין שהדבר יתגלגל לפתחו, והוא ימצא את עצמו במצב שבו אהוב ליבו החליט לשים מאחור את ההבטחות שנתן לו בטקס קידושין עם הבטחה להיות נאמן עד ליומו האחרון.

מאת: דינה דודמסחר אלקטרוני25/06/121141 צפיות
השינויים בשוק הצרכנות הגלובאלי והיתרונות הגלומים בבניית חנות וירטואלית הביאו לכך שהסחר האלקטרוני תפס תאוצה בשנים האחרונות, ומבשרים תחילתו של עידן חדש שבו מכירות רבות מתבצעות אונליין. מהם היתרונות הגלומים ללקוח ולבעל העסק בחנות וירטואלית?

מאמרים נוספים בנושא חקירות

מאת: shlomy חקירות26/12/171554 צפיות
חושדים בבן הזוג? חשוב להבין מספר פרטים טרם הפניה לחוקר פרטי, ראשית תחום הבגידות הוא עניין שמתרחב בשנים האחרונות ולמשרדי חקירות יש לא מעט עבודה בתחום, 80% מכלל הפונים למעשה בטוחים שמתבצעת בגידה וזקוקים להוכחה לצורך בתי משפט וכו', הבגידות שמגיעות לידי חקירות מדובר במעשה המתמשך לאורך תקופה עם פרטנר קבוע ולא בגידה מיקירת שעליה קשה מאוד לאסוף ראיות

מאת: נויחקירות25/11/171787 צפיות
אנשים רבים פונים למשרדי חקירה פרטיים כאלה ואחרים על מנת לאשש או להזים חשדות אשר יש להם לגבי התנהגות בני הזוג שלהם, או כדי להשיג מידע אודות שותפים לעסק או על מתחרים או אודות אנשים אשר רוצים לעשות איתם עסקים וכדומה. משרדי חקירות מעניקים שירותי מעקבים אחרי אנשים לצורך השגת מידע אשר נחוץ ללקוחות שלהם. אבל בהזמנת מעקבים יש גם סיכונים אשר יש לקחת אותם בחשבון.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152863 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152183 צפיות
אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152339 צפיות
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142860 צפיות
בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

מאת: ליאת מנדלסוןחקירות14/09/143239 צפיות
בחיים אי אפשר לדעת מתי האדם מולך דובר אמת או לא. כאשר מדובר על עניינים שוליים הרי שמלבד חוסר נעימות ותסכול, הדבר לא באמת משפיע. כאשר מדובר על ענייני עבודה, זוגיות וכדומה – למושג שקר או אמת יש משמעות שונה לגמרי. בדיוק בשל כך מזל שאפשר להשתמש באחת המכונות החשובות ביותר שהומצאו מכונת פוליגרף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica