חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דירות למכירה - מומלץ לקרוא

מאת: amirdadon90נדל"ן20/06/2012915 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
דירות למכירה חשוב מאוד לקרוא

אם קיבלתם החלטה שהנכם רוצים לרכוש בית, בוודאי תשמחו לשמוע כי היום יהיה באפשרותכם לעשות כן בצורה פשוטה ומהירה.  מאמר זה יתן לכם דרכים חכמות בכל הנוגע לרכישת דירות למכירה וכן, יקנה מידע חשוב באשר לאפשרויות השונות של נכסים אשר לשוק להציע.

דירות למכירה - ישנו מבחר רחב:

נכון להיום, כל אחד הרוצה לרכוש בית יכול לבצע את זה בשתי דרכים עיקריות:

·                       בעזרת מתווך מקצועי - משרדי תיווך להם יש דירות למכירה. יש להבין כי במשרד רציני תבצעו מפגש עם סוכן הנדל"ן ואיתו תקבעו מהו התקציב העומד לרשותכם, היכן אתם רוצים לרכוש את הנכס ועוד מספר גורמים בקשר לאיתור נכסים לקנייה, וכיו"ב סוכן התיווך יציע לכם נכסים שונים וכמו כן ילווה אתכם בכל פרטי ההליך עד לסיום הרכישה. יש לדעת שתדרשו לחתום על מסמך שבו הנכם מסכימים כי שכרתם את השירות של סוכן התיווך ובמקרה ועסקה תתבצע תהיו חייבים להפריש לו אחוז שנהוג ע"פ חוק.

·                       פרסומים של דירות למכירה - ישנם לוחות של נכסים להשכרה ולמכירה באינטרנט וכמו כן בעיתונים המקומיים. מקורות מידע לדירות יאפשרו לכם קניית דירה ע"פ הבחירות שלכם באותם איזורים, בהתאם לגודל והיבטים נוספים שאתם חושקים בהם.

היתרון הגדול של אינדקסים המציגים דירות למכירה הוא בכך שיש בהם מבחר של דירות שבדרך כלל עדכני ביותר. יש אתרים שמספקים זאת ללא עלות ויש גם אתרים הדורשים מהגולש תשלום סמלי.

דירות למכירה כדאי לדעת

יש כמה דברים שיש לוודא טרם רכישת דירות למכירה:

·                       אישורים - דירות למכירה בדרך כלל רשומות בלישכת רישום המקרקעין של ישראל. חשוב מאוד לבדוק שאותו אחד שמתיימר להיות הבעלים של הבית הוא אכן בעל הנכס ברשומות ושהדירה ללא עיקולים, משכתנא סעיפים למיניהם וכדומה.

·                       כשירות הבית - כדאי לבחון את הדירה ואת הסביבה. יהיה כדאי לבחון את השכונה בזמן היום וגם כשיש חושך לבדוק תקינותם של התריסים, לברר מהי הארנונה ודברים נוספים שיש לוודא.

·                       אישורי בנייה -  יש לוודא שהדירה המדוברת בתקן אישורי הבנייה, האם קיים אופציה להרחבת בנייה וכו'.

לסיכום, יש באפשרותכם לבצע חיפוש יש דירות למכירה בעזרת עזרה של לוחות דירות וגם בעזרת סוכני נדל"ן. ברגע בו איתרתם את הנכס הרצוי בצעו את הבדיקות המקדימות הדרושות ובצעו את העסקה.

 



תגיות המאמר: דירות למכירה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.redfin.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amirdadon90

מאת: amirdadon90סרטן21/03/171814 צפיות
אין ספק שאחת מהמחלות המטרידות ביותר בעידן שבו אנחנו חיים זו מחלת הסרטן על כל גווניה השונים.

מאת: amirdadon90עסקים - כללי21/02/171250 צפיות
דמיינו שאתם באים לפגישה. אתם מגיעים למקום חדש, לא מוכר. אתם מנסים להתמצא ולהגיע לחדר בו נקבעה לכם הפגישה, אך אתם לא מסתדרים.

מאת: amirdadon90פיננסים וכספים - כללי 01/02/171861 צפיות
אין ספק כי תחום הרכישות באינטרנט הינו תחום שהפך להיות נפוץ ופופולארי מאוד בשנים האחרונות.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171703 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: amirdadon90הריון ולידה25/01/172145 צפיות
כאשר מגיע לו הרך הנולד, נשאלת השאלה היכן המקום המומלץ ביותר לקנות עבורו את המוצרים שהוא כה צריך.

מאת: amirdadon90הריון ולידה24/01/171810 צפיות
במידה והתינוק שלכם נמצא בשלבי התפתחות שדורשים מוצרים ספציפיים, אתם תוכלו פשוט לנסות ולחפש מוצרי תינוקות שיוכלו לעזור לו בהתפתחות על הצד הטוב ביותר, וזה ללא ספק משהו שעשוי להשביע את רצונכם בסופו של דבר ולראות את התינוק שלכם גדל בהתאם לציפיות שלכם.

מאת: amirdadon90יחסי ציבור17/01/175606 צפיות
דודי מליץ הוא אחת ההוכחות היותר משכנעות ליכולת של אדם להשתנות, גם אם התקשורת מנסה להעמיד אותו על משבצת מאוד ספציפית ולהדביק לו תווית מסוימת.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222674 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183246 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183220 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182253 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica