חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוספי תזונה לספורטאים

מאת: אסף שמעוןתוספי מזון24/06/20121161 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הספורט בריא מאד לגוף וגם לנפש בזה אין כל ספק, אך אם קיבלתם על עצמכם את ההחלטה לעסוק בפעילות ספורטיבית מוגברת ורציפה וודאו כי אתם מתאמנים נכון, וכי יש עליכם בקרה תמידית וכן דאגו לכך שבמקביל ותחת השגחה רפואית תבצעו את כל פעולות השימור הדרושות לגוף שלכם על מנת להמשיך ולהיות חזק ובריא. פעילות ספורטיבית שאינה נכונה עלולה לפגוע בגוף וליצור את התוצאה ההפוכה לגמרי.

מגנזיום ציטראט – חיוני לגוף, בעיקר לספורטאים

החומרים המשתחררים ופועלים בגופנו בזמן האימון רבים מאד, ביניהם גם מגנזיום ציטראט. מינרל זה הפועל בגופנו מסייע לתהליכים רבים להתרחש כסדרן ומאפשר לנו בעצם לבצע פעילות גופנית מוגברת. המגנזיום ציטראט הוא בעצם מינרל המוביל מעל 300 אנזימים שונים, אלו מתמקדים בשלד ובעצמות וכן באזור הלב והדם.

ככל שאנחנו מתאמצים יותר כך אנו מאבדים יותר נוזלים, נוזלים אלו מופרשים החוצה מגופנו באמצעות הזיעה והשתן. המגנזיום ציטראט המבוזבז חיוני לגופנו ויש להשיב אותו בדרכים אחרות על מנת לא לסבול ממחסור או מהתכווצויות האופייניות מאד לספורטאים, בעיקר לאחר אימון מפרך. נטילה עקבית של התוסף תקל באופן משמעותי על תופעות ההתכווצות לאחר האימון.

המגנזיום ציטראט משמש גם את האוכלוסייה שאינה ספורטאית במגוון תחומים. החיוניות שלו במערכת הדם והעצמות של גופנו הופכות אותו למבוקש גם בקטגוריות אחרות. המגנזיום ציטראט מסייע גם בהקלה על כאבי ראש, מיגרנות ונדודי שינה, שומר על בריאות העצם, מקל על עצירות, מסייע במחלות נשימה כמו אסתמה, מונע יצירת אבנים בכליות וגם בהתמודדות עם התסמונת הקדם ווסתית.

מגנזיום ציטראט – במחלקת תוספי תזונה לספורטאים

בהתייעצות עם הרופא שלכם וגם עם המאמן האישי של חדר הכושר קבלו החלטה להשתמש ולשלב את המגנזיום ציטראט כחלק מתוספי התזונה לספורטאים אותם אתם נוטלים על נמת שלמור על גופכם ולאפשר לו להמשיך ולעמוד במעמסת האימון.

תוספי תזונה לספורטאים אינם מומלצים למי שאינו מכיר ויודע את יתרונותיהם וחסרונותיהם של כל אחד ואחד מהם ויש כאמור לבצע התייעצות ראשונית בטרם תחילת הטיפול. טיפול שגוי עלול להזיק יותר מלהועיל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131468 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131371 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131471 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131302 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131069 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121095 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210783 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא תוספי מזון

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172697 צפיות
היום בעידן חיים מודרניים, לחץ וסטרס בלתי פוסקים, ולא תמיד אנשים מוצאים זמן וכוח לתזונה מאוזנת. זה גרם לאנשי רפואה המודרנית לחפש פתרונות להשלמת החיסורים. אבל לפעמים לא צריך להמציא את הגלגל מחדש, אלא מספיק רק להתעדכן ולעשות כמה שינויים קטנים. סיפורים על מולטי ויטמין אפשר לפגוש עוד מתקופת מלחמת העולם, שהיו בשימוש, כדאי לעזור להתמודד לאותם אנשים שהגיעו לתת תזונה. עם השנים הרכב ומינון של ויטמינים התעדכן והשתנה. וכיום מולטי ויטמין ותוספי מזון בהחלט יכולים להיות מקור תמיכה והשלמה לתזונה בלתי מאוזנת

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172337 צפיות
ויטמין D, אחד הויטמינים החשובים. נוא משתתף ברב התהליכים, שמתרחשים בגוף של אדם. תמיד היה נהוג לחשוב, שבארץ שלנו, מלאת שמש, אין צורך בתוספת ויטמין. אבל עם השנים, ועם מחקרים שמראים ומוכיחים, חשיפה ממשוכת לשמש, גורמת נזק רב בכל מיני הבטים. יותר ויותר רופאים ממליצים על תוספת של ויטמיםן D , באופן מבוקר. תוסף הזה, עוזר להתמודד עם עייפות מוגברת, חיזוק שיניים, למנוע דלדול מסת השריר, משםיעה על תהליך יוצר זרע אצל גברים, מסייע בהתמודדות עם מחלות לב, סרטן, טרשת נפוצה,לחץ דם גבוה ועוד. טבלת המינון תראו בהמשך

מאת: רונןתוספי מזון12/05/171583 צפיות
במהלך תקופת ההריון הגוף משתנה ולעיתים יש חוסרים תזונתיים שונים. אפשר להשלים חוסרים אלה על ידי אכילה נכונה וגם השלמה בעזרת תוספי תזונה

מאת: שרון צרפתיתוספי מזון08/10/152476 צפיות
אחד מאותם צמחי מרפא פלאיים בהם ישנו שימוש רב בארצות כמו סין הינו שורש רדיולה אשר מספק סגולות רבות לבריאות הנפשית והפיזית של האדם שצורך אותו, עד כי החלו לייצר כמוסות טבעיות ממנו על מנת לקבל את היתרונות הללו בצורה מהירה ופשוטה.

מאת: רוני הכהןתוספי מזון23/07/151862 צפיות
קרוב לוודאי שרק חלק זעיר מצליח לאזן את צריכה היומית ללא שימוש בתוספי תזונה כמו דנסיטי, אקסום ואחרים שמצליחים לספק את הכמות הנדרשת בצורה יעילה ביותר.

מאת: אמירתוספי מזון06/03/151723 צפיות
כל אחד מאיתנו אוהב לאכול אוכל שונה אבל כולנו בסופו של יום צריכים את אותם החומרים התזונתיים המסייעים לגוף. בדיוק לשם כך נוצרו תוספי תזונה המאפשרים לנו לא לאכול את כל החומרים שהגוף צריך אך עדיין כן לספק לו אותם בעזרת תוספי תזונה. א מי צריך תוספי תזונה? מה הכמות הנדרשת? ומתי כדאי לצרוך אותם? הכל במאמר הבא

מאת: יונתן קדםתוספי מזון09/03/148610 צפיות
בניגוד למה שרבים סבורים, התפתחות הטכנולוגיה לא הפכה את ניתוח שאיבת השומן לאקט פשוט וקליל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica