חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו שרת אחסון?

מאת: לולה איזרסוןאחסון אתרים18/07/20121060 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עומדים להקים אתר אינטרנט?

אם כבר שילמתם על פורטל באינטרנט, דאגתם לו לעיצוב, הזנתם בו תוכן טוב והשקעתם בו מחשבה, כסף וזמן - הגיע הרגע לדבר על אחסון. כל אתר באינטרנט, אישי או מסחרי, עליו להיות מאוחסן על פני שרת וירטואלי. שרת שכזה זהו מחשב חזק מאוד עם יכולות אדירות שבאפשרותו אפשר לגבות מספר רב של קבצים בבת אחת למתעניינים, גלשו לאתר לפרטים נוספים.

מציאת ספקית שירות זהו לא עניין סתמי, לא כל חברה היא רצינית, לכן חשוב מאוד לבדוק מס' פרטים -

סוג השרת - גם בתחום המחשוב אפשר למצוא המון טכנולוגיות שונות מאוד, פורטלים מתוכננים בקונפיגורציות שונות לכן לא כל שרת יכול לגבות את האתר שלכם. מאוד חשוב לבדוק אם השרתים של חברה מסוימת רלוונטיים לאתרכם.

רצינות ואמינות - שרת ששובק חיים מזיק מאוד לאתרכם, על אחת כמה וכמה אם מדובר באתר מסחרי. בכל שעה בה האתר אינו באוויר בשבילכם זה אובדן כספי. אתם צריכים חברה עם מוניטין מצוין, כזאת שיודעת לתחזק את השרתים שברשותה ולהשתלט על תקלות במידה והתרחשו.

גודל חבילת האחסון - כמה נפח אחסון צריך לקנות? כמה זה עולה? כמו בכל דיל, עליכם לברר איזו תמורה אתם מקבלים עבור התשלום. צריך לבדוק את נפח החבילה ומהירות העברת הנתונים.

שרת בחו"ל או בארץ - כל מי שמחפש שרת יעודי במחיר נמוך מאוד, עשוי להגיע למצב שהוא מוציא כסף בשביל שרת בברזיל. שרתים כאלה פועלים לאט, קצב תעבורת המידע עלול להיות איטי בצורה מרגיזה ובמקרה של וירוס - ייתכן ולא יהיה מענה.

ועוד משהו - בדקו עם החברה שנשמר גיבוי מלא של המידע ששמים על השרת, הפרט הקטן הזה כנראה יחסוך לכם עוגמת נפש רבה.

מה צריך לעשות עכשיו?

רק אחרי שבדקתם את הנושאים החשובים האלה, תוכלו להשוות מס' האפשרויות השונות. אחרי הכל, ודאי תרצו לדעת שאתם זוכים בשירות טוב שיבטיח לאתר אינטרנט שלכם מהירות גלישה ויציבות.

עם כל המידע שכאן מציאת שרת אחסון לאתר העתידי שלכם לא תהיה עבודה מסובכת במיוחד, שיהיה המון בהצלחה!
 



תגיות המאמר: שרת אחסון, שרת יעודי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לולה איזרסון

מאת: לולה איזרסוןאירועים וחתונות – כללי17/10/121002 צפיות
חוץ מהאלמנטים הבנאליים שמוצאים היום במסיבות, יש מלא חידושים מעניינים שנכנסו בתקופה זו וצוברים תאוצה. לדוגמה, מנות שף, להקות מפורסמות ועוד. אך בכל שילוב שתבחר פן תשכח שקודם כל האירוע הוא לא רק שלך, מסיבה זו בדיוק הכי חשוב לקלוע כמה שיותר למכנה הרחב ביותר של האורחים.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה17/10/121075 צפיות
נראה שבעשור האחרון חלו מספר שינויים בכל הנוגע לאירועים בישראל. אם לפני מס' שנים היה אפשר לערוך משהו צנוע, אז עכשיו אנחנו רוצים להשקיע באירוע מעט יותר משאבים. למה להסתפק בקולה וחטיפים, מוזיקה באיכות גרועה ומשחקי חברה בנאליים, במקום לערוך משהו קצת יותר מתוחכם? עם דיג'יי אמיתי, מיקום מגניב ובל נשכח הפעלות ואטרקציות שונות עבור האורחים שלכם?

מאת: לולה איזרסוןרפואה סינית17/10/12965 צפיות
בדומה לרוב העולם, גם אני בעצמי, עוד מהיותי ילד, נתתי את אמוני ברפואה המדעית ובבתי חולים; כל כאב צוואר מינימאלי, כל הרגשת חולשה יומיומית, הסתיימה ע"יבליעת קפליה או לגימה מהסירופ. שברירי, ככה אני... עד לפני שנתיים, לאחר שבועות רבים שסבלתי ממיחושים, אף קופת חולים לא הצליחה לפתור. עד שבסוף, בחשדנות רבה, נעניתי לבקשותיה של ידידה שלי, שלימדה אותי על הנושא של הטיפולים המשלימים.

מאת: לולה איזרסוןאירועים וחתונות – כללי17/10/12994 צפיות
זו הסיבה העיקרית שבגללה כל כך הרבה אנשים מעדיפים לבסוף למסור את כל המשימות המייגעות למישהו אחר, למשל מפיקי ומפיקות ארועים. מפיקי אירועים מצליחים תפקידם לדאוג שתהיו מוכנים ליהנות מהאירוע שלכם. ובכלל, התרומה העיקרית של צוות מקצועי זה הנסיון.

מאת: לולה איזרסוןעבודה וקריירה - כללי15/10/121166 צפיות
מגיל צעיר פזלתי אל אמנות המוזיקה. ובגלל זה, כשהייתי בן 16, פניתי לאמא בבקשה ללמוד קורס גיטרה. נהנתי מהשיעורים ופינטזתי ליצור הרכב רוק מגניב ולהופיע בחוץ לארץ.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה15/10/121397 צפיות
בריתה לבת החדשה? אין פתרון פשוט יותר. ישנם מקרים בהם נשמח לחגוג אירוע משמח, אולם לא נרצה להרים אירוע רציני. לצורך זה אין בעיה למצוא המון מקומות שיפיקו עבורכם חגיגות פרטיות. במאמר הקרוב קבלו את כל מה שצריך ללמוד בנושא הפקת אירועים קטנים, כך שתקבלו כל מה שצריך לדעת.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה15/10/121007 צפיות
מעבר לדברים הסטנדרטיים שתמיד רואים בכל חגיגה, יש המון רעינות שנכנסו בשנים האחרונות וצוברים תאוצה. לדוגמה, אוכל אקזוטי, עמדות מולטימדיה ומגוון רעיונות נוספים. עם זאת בכל שילוב שתבחר חשוב שתזכור שבנוסף אליך ולמשפחתך יש עוד אנשים אחרים, אי לכך הכרחי שתנסה לכוון למכנה המשותף הרחב ביותר.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173518 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176213 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163115 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153118 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152643 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152826 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152549 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica