חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כץ ושות'

מאת: עו"ד כץייעוץ משפטי23/07/20121114 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עורכי דין לעניני משפט צבאי ומשפט פלילי.

כץ ושות' הינו משרד בוטיק, המייחד את פעילותו למספר תחומי דגל, בתחום המשפט הפלילי והמשפט הצבאי. המשרד עומד בשורה הראשונה עם מיטב המשרדים בישראל, ולצד זאת, מתאפיין בעריכת דין מסוג אחר. לצד מומחיות ומתן שירות מקצועי וחסר פשרות אנו רואים בשירות אישי וזמינות תנאי הכרחי לעבודת עורך הדין.


במשרדינו מחלקה המתמחה בדין הצבאי ומורכבת מבוגרי יחידת הפרקליטות הצבאית, אשר שסיימו את שירותם כקצינים משפטנים והם בעלי הכשרה וניסיון משפטי רב בתחום הצבאי.

עורכי הדין במשרדינו, קצינים משפטנים אשר הצטרפו לפרקליטות הצבאית לאחר סיום לימודי המשפטים, התמחו בדין הפלילי במסגרת היחידה, סיימו את קורס קציני המשפטים, קורס ייחודי זה מכשיר את המשפטן הצבאי לעסוק בדין הצבאי בצורה הטובה ביותר.  
משרדנו מתמחה בתחום המשפט הפלילי על כל היבטיו ורבדיו; החל משלב הייעוץ במסגרת החקירה המשטרתית או גביית האמרה, בהמשך ההליכים בטרם להגשת כתב האישום וכלה בהליכים שלאחר הגשת כתב האישום.

במשרדינו מטופלים תיקים המתנהלים בפני הערכאות המשפטיות השונות בצבא, כגון: תיקי נפקדים ועריקים והסדרת מעמדם, תיקי סמים, תיקי אלימות, תיקי עבירות מין, תיקים הנוגעים לעבירות ביטחון ועוד.

משרדינו מטפל בהליכים שונים המתנהלים מול רשויות הצבא ורשויות ציבוריות נוספות כגון: ייצוג בפני בית הדין לאנשי הקבע, שיפוט בדין משמעתי, ועדות סמים, הליכים לפטור חוקי משירות, הגשת בקשות חנינה לנשיא המדינה ועוד.

משרדינו, ילווה אותך בכל שלבי התהליך המשפטי. החל בהכנה לחקירות מצ"ח, דיוני מעצר וייצוג בבתי דין הצבאיים. משרדינו, יסייע רבות בטיפול בקיצור תקופת מחיקת רישום פלילי טרם הגיוס לצה"ל ובמהלך השירות . במשרדינו מחלקה המתמחה בהסדרת מעמד וייצוג של "עריקי חו"ל" בסדיר ובמילואים, "משתמטי גיוס", "בני יורדים", וישראלים תושבי חו"ל אשר זקוקים מסיבות אלו ואחרות להסדרת מעמדם בצה"ל טרם הגעתם לארץ.    משרדנו מתחייב לשירות אישי, אמין ומקצועי בכל השלבים, החל משלב הייעוץ הראשוני ובהמשך בעת ניהול ההליכים מול הרשויות השונות וניהול המו"מ מולן, וכלה בשלב הייצוג המשפטי בפני הערכאות המשפטיות השונות.

משרדינו, שם לעצמו למטרה לספק את התוצאה הטובה ביותר עבור כל לקוח, תוך נקיטה בפתרונות יצירתים, ומתן דגש ליחס אישי.    אנו מזמינים אתכם להתרשם מהמאמרים השימושים באתרינו, מהייעוץ המקצועי, מההיכרות רבת השנים עם המערכת הצבאית וניסיוננו הרב בתחום.   

אל תהססו לפנות על מנת לקבל מידע נוסף בתחום עיסוקינו!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,

כץ ושות' - עורכי דין

בקרו אותנו ב- www.court-martial.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עו"ד כץ

מאת: עו"ד כץחוק ומשפט - כללי25/07/12933 צפיות
חוק טל- כל הדעות והאפשרויות אין ספק, כי חוק טל יהיה אשר יהיה ישנה סדרי עולם במדינתינו הקטנה. בראשון לאוגוסט עתיד לפוג תוקפו של החוק ויהיה על הממשלה לקבוע את הקריטריונים החדשים לגיוס תלמידי ישיבות. מאמר זה יביא את האפשרויות העומדות על הפרק...

מאת: עו"ד כץפלילי17/07/121152 צפיות
עבירות עריקות הן מהעברות הנפוצות במערכת הצבאית, עבירה זו עלולה להוביל להגשת כתבי אישום ולעונשים כבדים, במאמר זה ננסה נסקור את המקרים בהם יוגש כתב אישום ואת השלכתו על המשך חייו של החייל.

מאת: עו"ד כץפלילי06/07/121136 צפיות
המאמר יעסוק בנושא התמודדות עם חקירת מצ"ח (משטרה צבאית חוקרת), וינסה להעניק מספר כלים אשר יכולים לסייע רבות לנחקר.

מאת: עו"ד כץפלילי04/07/121034 צפיות
המאמר יעסוק במהי זכות הטיעון איך היא משפיע על ההליך ועל זכות הטיעון בצבא

מאת: עו"ד כץפלילי03/07/121483 צפיות
המאמר יעסוק בסוגיית העריקים אשר נמצאים בחו"ל. מה מעמדם כאשר יגיעו לארץ? מה הדרך הטובה ביותר להסדרת מעמדם?

מאת: עו"ד כץפלילי03/07/121272 צפיות
המאמר יעסוק בסוגיות שונות העוסקות בדיני סמים בצבא. זכויות החיילים אל מול מוסדות החקירה. היכן יכול לסייע העו"ד המתאים ועוד..

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ משפטי

מאת: בנימין קלינגרייעוץ משפטי22/07/222374 צפיות
בקשה לשינויים בהיתר - בסמכות מהנדס העיר לאחר קבלת ההיתר, מבוצעים לעתים שינויים מזעריים במהלך הבנייה, או שנולד צורך בשינויים אלה לעומת המאושר בהיתר, עוד בטרם תחילת ביצוע הבנייה. מהנדס העיר רשאי לאשר, בעצמו או מי מטעמו, חלק מהשינויים (ראו רשימה בהמשך), ללא צורך בדיון או באישור של ועדת המשנה או רשות הרישוי. זאת, על פי תקנות התכנון והבנייה (התרת שינויים בהיתר על ידי מהנדס ועדה מקומית), תשנ"ב-1992. לבקשה בהליך זה לא נדרש תיק מידע. ההיתר נמסר לאחר בדיקת תכנית השינויים, במידה שהם עומדים בדרישות המפורטות בתקנות.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ משפטי13/07/201144 צפיות
בית המשפט זיכה בעל חברה אשר אשר השכירה נכס למכון קוסמטיקה ללא היתר. אף שיש לה כמה בעלי מניות, רק נגד אחד מהם נפתחו הליכים. בבית המשפט נחשף קשר חברי בין מפקח בעירייה לבין אחד מבעלי המניות. באשר לאכיפה בררנית והגנה מן הצדק קבע השופט כי מדובר באחד מאותם מקרים חריגים ונדירים המצדיקים את קבלת הטענה.

מאת: עו"ד אברהם זאדה הרפזייעוץ משפטי11/04/201222 צפיות
הגשתם בקשה להיתר בניה וקיבלתם סירוב? התקבלה החלטה בעניינכם ללא שנתנה לכם האפשרות לטעון את טענתכם? לא העניקו לכם הזדמנות לטעון את טענותיכם? מה ניתן לעשות במקרים כאלה ומהם זכויותיו של האזרח בפני הרשות ומהם חובותיה של הרשות?

מאת: tiloniייעוץ משפטי11/06/191264 צפיות
ישנם מקרים רבים בהם נגרמים לאנשים תמימים נזקי רכוש עקב רשלנות או אשמת צד שלישי. אלו נזקים שביכולתם להיגרם לדירה, לרכב, לעסק ולרכוש אחר, בדרכים שונות. אלו נזקים שעשויים להתרחש עקב אירועי שריפה, שיטפון, נזילות, שריפה, פריצה, אסונות טבע, ליקוי בניה ואחרים.

מאת: רוי ורלייעוץ משפטי25/01/191334 צפיות
זו הסיבה מדוע יש צורך ייתכן שתצטרך עזרה. המאמר להלן מספק עצות מצוינות כדי לעזור לך לנצח במקרה שלך פגיעה אישית.

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןייעוץ משפטי24/06/173522 צפיות
רלה הגישה לתיק ההוצאה לפועל בקשה בטענת פרעתי וטענה בין היתר שנגבו ממנה סכומים עודפים ומופרזים שכלל לא היו צריכים להיגבות ובאופן מפתיע (או שלא) טענתה התקבלה ולאחר חישוב הסכומים שנגבו ביתר במהלך השנים, יצא דווקא שהבנק פתאום חייב לה מיליונים של שקלים.

מאת: אופירייעוץ משפטי02/09/162059 צפיות
לנוטריון יש מגוון תפקידים. בין היתר הוא צריך לאשר ולאמת מגוון מסמכים, ולו על מנת שאלו יהיו קבילים להוות ראיות בבית המשפט- אם בארץ ואם בחו"ל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica