חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זה לא הגיל זה התרגיל

מאת: ספיר קוסקיגיל הזהב24/07/20121024 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מגיע גיל שבו צריך להרפות, זה לא בא מתוך הכרחה, פשוט נגמר הכוחות, לאחר שעבדנו ודאגנו לילדנו שנים מרובות, הגיע הזמן את הזמן לפנות, לילדים שגדלו שיבצעו בעצמם את המטלות, מגיע גיל שצריך לדאוג רק לעצמנו ולהוריד מכתפנו אחרים.

על מנת לאפשר לאותם זקנים לנהל אורח חיים חברתי, תעסוקתי ויעיל שלא ישקעו בזקנה אלא להפך יעלו ויפרחו עם השנים בתי אבות בצפון ידאגו לכך וזאת למה? כי אתם אנשים ששווים את הערכתנו הרבה, שתרמתם רבות למדינה ותמיד נחלצתם לעזרה אז זה הזמן שלנו להודות לכם ולהושיט יד לעזרה.

אחד ממבולי בתי האבות באזור הצפון הם בתי אבות בחיפה שם תוכלו ליהנות ממגוון רחב של פעילויות שמתאימות לקצב שלכם, מופעי בידור וסטנדאפ, טיולי מאורגנים, צוות מפנק שיעמוד לרשותכם בכל עת וידאג לכל הצרכים שלכם בין אם זה מקלחת או בין אם זה סתם לשבת ולשוחח אתכם, זאת ההנאה שלנו ואנחנו מתמסרים בקלות, בית אבות בחיפה יעניק לכם גם כן קייטרינג ברמה גבוהה, אוכל מצוין ורך שמתאים בדיוק עבורכם הטומן בתוכו ויטמינים ותוספי-מזון שיעניקו לכם כוח להמשך פעילויות היום.

מעבר להיות בית האבות מטפל ועוזר הוא גם סממן חברתי חשוב מאוד בגיל הזהב, הרבה מבוגרים נוטים לחוש בדידות ומאבדים טעם לחיים, בבית האבות אנו דואגים שיתבצע תקשור בין הצוות לבניכם ובינכם לבית הדיירים הנוספים, חברויות נרקמות גם בגילאים האלה אל תהיו מופתעים ומעבר לחברויות גם מתעוררות אהבות חדשות ישנות, אין יותר יפה מלראות אהבה גם בגילאים האלה שעושה חשק לבן זוג שיישאר לצדך לאורך כל החיים, כי אין יותר טוב להזדקן יחדיו.

אז לפני שאתם מחליטים להיכן לעבור תתייעצו עם אנשים מקצועיים המבינים בזה שיתאימו לכם את המקום המושלם עבורכם, כי זה הולך להיות הבית החדש שלכם ובית כמו שאתם יודעים צריך לבנות בקפידה ולשמור על כל לבנה ולבנה, מעבר בגיל זה לסביבה חדשה יכניס לכם חיים לקופסא , כי אין תחליף להיות בצוותא ואל חשש ילדיכם תמיד יוכלו לבוא אליכם בכל עת שתבחרו ואם הנכדים והנינים גם ירצו הם גם יוכלו לישון אתכם, אז פתחו את לבכם לעוד משפחה ואנחנו מבטיחים לכם שלא תהיה ולו קצת אכזבה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי

מאת: ספיר קוסקיוטרינריה13/08/121326 צפיות
הצורך שלנו לטפל בעצמנו מצריך אותנו גם לדאוג לסביבה שלנו, במיוחד אם מדובר בבעל חיים האהוב ביותר שלנו, יש לדאוג לו כאילו היה בנך.

מאת: ספיר קוסקיאירועים וחתונות – כללי13/08/121050 צפיות
אחת מן הבחירות " הקשות " בחיינו היא להחליט היכן בא לנו לחגוג אירוע חשוב ולהנציח רגע זה לעולמי עולמים, האופציות מרובות ולכן הבחירה לא קלה.

מאת: ספיר קוסקיבר ובת מצווה13/08/121618 צפיות
יום הולדת זה מאורע חשוב לכל אחד, אך, כאשר מדובר בגיל המצוות זה חשוב במיוחד. אין כמו חגיגה באולם ענק שמתאימה לזה המאורע, ממש מעין חתונה קטנה.

מאת: ספיר קוסקיספורט אתגרי13/08/127719 צפיות
אם בא לך טיול מיוחד, תן לי יד ונצא לאחד , יחדיו נבלה שעות ארוכות, נעביר חוויות ונראה נפלאות, אין כמו טיול טוב בג'יפ מעולה.

מאת: ספיר קוסקיעסקי מזון13/08/121177 צפיות
הצורך בקפה תמיד בא עם הצורך לאכילת מאכל כלשהו ליד, רצוי מתוק על מנת להעביר מעט את הטעם המר של הקפה שלנו, או פשוט להוסיף סוכר והרבה.

מאת: ספיר קוסקיניקיון09/08/121110 צפיות
כאשר אנחנו ניגשים לנקות, אנחנו ממש מגלים עולם של הרפתקאות, חרקים וחיידקים מכל המינים והסוגים וכמה תיקנים מתים, הגיע הזמן לעשות עם זה משהו.

מאת: ספיר קוסקיגיל הזהב09/08/121130 צפיות
תמיד אתם תוהים איזה מקום יקבל אתכם כמו שאתם, ללא תנאים ושעדיין תמשיכו להרגיש בתוכם צעירים, בית אבות מודרני וחדשני זה פתרון מושלם עבורכם

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216147 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171857 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162024 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162143 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162058 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152044 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151710 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica