חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ערבי נשים – המתכון לאירוע שהחברות לא ישכחו

מאת: יובל בן בסטהעצמת נשים24/07/20128693 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ערבי נשים בארצות הברית

שיחת היום בארצות הברית היא על המעבר של מריזה מאייר מגוגל בה הייתה סגנית נשיא לניהול שירותי המיקום והעסקים המקומיים בגוגל ואף הגיע לארץ. כיום למרות שהיא בחודש השביעי להריונה ביאהו קיבלו אותה בשתי זרועות פתוחות. מריזה לא מגדירה את עצמה כפמיניסטית. למרות שנראה כי היא נפצה את תקרת הזכוכית המצב הוא כזה שבישראל שלושים אחוז מהנשים נתונות בסיכון לעוני. במלחמת העולם השנייה כדי להגדיל את הצריכה לחלקים הפנימיים של הבשר נערכו בארצות הברית מפגשי נשים שבהם הועלו חשיבותם של האיברים הפנימיים לאכילה.

ערבי נשים באנגליה

במאה הקודמת היה נהוג לערוך ערבי נשים בארבע אחר הצהרים כאשר השכנות היו נפגשות לכוס תה ועוגיות ומשתפות בדברים שאותם עניינו במיוחד. לעיתים היו מצטרפות חברות נוספות למעגל ובכך הדו שייח היה נפתח לא רק למצב בשכונה אלא גם לקיטורים על הבעל והילדים, היכן כדאי לקנות ועוד.

ערבי נשים בישראל

ישנם סגנונות שונים של ערבי נשים בישראל. ישנם מסיבות רווקות שבהן נפגשות החברות הטובות בכדי לחגוג את תום "עונת הרווקות". נציגות המשפחה והחברות מספקות שלל עצות מעשיות כיצד להתמודד מול החמה ואיך הכי נכון לשמר את הזוגיות.  מופע חשפנות מהווה מרכיב חשוב מאוד מהצד הבידורי. דרך נוספת היא לארגן ערב גיבוש שבו מורות או עובדות מחליטת להיפגש בכדי להוריד קצת מהמתח והלחץ בעבודה. סדנת יוגה צחוק הינה הפעלה מצחיקה שעוזרת גם להשתחרר ואפילו לרזות. ערב נשים הוא גם אירוע לחברות הטובות שנפגשות אחת לחודש או אז ניתן להזמין סדנת גרפולוגיה שבה הנשים יכירו האחת את השניה דרך האותיות השרבוטים והציורים.

ערבי נשים וסקס

אחת ההפעלות המשעשעות ביותר לקידום ערב נשים היא זאת שבה מגיע סקסולוגיות בכדי לערוך לכן הכרות מחודשות עם צוו האופנה בתחום. זה המקום לפתוח את הדמיון והראש לטובת מקומות שאולי לא חשבתן שתגיעו לשם.

ערבי נשים רווקות

באירוע שבו מתכנסות החברות הרווקות ניתן לערוך סדנת שפת גוף ואומנות הפיתוי. טיפים מעולים לרווקות, אלמנות וגרושות מעולם הדייט והתדמית. אם החברות רוצות משהו יותר פרוע אפשר לשלב גם משחקי אימפרוביזציה וצחוק.

איך לבחור את המתכון הנכון לאירוע

ניתן להקים דף בפיסבוק לאירוע כך שכל אחת תוכל להיות שותפה. ניתן לערוך הצבעה אינטרנטית דרך המייל לגבי הפעילות. חשוב להתאים את הפעילות לסגנון של הבנות ולציפיות שלהן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גם את תקבלו הצעה זולה יותר באופן נקודתי אם תזמינו אותי תרוויחו ותהנו הרבה יותר. יובל בן בסט מנחה קבוצות וגרפולוג. התקשרו 050-5711160 או ל-03-5590868 www.graphologia.net

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל בן בסט

מאת: יובל בן בסטאימון מנהלים23/07/205116 צפיות
סדנאות גיבוש וסדנאות לחץ ושחיקה לעובדים הן כלי מעולה לקבלת כלים להתמודדות, לגבש ובכך לעזור ולהיעזר בעובדים בכדי לצאת לדרך חדשה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202353 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195892 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטטלוויזיה19/05/191532 צפיות
לראות את קובי מרימי בוכה מעל הבמה בסיום זה היה מרגש. ערב גיבוש משפחתי יכול להיות בכל סידרה אפשרית. ההבדל בין ערב גיבוש לעובדים לבין ערב גיבוש משפחתי יכול להיות משהו מאוד מאוד קטן. אירווזיון הוא ברמה לכידותית של עם שלם. רק לחשוב איזה רגשות שמחה פרצו כאשר ישראל זכתה במקום הראשון בשנת 2018.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191783 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191564 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192507 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאמרים נוספים בנושא העצמת נשים

מאת: לילה בן הרוש העצמת נשים16/07/204850 צפיות
אני מזמינה אותך לגלות יחד איתי, איך אפשר לחוות חיבור ועוצמה פנימית גם בימים אלה, כשהאפשרות להיפגש מאתגרת יותר מהרגיל. אנחנו בשאקטי בי, יצרנו ספריית תכנים עשירה ומרתקת שתוציא אותך למסע עמוק ומשמעותי דרך מגוון סדנאות ומפגשים עם נשים מעוררות השראה, בנושאים שנוגעים לחיי ולחייך: זוגיות, הורות, תקשורת, עסקים, מודעות, פריון, התפתחות אישית ועוד.

מאת: גילת אפריםהעצמת נשים09/07/1710981 צפיות
האם את נוהגת לומר לעצמך מילים חיוביות ומפרגנות? או אולי את שיפוטית וביקורתית כלפי עצמך...? קראי את המאמר הבא, על-מנת ללמוד כיצד להפוך את הדיבור העצמי שלך לחיובי ומיטיב.

מאת: לי באומןהעצמת נשים30/04/133375 צפיות
קרב מגע היא שיטה להגנה עצמית שזכתה להמון כינויים, ויש לה סגנונות שונים, אבל בבסיס מדובר על שיטה שכל כוונתה היא להתמך בחוזקות הגוף והעצמי, תוך איתור נקודות התורפה אצל היריב והכנעתו. למידה זו, שהיא קוגניטיבית וגופנית מאפשרת לנשים להכניס לתוך הרפרטואר החוויתי שלהם זיכרונות של יכולת, השג, אפשרות ללחימה ומעל הכל- אמונה עצמית.

מאת: עמי אלבזהעצמת נשים23/01/138553 צפיות
ברוב המקצועות העצמאיים יש צורך לאחר קבלת התעודה המקצועית להשקיע את מלא המרץ והכסף בפרסום, לא כך בתחום בניית הציפורניים, לאחר קבלת תעודת ההכשרה בוגרת הקורס תמצא את עצמה מקבלת לקוחות המגיעות מפה לאוזן, מחברות, שכנות, ומשפחה.

מאת: מרדכי שרםהעצמת נשים09/10/128605 צפיות
חולמות על ערב מושלם עם חברה שלכן? רוצות לערוך ערב לכול החברות הקרובות שלכן? במאמר זה תקבלו טיפים רבים.

מאת: טומי רןהעצמת נשים19/09/129921 צפיות
רבים מכירים את תל אביב כמרכז התרבות, ההווי והעסקים של מדינת ישראל, אך רוב האנשים המתגוררים בעיר זו אוהבים להזכיר כי תל אביב היא "מעוז" שירותי הליווי בישראל. העיר מציעה מגוון דירות דיסקרטיות ושירותים של נערות ליווי בכל יום ובכל שעה בה הלקוחות מעוניינים.

מאת: טומי רןהעצמת נשים19/09/128759 צפיות
ישנן טענות רבות בישראל כי קיים סחר בנשים וכי רוב נערות הליווי אשר עובדות במדינה, עובדות בניגוד לרצונן או משום שהן נמצאות במצב בריאותי אשר אינן מאפשר להן להתפרנס בשום צורה אחרת. בשנה האחרונה נתקלנו בחוק הזנות החדש, שעיקרו הוא הענשת כל אדם אשר עוסק בסחר בנשים וכן כל אדם אשר נתפס עם נערות ליווי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica