חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוצה להיות רגוע לכל מה שקשור לרכוש שלך?

מאת: אינטרוטראבטחת הבית29/07/2012983 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין כמו מערכות אבטחה שיקנו לנו תחושת בטחון ויגנו על רכושינו - ציוד האבטחה הפך כבר מזמן למצרך חובה כמעט בכל בית ובכל עסק קיים. המרדף בין ציוד מתוחכם יותר ויותר ככל שעוברות השנים, לבין תחכומם של העבריינים והשיטות שלהם לעקוף את הציוד הזה כנראה שלא יסתיים לעולם והמוח האנושי ימצא תמיד פטנטים חדשים ובמקביל רעיונות ושיטות איך להתגבר עליהם. כיום המודעות לציוד הזה היא גבוהה, מה גם שהעלויות אינן כפי שהן היו לפני מספר שנים ויותר ויותר אנשים מרשים לעצמם להתמגן עם הציוד הזה. ישנן אפשרויות שונות כשרוצים ציוד שיאבטח את רכושינו ואנו נסקור כאן חלק מהן.

מערכת אזעקה - הוא לא רק ציוד אקטיבי אלא גם ציוד פאסיבי. רוב האזעקות היום משמשות אך ורק לשם הרתעת העבריין וההפעלה שלהן אמורה להבריח אותו. ישנן אזעקות בעלות עוצמה רבה שמופעלות על ידי חיישנים המזהים תנועה באזור שלא אמורה להיות בו תנועה, וישנן אזעקות המופעלות בתגובה לקול, תזוזה או כל התרחשות בסביבתן כשהן מופעלות. בלא מעט מקרים הוכח שאזעקות עושות את העבודה ולא צריך יותר מזה בכדי למנוע את הפשע ולהרתיע את הפושע. ישנן אזעקות מתוחכמות יותר שלא רק שהן עושות רעש חזק בהפעלתן אלא גם מחוברות לאחד המוקדים של חברות האבטחה ומתריעות שם, ואז באופן מיידי יוצא סייר של החברה לבדוק למה הגיעה ההתרעה.

מצלמות אבטחה - הן בעצם מילה נרדפת לכל הקשור לתחום של ציוד אבטחה. מצלמות אלה מתעדות כל דבר שקורה בעסק או בבית וכך ניתן לדעת ולזהות את הפושע במקרה שבוצעה פריצה במקום. המצלמות הללו מגיעות בשלל סוגים שהפופולארית שבהם היא מצלמת הרשת. מצלמה זו מחוברת לרשת האינטרנט וניתן להתחבר אליה מכל מקום שיש בו חיבור לרשת וכן בכל זמן נתון ולצפות במה שמתרחש. ישנן מצלמות אחרות שמופעלות בעזרת קלטות אך העלות שלהן יקרה יחסית בגלל התחזוקה השוטפת וההוצאות הכרוכות בכך. כל מקום עם הצרכים שלו וכל עסק או בית עם היכולות שלו להשקיע במיגון העסק או הבית ובאבטחה שלו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בשמים - באתר בושמטיק זול יותר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אינטרוטר

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי19/06/14925 צפיות
ביטחון עצמי או דימוי עצמי הפכו לערך משמעותי מאוד בעולמו של האדם המודרני. בעבר המעמד והדימוי של האדם היו נקבעים על פי סטנדרטים של יוקרה וכיום, למרות שנראה כי הדימוי של האדם נקבע על פי מעמדו שמתורגם לכסף ומקצוע, המהפכה התעשייתית ובמיוחד הגישה הקפיטליסטית,

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי02/04/141184 צפיות
בשמים הם אמצעי מצוין ליצירת ריח אשר מזוהה עם אדם מסוים, מכיוון שהם מאפשרים להתבשם קבוע ושגרתי ומתלווים אל יומו וחייו של האדם הנושא את הניחוח שלהם. למרות שלכל אדם ריח משלו, אשר משולב עם ריחות הבושם, ישנם סוגים עיקריים של בשמים אשר נחשבים לפופולאריים ואהודים יותר

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי29/01/14974 צפיות
למרות שריח הוא דבר טבעי וקסום, כמו כל דבר אחר בעולמנו, גם אותו התעקשנו לפרק ולתמלל. במרוצת השנים החלו להשתמש בטרמינולוגיה מיוחדת כדי לפרק את הבושם הממוצע למרכיבים שונים וכיום מוסכם על העוסקים בתחום כי כל בושם מורכב משלושה תווים או משלוש שכבות של ריח. התווים העליונים הם התווים המהירים ביותר להתנדף והם מסוגלים להישאר על הגוף למשך עשרים דקות לכל היותר.

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי28/11/131118 צפיות
מוצרי טיפוח הם חלק בלתי נפרד מארגז הכלים של כל אישה שאוהבת להקדיש זמן לשדרוג המראה החיצוני שלה. בעזרת קרמים שונים, כמו קרם גוף או קרם ידיים, ניתן לטפל בבעיות עור פשוטות, להחזיר לעור יבש את מידת הלחות הרצויה וכמובן להדיף ריח נעים לכל עבר... אם מדובר בקרמים של ויקטוריה סיקרט.

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי19/10/131231 צפיות
המותג "ויקטוריה סיקרט", שקיים כבר למעלה מ-30 שנה, הפך לאחד המותגים הפופולאריים בקרב נשים ונערות, בכל הקשור לאופנת הלבשה תחתונה ולטיפוח הגוף. למרות שהחברה ממעטת לפתוח חנויות ברחבי העולם, מוצריה משווקים ונמכרים ברשת האינטרנט, וכיום כל אישה יכולה להזמין לעצמה את המוצר המתאים לה. עקב התפתחות העולם הגלובאלי והתפתחותו של שוק המכירות אונליין, הקניות ברשת נהיו פופולאריות בקרב נשים, וכיום ניתן למצוא את מוצרי ויקטוריה סיקרט, במחירים מפתיעים ומשתלמים, שתואמים למחירים בחנויות המקוריות ואף עולים עליהם.

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי05/10/131153 צפיות
חיזוק הביטחון העצמי – ממש כפי שלבישת בגד שמחמיא לגזרה שלך יכול לחולל נפלאות לביטחון העצמי שלך, גם התזת הבושם הנכון על עורך יכולה לעזור לרמת הביטחון העצמי שלך להרקיע לשחקים. אם תצליחי לבחור בושם אשר משקף את האישיות שלך, את באופן טבעי תרגישי ביטחון רב יותר להקרין את אישיותך הפנימית.

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי17/09/131099 צפיות
כיום, הבושם הוא חלק מעולם האופנה והקוסמטיקה, וכמו כל דבר בעולם זה, נחשב לאביזר אופנתי המסמל אמירה וייחודיות. ההתפתחות המהירה בעולם הקוסמטיקה וריבוי הסוגים, הטכניקות והריחות, הפכו את הבשמים לעולם של ממש, כך שניתן למצוא בשמים ייעודיים לכל מין, גיל, מזג האוויר ואף סוג אירוע.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201616 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201311 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201183 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191533 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191960 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181790 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181440 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica