חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לחיי החיות שלך

מאת: ספיר קוסקירפואה31/07/20121028 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אימצתם חיית מחמד חדשה למשפחתכם אך אינכם יודעים באמת כיצד לטפל בה, בחירה טוב של וטרינר מתאים עבור חיית המחמד שלכם תעשה את העבודה. בחירת וטרינר מקצועי חשוב מאוד עבור הטיפול השוטף בחיית המחמד שלך, כמו כל דבר, נדרשת תחזוקה אין זה משנה איזו חייה בחרת לאמץ.

אז על מנת לבחור וטרינר מתאים יש צורך לשים לב לכמה פרטים: קרבה גאוגרפית למקום בו אתם גרים, מיקום גאוגרפי חשוב בעיקר מטעמי נוחות, לרוב שנה ראשונה נדרש טיפול טיפה יותר מסיבי מאשר השנים שבאות אחרי. אצל חיות מחמדות הנפוצות בקרב הבתים בישראל כמו חתולים וכלבים בשנה הראשונה יש מגוון טיפולים וחיסונים אשר חשובים מאוד למניעת מחלות ואין אפשרות לוותר עליהם, לכן חשוב כי החייה תקבל את הטיפול בזמן הקצר ביותר אחרת היא עלולה לחלות וגם אתם וכאן עוזר לנו המרחב הגאוגרפי. לדוגמא אם אתה מתגורר באזור המרכז  וטרינר במרכז ניתן למצוא כמעט בכל רחוב, אז מבחינה גאוגרפית הסתדרת.

דבר נוסף שחשוב בבחירת וטרינר, מומלץ למצוא וטרינר בעל וותק בתחום, כמה שנות ניסיון לפחות, ניסיון במקרה זה מתבטא ביותר טיפולים בחיות שונות והתמודדות עם מגוון גדול יותר של בעיות ומחלות, שידע לדעת בכל תחום שיתבקש. הידיעה כי הווטרינר התנסה כבר עם הבעיה שיש לחיית מחמד שלנו, נותנת לנו הרגשת בטחון שיש על מי לסמוך, וכמובן שהוא נדרש להתנסות לא רק באופן תיאורטי אלא גם באופן מעשי שזה מה שמעניין אותנו בעצם במהלך הטיפול, אך, בעניין של טיפולים שכיחים ניתן גם לסמוך על וטרינר יחסית חדש בנושא.

בבחירתכם התייעצו עם חברים לרוב התשובה שלנו נמצאת שם. אדם שאתם מכירים שאכן התנסה עם בעל החיים שלו אצל וטרינר מסוים וממליץ לכם עליו ייתן לך הרגשה טובה יותר ללכת אליו ולדעת שאתם בידיים טובות, כי הרי החבר שלכם הוא זה שהפנה אתכם אליו. אתם רשאים גם לחפש ביקורות אודות הווטרינר ולגלות מה אנשים אחרים חושבים על השירותים שהוא מעניק, וטרינר ביקורי בית ,זה עוד פלוס שניתן להסתכל עליו במהלך בחירה שלכם מה טוב לטפל בחיית מחמד בסביבה הטבעית שלה שהיא מכירה ואוהבת ולא במרפאה מפחידה וקודרת.

ואם אתם עדיין חוששים, אין בעיה תקבעו פגישת התרשמות עם הווטרינר, להתרשם לא עולה לכם כסף וזאת הדרך הטובה ביותר לבדוק אם זה אותו בן-אדם שחיפשתם כל כך הרבה זמן עבור החייה האהובה שלכם. ישנו שירות גם וטרינר עד הבית שבא לייעץ לכם באופן אישי אולי זה יאלץ אתכם להוציא סכום כסף קטן אך שווה כל שקל, תחשבו על זה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי

מאת: ספיר קוסקיוטרינריה13/08/121324 צפיות
הצורך שלנו לטפל בעצמנו מצריך אותנו גם לדאוג לסביבה שלנו, במיוחד אם מדובר בבעל חיים האהוב ביותר שלנו, יש לדאוג לו כאילו היה בנך.

מאת: ספיר קוסקיאירועים וחתונות – כללי13/08/121049 צפיות
אחת מן הבחירות " הקשות " בחיינו היא להחליט היכן בא לנו לחגוג אירוע חשוב ולהנציח רגע זה לעולמי עולמים, האופציות מרובות ולכן הבחירה לא קלה.

מאת: ספיר קוסקיבר ובת מצווה13/08/121615 צפיות
יום הולדת זה מאורע חשוב לכל אחד, אך, כאשר מדובר בגיל המצוות זה חשוב במיוחד. אין כמו חגיגה באולם ענק שמתאימה לזה המאורע, ממש מעין חתונה קטנה.

מאת: ספיר קוסקיספורט אתגרי13/08/127717 צפיות
אם בא לך טיול מיוחד, תן לי יד ונצא לאחד , יחדיו נבלה שעות ארוכות, נעביר חוויות ונראה נפלאות, אין כמו טיול טוב בג'יפ מעולה.

מאת: ספיר קוסקיעסקי מזון13/08/121176 צפיות
הצורך בקפה תמיד בא עם הצורך לאכילת מאכל כלשהו ליד, רצוי מתוק על מנת להעביר מעט את הטעם המר של הקפה שלנו, או פשוט להוסיף סוכר והרבה.

מאת: ספיר קוסקיניקיון09/08/121108 צפיות
כאשר אנחנו ניגשים לנקות, אנחנו ממש מגלים עולם של הרפתקאות, חרקים וחיידקים מכל המינים והסוגים וכמה תיקנים מתים, הגיע הזמן לעשות עם זה משהו.

מאת: ספיר קוסקיגיל הזהב09/08/121128 צפיות
תמיד אתם תוהים איזה מקום יקבל אתכם כמו שאתם, ללא תנאים ושעדיין תמשיכו להרגיש בתוכם צעירים, בית אבות מודרני וחדשני זה פתרון מושלם עבורכם

מאמרים נוספים בנושא רפואה

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201458 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה24/04/192362 צפיות
לא אחת שולח הרופא את המטופל לבצע CT של מערות האף כדי לאתר בעיה זו או אחרת. עיבוי ברירית הסינוסים - ממצא שכיח ב-CT של מערות הפנים. העיבוי מתרחש בדרך כלל כתוצאה ממצב דלקתי בסינוסים. הסינוסים הם למעשה חללי עצמות הפנים המלאים באוויר. בדופן החללים האלה מצויה רקמה עדינה – הרירית. הרירית היא זו שמייצרת את הליחה בעת הצטננות, אך במצב דלקתי יכול להיווצר מצב של עיבוי ברירית.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה19/03/192403 צפיות
מה הגורמים והתסמינים של סינוסיטיס אצל ילדים? וכיצד מטפלים?

מאת: דוד כהןרפואה30/01/192014 צפיות
סינוסיטיס היא מחלה זיהומית שיכולה להיות כרונית ולעיתים יש נטייה גנטית לחלות במחלה. הגורמים למחלה הם בעיקר הצטננות וגודש באף ובמערות הפנים (לחי, עיניים ועוד), כשיש כאבים שלא חולפים באזור הפנים חשוב להבדק ע"י רופא על מנת למנוע סיבוכים

מאת: ילדונתרפואה15/08/182421 צפיות
ניסויים בבעלי חיים אינם רק נושא מדעי אלא גם טעונים רגשית. למצדדים בניסויים בבעלי חיים וגם למתנגדים יש טיעונים צודקים, מוכחים וכבדי משקל. להלן ננסה להבין ולו במעט את מורכבות נושא הניסויים בבעלי חיים.

מאת: יצחק בכררפואה18/06/181431 צפיות
לחץ בעבודה ובריאות לקויה הם עניין שכיח. מחקרים רבים הוכיחו את הקשר הזה שבין לחץ נפשי לבין בריאות לקויה. המחקר הנוכחי מצא שלחץ נפשי גבוה גורם גם לאובדן ימי עבודה על רקע של בעיות נפשיות וכמובן להפסדים כלכליים. העובד הוא הנכס הכי חשוב של המעביד. עובד מרוצה הוא עובד יצרני. עובד מדוכא הוא עובד שלא ניתן למצות את יכולתיו. התפיסה הזאת מתבססת על מגוון רחב של מחקרים כולל המחקר הנוכחי שעסק בתחום הארגונומיה וההשפעה שיש למצבו הנפשי של העובד על היכולות שלו.

מאת: אלעד סאעת רפואה29/03/181381 צפיות
פריצת דיסק, חוויה זה בבטוח לא... פריצת דיסק... רק מלשמוע את צירוף המילים הזה נעשה כאב מדומה בגוף. ללא ספק פריצת דיסק היא בעיה בריאותית המעיקה על הסובלים ממנה ומשנה את איכות חייהם שלא לטובה כמובן. עם זאת עולמנו המפותח לא נותן לנו להישאר עם הכאב יותר מדי זמן ומצא לנו אפשרות מצוינת להעלים את הכאב.. קראו את המאמר הבא והכירו את הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica