חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תמה עוד תקופה

מאת: ספיר קוסקיגיל הזהב31/07/2012932 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ברגע שהילדים גדלים אנחנו המבוגרים מתחילים להעלות חששות לגבי העתיד שלנו, מי ידאג לנו וכיצד מעכשיו מסתדרים, כי נותרנו רק אני והבן זוג ולנהל חיים מלאים בגילאים מבוגרים מאוד זה קשה ללא עזרה מסביב. לכן יש פתרון ברגע שהילדים כבר אינם ילדים, אין צורך להישאר לבד בודדים, יש אפשרות להיות בחברה שנותנת גם אהבה וגם תמיכה. בתי אבות במרכז יתנו לכם אחלה של פתיחה לחיים חדשים מלווים בעזרה לאורך כל הדרך שלך ושל בן זוגך, בבית  האבות תיהנו גם מפיתוח חברויות חדשות, מאוכל מעולה שהותאם במיוחד עבורכם, משחקי-חברה בשעות הפנאי ופיתוח החשיבה על ידי שיעורי למידה שונים. בתי אבות בצפון לדוגמא יתמקדו יותר בטיפולים בריאותיים ופחות בפן החברתי והקשרים שלכם עם דיירים בית האבות האחרים. כי יותר חשוב להם לדאוג לטיפול הפיזי שלכם על מנת שתוכלו לתפקד כראוי ובמינימום עזרה פיזית.

יש הטוענים כי קשה להם לשלוח את הוריהם לבית אבות ורואים בזה מעין מעמסה על גבם שאין לתאר במילים כמה עצובה אותה הרגשה להוציא את ההורים מהבית ולהעביר אותם לבית זר ומנוכר שהם אינם מכירים, להוציא בן אדם שחי כל כך הרבה שנים באותו מקום ולקחת אותו מהסביבה הטבעית שלו לסביבה שהיא חדשה לו לחלוטין, זה עניין לא פשוט לא קל להתמודד, אנשים בגילאים כאלה כבר קשה להם יותר לפתח קשרים חברתיים ותקשור עם הסביבה באופן כללי. אבל בשביל זה נועד הבית אבות בעצם לגשר על הפער והקושי הזה להיטמע בסביבה שהם אינם מכירים, יש את הצוות המקצועי שיעזור בעניין זה ויוביל אותם ביחד לאורך כל הדרך במעבר הקשה הזה עבורם, בנוסף בתי אבות בחיפה מעבירים סדנאות למבוגרים- הקשישים שבאים לבתי האבות ולילדים שלהם יחדיו ומסבירים יתרונות בית האבות, כיצד הם פועלים, למה הם תורמים ולאן הם מכוונים. וכל זאת על מנת להרגיע אתכם, שזה לא ייראה לכם דבר כזה נורא כי בסך הכול באים לעזרת הקשישים למען מטרה עילאית לחיים ארוכים, בריאים וטובים יותר , והכי חשוב אל תשכחו לבקר את ההורים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי

מאת: ספיר קוסקיוטרינריה13/08/121325 צפיות
הצורך שלנו לטפל בעצמנו מצריך אותנו גם לדאוג לסביבה שלנו, במיוחד אם מדובר בבעל חיים האהוב ביותר שלנו, יש לדאוג לו כאילו היה בנך.

מאת: ספיר קוסקיאירועים וחתונות – כללי13/08/121049 צפיות
אחת מן הבחירות " הקשות " בחיינו היא להחליט היכן בא לנו לחגוג אירוע חשוב ולהנציח רגע זה לעולמי עולמים, האופציות מרובות ולכן הבחירה לא קלה.

מאת: ספיר קוסקיבר ובת מצווה13/08/121616 צפיות
יום הולדת זה מאורע חשוב לכל אחד, אך, כאשר מדובר בגיל המצוות זה חשוב במיוחד. אין כמו חגיגה באולם ענק שמתאימה לזה המאורע, ממש מעין חתונה קטנה.

מאת: ספיר קוסקיספורט אתגרי13/08/127717 צפיות
אם בא לך טיול מיוחד, תן לי יד ונצא לאחד , יחדיו נבלה שעות ארוכות, נעביר חוויות ונראה נפלאות, אין כמו טיול טוב בג'יפ מעולה.

מאת: ספיר קוסקיעסקי מזון13/08/121176 צפיות
הצורך בקפה תמיד בא עם הצורך לאכילת מאכל כלשהו ליד, רצוי מתוק על מנת להעביר מעט את הטעם המר של הקפה שלנו, או פשוט להוסיף סוכר והרבה.

מאת: ספיר קוסקיניקיון09/08/121108 צפיות
כאשר אנחנו ניגשים לנקות, אנחנו ממש מגלים עולם של הרפתקאות, חרקים וחיידקים מכל המינים והסוגים וכמה תיקנים מתים, הגיע הזמן לעשות עם זה משהו.

מאת: ספיר קוסקיגיל הזהב09/08/121129 צפיות
תמיד אתם תוהים איזה מקום יקבל אתכם כמו שאתם, ללא תנאים ושעדיין תמשיכו להרגיש בתוכם צעירים, בית אבות מודרני וחדשני זה פתרון מושלם עבורכם

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216129 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171856 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162021 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162142 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162056 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152041 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151709 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica