חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגים של ביטוח משכנתא

מאת: קידום אתריםביטוח משכנתא01/08/20121017 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הדברים הכי חשובים בחיים הוא שיהיה לנו קורת גג. לרבים מאתנו יש חלום פשוט- שיהיה לנו בית בבעלות הפרטית שלנו. חלום זה פשוט אך יקר. מחירי הדירות והבתים הפרטיים בארץ הם מאוד יקרים והרבה פעמים בשביל להגשים את החלום אנחנו חייבים לקחת משכנתא לטווח ארוך. המשכנתא היא מעיין הלוואה שאנחנו לוקחים בעת רכישת הבית ואנחנו מתחייבים להחזיר אותה לאורך תקופה ארוכה בשנים. מדי חודש אנחנו צריכים להחזיר תשלום קבוע של המשכנתא לבנק כאשר התשלום צמוד לריבית שיש במשק.

המשכנתא היא פתרון מעולה בשביל שנרכוש בית, אבל החיים יכולים להיות מאוד לא צפויים ולא פעם קרה להרבה אנשים שהם איבדו את העבודה ואת כושר ההשתכרות שלהם והם לא היו מסוגלים לעמוד בתשלומי המשכנתא ואיבדו את הבית. בשביל שמצב לא נעים מסוג זה יקרה לנו מומלץ שניקח ביטוח למשכנתא שלנו. ביטוח משכנתא יסייע לנו לישון בשקט בלילה.

מה זה בעצם ביטוח משכנתא

ביטוח משכנתא זה ביטוח שאנחנו משלמים עליו כל חודש. במקרה ונאבד את כושר ההשתכרות שלנו או את משרה שלנו ולא נהיה מסוגלים לעמוד בתשלומי המשכנתא חברת הביטוח תשלים לנו את התשלומים. קיימים סוגים שונים של ביטוח למשכנתא כאשר ההבדל העיקרי בניהם הוא גובה התשלום והריבית. הבדל נוסף הוא תנאי הפוליסה של הביטוח. תנאי הפוליסה הם מה שיקבע מתי וכמה כסף נקבל. הדומה בין כל סוגי הביטוח למשכנתא הוא שמטרתם הבסיסית של כל הביטוחים היא להבטיח שלא משנה מה קורה נעמוד בתשלומי המשכנתא ונשמור על הבית שלנו.

האם כדאי לנו לעשות ביטוח משכנתא

כדאי לנו לעשות ביטוח משכנתא כי זה יעזור לנו לישון בשקט בלילה ולדעת שלא משנה מה קורה הבית שלנו תמיד יישאר בבעלות שלנו. ככלל לחיים עדיף לא לקחת סיכונים מיותרים וכאשר אנחנו מבטחים את המשכנתא שלנו אנחנו מבטחים חלק חשוב מאוד ומשמעותי מהחיים שלנו ואיכות החיים שהתרגלנו אליה- הבית שלנו. אין מקום כמו הבית ואין הרגשה נוראית יותר מבית שאיבדו אותו בגלל המשכנתא. ביטוח למשכנתא יסייע לנו לשמור על הבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

webresult = קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום אתרים

מאת: קידום אתריםצרכנות12/08/13948 צפיות
אתר הקניות של ישראל "בחינם" קראו ולמדו מה הוא מציע ובאיזה מחירים, כל המידע נמצא בעמוד זה.

מאת: קידום אתריםאופניים13/06/131353 צפיות
כתבת סיקור על חנות אופניים חשמליים שהתחילה כחנות קטנה וכיום היא אחד השמות הנחשקים ביותר בישראל בתחום האופניים החשמליים, לאחר עסקה של כמעט 2מיליון שקלים.

מאת: קידום אתריםדיני משפחה13/11/121620 צפיות
מדוע חשוב לערוך תיק ותהליך גירושין רק בעזרת עורך דין גירושין המתמחה לנושאי המשפחה השונים?

מאת: קידום אתריםרכב04/11/121777 צפיות
מלגזות אדם הולך בהחלט משמשות בתעשייה בצורה רבה, למרות שמלגזות הן אחד הכלים הכי שכיחים בתעשייה לא תמיד רואים את פעולתן בצורה ברורה.

מאת: קידום אתריםנדל"ן11/10/121492 צפיות
שנה לאחר מחאת האוהלים ושלל ההבטחות בתחום הדיור, נראה כי רמות המחירים נשארות גבוהות. הקיפאון של החורף האחרון "נמס" ויש גידול בביקוש ובהיקף העסקאות.

מאת: קידום אתריםניקיון28/08/121517 צפיות
אחד הדברים הכי קשים בעמל הבית הוא ניקוי חלונות לשם כך ישנו מנקה חלונות לבתים פרטיים המתמחה בניקוי חלונות אינטנסיבי.

מאת: קידום אתריםרכב20/08/121116 צפיות
כל רכב דורש בשלב זה או אחר בחייו התערבות של בעלי מקצוע שונים, אם כן אילו בעלי מקצוע הם החשובים ביותר בעולם הרכב?

מאמרים נוספים בנושא ביטוח משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבביטוח משכנתא20/01/223023 צפיות
בנק המעניק לכם את המשכנתא רשאי להגדיר, כחלק מהתנאים בכדי לקבל את ההלוואה, לעשות ביטוח משכנתא שבתוכו ישנם שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה.

מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162754 צפיות
מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

מאת: איציקביטוח משכנתא30/11/142848 צפיות
ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנדרש על ידי הבנק, בכדי שבמקרים מסוימים בהם אי אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא תהיה להלוואה הזו כיסוי. הבנק מצידו לוח סיכון בזה שהוא נותן הלוואה כה גדולה, ואת זה הוא עושה אל מול הריבית אותה הוא גובה לאורך השנים

מאת: רונית שירביטוח משכנתא26/03/147648 צפיות
ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, והוא אף מהווה תנאי הכרחי לקבלתה. בתור מקבלי משכנתא חובה עליכם לרכוש ביטוח משכנתא. אך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם מהבנק, אתם יכולים לעשות זאת גם באמצעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח העצמאיים.

מאת: אלירוןביטוח משכנתא04/01/148033 צפיות
לבנק יש אינטרס לחלק משכנתאות, הוא לא עושה את זה סתם מטוב ליבו. יש לו גם אינטרס שהחזר ההלוואה ימשך זמן רב,. עם זאת ישנם מנגנונים שונים כגון ביטוח משכנתא או אפשרות למחזור המשכנתא שאמורים להגן עליכם כלקוחות.

מאת: וידר מאירביטוח משכנתא29/10/138251 צפיות
אילו ביטוחים הם מהווים ביטוחי חובה במסגרת ביטוח משכנתא, על פי אילו פרמטרים נקבעת הפרמיה שלהם והאם עדיין אפשר לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר על ידי חברות ביטוח משכנתא מיוחדות?

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא03/09/131970 צפיות
ביטוחים רוכשים באמצעות חברות ביטוח בדיוק כמו שמוצרי מזון רוכשים בסופרמרקט רק עניין של התמחות ותו לא. מעבר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica