חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשבי שכר

מאת: אסף שמעוןהנהלת חשבונות05/08/2012989 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העבודה עם חשבי שכר היא בעיקרון קריטית מאוד וחשובה לכל בעל עסק, בין אם הוא מנהל חברה גדולה או פרילנסר פרטי. יכול מאוד להיות שאתם יודעים לנהל עסק איכותי ואתם הכי טובים במה שאתם עושים לא ממש משנה באיזה תחום אתם מתמחים.

מצד שני, ניהול הפן הכלכלי של העסק לרוב אינו דומה כלל לשירותים השונים אותם אתם מבצעים עבור הלקוחות שלכם. עבודה מול חשבי שכר יעניקו לכם שירותי הנהלת חשבונות מקצועיים ומקיפים, בדיוק מה שהעסק שלכם צריך.

תמיכה חשובה לכל עסק

עבודת חשבי שכר עוסקת בעיקר במשכורות העובדים שלכם. מטרתם היא לבצע חישוב ולוודא את הנתונים הבאים: כמה שעות הם עבדו בכל חודש על פי התעריף הקבוע בחוק, מהם התגמולים הנוספים המגיעים להם אם בכלל, להכניס את כל התנאים הנוספים כמו הוצאות רכב, נסיעות, ביגוד, טלפון ועוד וכמובן לגזור גם את המיסים אותם יש להעביר אל המדינה.

העניין הוא שזה לא כל כך פשוט כמו שזה נשמע. חלק מהמיסים אותם צריך לשלם בכל חודש בשביל העובדים שלכם הם: ביטוח לאומי, מס הכנסה, ומס בריאות, אבל גם על חופשות, דמי נסיעות, קופות גמל ועוד. לאדם הפשוט זה נשמע מסובך, זאת עוד בטרם פירטנו בנושא ניהול העסק, אבל חשבי שכר שזו העבודה שלהם מכירים את כל השיטות והחוקים שחייבים לבצע בעת מתן שירותי הנהלת חשבונות לכל עסק והם יכולים להקל עליכם רבות.

מעבר לכל אלה, קיימים גם דוחות רבים ודיני תעסוקה שמומלץ להכיר לעומק והם חלק בלתי נפרד משירותי הנהלת חשבונות. החוקים האלו מדברים על זכויות העובד, על עמלות ושאר חוקים שחלים עליכם כמנהלי העסק.

שירותים נוספים של חשבי שכר

חשבי שכר מתמקדים כאמור בניהול המשכורות ובעיקר בניתוב נכון של הנתח בתקציב המיועד למשכורות. אך מלבד אלו הם יוכלו כמובן להעניק לכם שירותים נוספים. שירותי הנהלת חשבונות עוסקים גם במיסוי, בדו'חות מול הרשויות, בהנפקת אישורים שונים וגם בפנים קצת אחרות של דיני עבודה וביחסים שונים מעט של העובד והמעביד כמו חופשות לידה או מחלה, פיטורין, פיצויים וכדומה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131465 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131368 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131469 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131299 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131068 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121093 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210780 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא הנהלת חשבונות

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191321 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: אבי דוידיהנהלת חשבונות23/04/162056 צפיות
הסבר על פתיחת תיק עוסק פטור לעסקים מתחילים בישראל.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/143683 צפיות
דוגמא לדף נוכחות יומי לעובד/ת

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142733 צפיות
הוצאות פרסום בעסק כהוצאה מוכרת ולא לטופס פחת בנוסף- הערה לגבי השוואה בין שתי הפנסיות

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142410 צפיות
במאמר זה ניתן לראות את המסמכים הנדרשים להצהרת הון. לצורך סיוע בהכנת הצהרת ההון שלכם, נבקשכם להמציא למשרדנו בהקדם את רשימת הטפסים והנתונים כמפורט להלן וליצור עימנו קשר.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138800 צפיות
הכלי הטוב ביותר להנפקה של חשבוניות הוא תוכנה אשר מנפיקה חשבוניות לעסק בחינם. הדרך השנייה והישנה של הנפקת חשבונית כרוכה בקנייה של פנקסי חשבוניות מדי תקופה ושמירתם הפיזית לצרכי ביקורת, והיא כמובן מסורבלת ויקרה יותר. אחד היתרונות של עולם האינטרנט היא תוכנה מעולה זו של הנהלת חשבונות באינטרנט, וניהול העסקים באופן אוטומטי וממוחשב.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138457 צפיות
אחד היתרונות שרשת האינטרנט מציעה לנו הוא תכנות בחינם. תוכנה להוצאת חשבוניות באינטרנט היא תוכנה חינמית שבאמצעותה בעלי עסקים יכולים להפיק חשבוניות ממוחשבות בחינם. במאמר הבא נדבר על תוכנת חשבוניות באינטרנט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica