חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חידוש דק ורכישת פרגולות

מאת: דן מזרחיגינון07/08/2012646 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגיע הזמן להשקיע גם בגינה ? מעוניינים לעשות שדרוג? מומלץ להתחדש עם דקים ופרגולות. ישראלים בכל גיל מפנטזים על בית פרטי אבל לא כולם מגיעים לכך, אם אתם הצלחתם להגשים את החלום חשוב לנצל היטב את הגינה. עם השקעה כספית לא גדולה תוכלו בסופו של דבר להנות בהתקנת דק איפאה.

אנו משקיעים המון בטיפוח הבית והחצר לפעמים עוקרים וחופרים ולעתים מחדשים ושוברים. חשיבה מקורית ותכנון נכון יעזרו לכם להפיק את כל הפונטנציאל של בית עם חצר. עצות וטיפים יחד עם עלויות ועוד במאמר שלפניכם.

אז היכן קונים דקים לגינה? איך למצות את האזור החיצוני בביתכם ולהוסיף חידוש דק? אילו דקים ופרגולות מומלצים לרכישה ומדוע? פה תקבלו טיפה מידע.

לפני שקונים פרקטים או פרגולות ערכו בדיקה מקיפה, הדבר שעליו חשוב להקפיד הוא להזמין חומר גלם שהועבר תהליך של אימפרגנציה. מדובר על טיפול שמסנן של מזיקים שיכולים לגרום להרקבה של החומר אפילו אם המחיר יקר יותר בטווח הארוך זה משתלם.

בשביל לשמור על דק תקין לשנים רבות מומלץ 1-2 פעמים בשנה למשוח על הדקים שכבה של חומר חידוש מיוחד, זה עוזר לשמירה על העץ ומאריכה את חייו לשנים רבות. עם מעט השקעה ויש לכם דק חדש.

את הבדיקה המהירה אפשר לעשות דרך האתרים השונים שם תוכלו להתוודע לסוגי החומר השונים להתרשם מדוגמאות ואפילו לקבל רעיונות. ועל הדרך חפשו חוות דעת על חברות להתקנת דקים ותסמנו לכם 2-3 כאלה שנראים לכם טובים ובקשו הצעות מחיר.

אם אתם אוהבים לעבוד לבד בבית אפשר להזמין חומרים מחנויות "לבית" ולחסוך לא מעט אם תעשו את עיקר ההרכבה בעצמכם. אך זכרו- שמרו על בטיחות בעבודה וקנו כלים מתאימים.

רוצים לקנות סוככים ודקים במחיר שפוי? ערכו סקר שוק! לפני שקונים מוצר לבית או לגינה משתלם לבקש כמה הצעות מחיר מפורטות כולל הובלה והתקנה. אבל גם שרוצים לחסוך צריך לזכור שעדיף להשקיע יותר ולקבל מוצר איכותי וטוב שיכול להחזיק לשנים רבות.

רוצים להתקדם? בקשו גם לראות במו עיניכים דוגמאות של עבודות של בעל המקצוע בשביל שתוכלו לקבל רקע על עבודתו ולפני שתשלפו את הצ'קים התמקחו על המחיר ואת כל הסיכומים תעלו להסכם מסודר כולל הזדחלות בלוח הזמנים ותנאי תשלום. שיפוץ מוצלח.

 



תגיות המאמר: דקים לגינה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן מזרחי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121251 צפיות
להחליט מתי יהיה השיפוץ. חוסר הנוחות שבחיים באתר עבודה פעיל עלול להיות לא נעים לכל המשפחה ובעקבות כך

מאת: דן מזרחיביטוח רכב15/09/121328 צפיות
בכל חודש, החיים בארצנו הקטנה יקרים עד מאוד אבל ישנם דברים שאנחנו פשוט חייבים אותם- ביטוח

מאת: דן מזרחיבניין ואחזקה - כללי15/09/121305 צפיות
המבנה לשטח ולרצון הלקוח - מבחירת העיצוב ועצים וצמחים, ועד לבחירה של פתרונות ליצירת צל

מאת: דן מזרחיניתוחים פלסטיים15/09/121120 צפיות
למרפאה אשר אשר תעניק את הטיפול במסגרת התקציב שהגדרתם לעצמכם. תמיד תזכרו: המחיר לא

מאת: דן מזרחיעסקים קטנים ובינוניים15/09/121200 צפיות
החברה, בשל השקעת מאמצים על תיוק . לפעמים הבעיה טמונה בהנהלת חשבונות לקויה, עניין שעשוי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121307 צפיות
הדרושה למציאת בית שיהיה מושלם עבורכם. במקרה שהתנאים מקובלים עליכם חשוב לחתום את העסקה בחוזה

מאת: דן מזרחיאילוף בעלי חיים14/09/121325 צפיות
להופיע: צריכים לדאוג לאוכל, לעשות טיול על הבוקר, לנקות את השערות מהספה וגם לקנות מעט

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191970 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191768 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182243 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811158 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181667 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183831 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174182 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica