חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים על הסרת שיער לצמיתות

מאת: דן מזרחינשירת שיער08/08/2012766 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בואו נשים את זה על השולחן- מראה טוב, לא מזיק בחיים ודווקא היום כל צעיר ומבוגר יכול להצעיר את הגוף בעזרת הרפואה הפלסטית.

האופציות שניתנות לנו הם עצומות: מטפלים בעלי שם, מבצעים נהדרים, אין סוף מכוני טיפוח ורפואה מצליחה שמשתכללת עם השנים. שדיים גדולים מדי? סטר כפול או ורידים בולטים? להכל תוכלו למצוא פתרון! חושבים על האפשרות לעשות הסרת שיער לצמיתות? למה לחכות?.

אז מה כדאי לשאול וממה להיזהר אם מתכננים לעשות הסרת שיער בלייזר? הנה מספר עצות שיאפשרו לכם להכיר ולדעת יותר על הטיפולים הנפוצים בתחום.

מנתחים את האף- מהניתוחים הפופולאריים בעולם בכל מקום תכירו מישהו שעבר בעבר ניתוח אף. בזמן ההחלמה אחרי הניתוח על מנת לעזור בהורדת אדמומיות ונפיחות, מאוד מומלץ להגביה קצת את הראש כשאתם הולכים לישון ובשביל שלא יהיה בצקות ונוזלים באזורים שסביב האף.

יש לכם משקפיים? לא משנה מה הגיל, כמעט כל אחד יכול להגיד שלום למשקפיים ולכן הוא נפוץ מאוד, מה שנותן לכם את האפשרות למצוא מחירים טובים יותר, אבל למרות שאנחנו רוצים לשלם פחות אתם צריכים לבדוק מידע והמלצות על מרפאות מומלצות שכדי לעשות בהם את הניתוחים ולא לבחור רק בגלל המחיר.

חולמת על חזה חדש? כשאת נפגשת עם מנתח מומחה בקשי שיציג לך את הניסיון של המטפל, באופן כזה תהיה מסוגלת לקבל התרשמות מיכולותיו ולקבל את ההחלטה הנכונה איפה הכי נכון עבורך לעשות את הניתוח.

מה עם הפנים? אם את/ה רוצים לעשות טיפול בוטוקס לשיפור מראה הפנים מאוד מומלץ לקבל טיפול כזה כל 120 יום כדי לשמור התוצאות של הטיפול.

לאחר ניתוח פלסטי אין יכולת לשפוט את תוצאות הטיפול שזה עתה עברתם לאחר שמורידים את התחבושות מאוד חשוב להתאזר בסבלנות לאחר 30 יום בערך הגוף יתחיל לקבל את צורתו הסופית.

בודקים לגבי הורדת שיער? רוב הפעמים הגנטיקה והזמן משנים את הגוף ולכן לכן לא מעט מאיתנו רוצים מאוד לעבור ניתוחים קוסמטיים, אך רגע לפני שאתם רצים לניתוח כדאי להכיר יותר את מהלך הטיפול. רק בהצלחה!.

 



תגיות המאמר: הורדת שיער


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן מזרחי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121251 צפיות
להחליט מתי יהיה השיפוץ. חוסר הנוחות שבחיים באתר עבודה פעיל עלול להיות לא נעים לכל המשפחה ובעקבות כך

מאת: דן מזרחיביטוח רכב15/09/121329 צפיות
בכל חודש, החיים בארצנו הקטנה יקרים עד מאוד אבל ישנם דברים שאנחנו פשוט חייבים אותם- ביטוח

מאת: דן מזרחיבניין ואחזקה - כללי15/09/121306 צפיות
המבנה לשטח ולרצון הלקוח - מבחירת העיצוב ועצים וצמחים, ועד לבחירה של פתרונות ליצירת צל

מאת: דן מזרחיניתוחים פלסטיים15/09/121121 צפיות
למרפאה אשר אשר תעניק את הטיפול במסגרת התקציב שהגדרתם לעצמכם. תמיד תזכרו: המחיר לא

מאת: דן מזרחיעסקים קטנים ובינוניים15/09/121201 צפיות
החברה, בשל השקעת מאמצים על תיוק . לפעמים הבעיה טמונה בהנהלת חשבונות לקויה, עניין שעשוי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121308 צפיות
הדרושה למציאת בית שיהיה מושלם עבורכם. במקרה שהתנאים מקובלים עליכם חשוב לחתום את העסקה בחוזה

מאת: דן מזרחיאילוף בעלי חיים14/09/121325 צפיות
להופיע: צריכים לדאוג לאוכל, לעשות טיול על הבוקר, לנקות את השערות מהספה וגם לקנות מעט

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191935 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191628 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181617 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161633 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152255 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151614 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica