חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוצרי פרסום שיצעידו את העסק שלך קדימה

מאת: אסי כהןעסקים - כללי09/08/2012815 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מוצרי פרסום שיצעידו את העסק שלך קדימה


אין ספק כי עולם העסקים של היום אינו עולם העסקים שהיה בעבר. אמנם, התחרות האינטנסיבית בין החברות התקיימה גם פעם, אולם האמצעים היו מעטים יותר. גם אז, כמו היום, מוצרי פרסום שונים סייעו באופן משמעותי להצלחת העסק, אך מאחר והטכנולוגיה היתה עדיין בחיתוליה, גם המבחר היה מועט.


כיום, עם אמצעי הפרסום המתפתחים בצעדי ענק, כל חברה ובית עסק חייבים לחשוב באופן יצירתי, על מנת לדחוף את שמם בקרב ציבור הלקוחות. התפתחות במרחב הפרסומי, בעיקר באגף הוירטואלי, מאפשרת לעסקים לפרסם בצורה קצת יותר אישית, כזו המנהלת דיאלוג אקטיבי עם הלקוח.


אף על פי כן, המתנה האישית המוצעת על ידי מוצר פרסום היא פרודוקטיבית הרבה יותר. בכדי שתוכלו לראות מדוע וכיצד מוצרי פרסום יכולים לסייע גם לעסק שלכם, ריכזנו עבורכם מידע חשוב אודות מוצרי קידום מכירות ואיך הם יכולים להצעיד את העסק שלכם קדימה ולהשאיר את המתחרים הרחק מאחור.


מגוון יתרונות נהדרים במוצר פרסום אחד


לפני שנבחן אילו מוצרי פרסום ניתן ליצור, כדאי לבחון במה מוצרים אלו יכולים לתרום לשיווק העסק. ראשית, מוצרי קד"מ מעניקים ערך מוסף ללקוח, מעבר לרכישת המוצרים או השירותים שהחברה מציעה.

 

כך הלקוח מרגיש שהעסק מפנק ומעריך אותו, ואינו מחפש רק להיכנס לו לכיס.

שנית, על גבי מוצרי הפרסום מוטבע או מודפס שם העסק. דבר זה מאפשר לכם להכניס את שם העסק לתודעה של הלקוחות ולשלב אותו גם בחיי השגרה שלהם. בצורה זו, העסק שלכם יהיה שם גם בפעולות הכי יומיומיות של הלקוח, כגון בחינת ימי ההולדת של בני המשפחה על לוח השנה שהוצאתם או כתיבת הודעה בעת שיחת טלפון, על גבי דפי ממו שהדפסתם.


יתרון מהותי נוסף המוצע על ידי מוצרי פרסום ומתנות הוא שישנו מגוון עצום של מוצרים שונים. כל אחד מהם משתנה בהתאם להעדפות בית העסק, התקציב העומד לרשותו, אופי הדיאלוג עם הלקוחות והתחום בו הוא פועל. בצורה זו אפשר ליהנות ממוצרי פרסום המתאימים בדיוק ללקוחות המסוימים שלכם.


קשת של מוצרים לפרסום


כאמור, ישנו מגוון רחב של מוצרי פרסום. ישנם מוצרים הנחשבים קלאסיים יותר, כאלו המוצעים על ידי כמעט כל בית עסק. מוצרים אלו כוללים בין היתר לוחות שנה, דפי ממו, כובעים, תיקים ושקיות מבד, מטריות, בקבוקי מים עמידים, מחזיקים לטלפון ואייפון, מחזיקי מפתחות, עטים, כוסות לשתייה חמה וקרה, חולצות ועוד.


ישנם מוצרי פרסום הנחשבים יצירתיים הרבה יותר. מוצרים אלו לרוב מתאימים באופן מדויק לתחום בו פועל בית העסק. לדוגמא, בית עסק המתמחה בעיצוב תכשיטים יכול לעצב דוגמת תכשיטים בעלי תליון עם לוגו העסק. בצורה זו, העסק מציע מוצר פרסום לכל דבר, שבו זמנית עם פרסום העסק שלכם, מעיד גם על טיבו וייחודו, ועל איכות המוצר שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י צוות הכותבים של אתר טיסות לאילת המרכז עבור גולשיו מגוון כרטיסי טיסות זולות לאילת עם אפשרות להזמנת דילים לאילת הכוללים טיסות לאילת עם מלון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי כהן

מאת: אסי כהןהורות27/02/131277 צפיות
עגלות לתינוק הינו האביזר השימושי ביותר להורים ולתינוקות באופן יומיומי ולאורך זמן, גם בבית וכמובן מחוץ לבית.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131511 צפיות
מיטת תינוק הינה מיטה גדולה המתאימה לתינוק גדול יחסית בן מספר חודשים ומתאימה עד לגיל שנתיים ואף שלוש. עריסת תינוק מתאימה לתינוק החל מרגע לידתו ועד לגיל בו בו הוא מספיק גדול על מנת לעבוד למיטת התינוק.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131211 צפיות
עריסה לתינוק הינה מוצר שימושי ביותר המלווה את חייו של התינוק בחודשים הראשונים לחייו. עריסה לתינוק הינה מיטת תינוק מוקטנת המתאימה לגודלו של התינוק שאך זה נולד, ומאפשר לו לחוות שינה בטוחה, נעימה ומחבקת כמעט כמו בבטן אימו.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131070 צפיות
בעידן בו בטיחות בדרכים היא מעל הכל, אנו כהורים עושים הכל כדי לשמור על חיי ילדינו והבטיחות שלהם בכל מקום, אם זה בבית, בגן השעשועים, בגן הילדים וכמובן ברכב.

מאת: אסי כהןהריון ולידה26/02/131435 צפיות
בנישת מוצרי תינוקות, ניתן למצוא מוצרים רבים ומגוונים וכך גם מחירים רבים ושונים. מוצרי תינוקות זולים ניתן למצוא במספר חנויות יוקרתיות בארץ, או בחנויות המעידות על עצמן כי הם זולות באופן ניכר מהמתחרים.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131469 צפיות
כיסא אוכל לתינוק הינו כיסא ייעודי לתינוקות המאפשרת ישיבה, תומכת, בטוחה ומהנה לתינוק בזמן האכילה, והישיבה במסגרת הארוחות המשפחתיות המהנות. רכישת כסא אוכל לתינוק מגיל חצי שנה להולדת התינוק בו הוא מתחיל את טעימות המזון הראשוני המוגש לו בתצורה מרוסקת.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131169 צפיות
טיולונים הינם מוצר מצויין לפתרון הנידות של התינוק והפעוט. בדרך כלל הטיולון יהיה הרבה יותר קל משקל מרוב העגלות הממוצעות, ולכן נוח יותר לדמות המטפלת אם זו האמא, האבא, סבים ומטפלת להתנייד עם הטיולון. לרוב טיולונים לתינוק הינם מוצר משלים לעגלות התינוק המשמשות את ההורים המאושרים בחודשי חיו הראשונים של התינוק.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231740 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222647 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221822 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221865 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222048 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221915 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221517 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica