חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיורי אמבטיה מעוצבים

מאת: אסי כהןעיצוב פנים14/08/2012807 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיורי אמבטיה מעוצבים

כיום, ניתן לראות כי כיורים לאמבטיה כבר אינם רק פריטים הכרחיים בכל חדר אמבטיה, אלא משמשים גם כפריטים דקורטיביים המביעים את הסגנון של דיירי הבית. כיורים לאמבטיה מאפשרים לבני הבית לשמור על היגיינה הכרחית אך גם על מראה בית מהודר.

עם התפתחותו של התחום, נוצר מגוון עצום של כיורים מעוצבים לאמבטיה, העשויים משלל חומרים ומגיעים במבחר צורות, גדלים וצבעים. גם אתם יכולים לבחור את הכיורים המתאימים לכם, כאלו המבטאים את הסגנון הייחודי שלכם.

שלל סוגים וסגנונות

בשנים עברו כיור אמבט נועד לשמש מטרה אחת בלבד – לסייע ברחצה טובה ואיכותית. על כן, כיורים לאמבטיה הגיעו בצורה וסגנון אחידים, לרוב לבנים, עגולים וסטנדרטיים. כיום, כמו כיורים למטבח, גם הכיורים לאמבטיה מגיעים במגוון רחב של אינספור דוגמאות, צבעים וסגנונות. מגוון זה מאפשר לכל אחד ואחת לבחור את הכיורים המתאימים להם.

ניתן למצוא כיורים מעוצבים לאמבטיה עטורים דוגמאות צבעוניות מהטבע. כיור לאמבטיה כזה יכול ליצור מראה כפרי לחדר האמבטיה, גם אם הנכם גרים במרכז העיר. כמו כן, ניתן לבחור כיורים לאמבטיה המגיעים במגוון צבעים בוהקים, במקום הכיור הלבן הרגיל למראה.

יתר על כן, כיורי האמבטיה מגיעים במגוון חומרים, לאו דווקא אותה חרסינה סטנדרטית. דבר זה מאפשר ליהנות מכיורים דמויי אבן או קרמיקה, כיורי זכוכית או מתכת. בדומה, גם מגוון הצורות של כיורים לאמבטיה הנו רחב, החל מצורות גיאומטריות למיניהן ועד לצורות אובאליות יצירתיות.

היתרונות של כיורים מעוצבים לאמבטיה

על אף המגוון הגדול של כיורי אמבטיה, אחדים עדיין טוענים כי אין זה משנה מהו מראה הכיור כל עוד הוא עושה את העבודה כראוי. אין ספק כי כל כיור צריך לספק את הסחורה, לסייע ברחצה איכותית ולאפשר לדיירי הבית לשמור על היגיינה כמו שצריך.

עם זאת, כאשר כיורים לאמבטיה מעוצבים באופן ייחודי ומרהיב, הם מבטאים את הסגנון העיצובי של בני הבית ומאפשר לשמור על מראה מהודר של חדר האמבטיה ושל הבית כולו. בצורה זו, כאשר קמים בבוקר לרחוץ את הפנים או לשטוף את הידיים, העיצוב הנהדר מעלה חיוך על הפנים ומרומם את מצב הרוח. לא בכדי, מחקרים רבים טוענים כי מראה הבית משפיע באופן משמעותי על מצב הרוח של אלו הגרים בו.

יתר על כן, כיור אמבט מעוצב מספק את אותה פונקציונאליות ונוחות שמספק כיור רגיל, אך מאפשר לבני הבית להביע את העדפות העיצוב שלהם. בצורה זו, דיירים האוהבים מראה מודרני והייטקיסטי, יכולים לשלב כיור כהה בקווים חדות וגימור מבריק. באותה מידה, בני בית האוהבים צבעים רבים יכולים לשלב כיורים צבעוניים לאמבטיה.

כשאתם באים לבחור כיורים לאמבטיה, כבר לא צריך להתלבט. הכיורים יכולים להיות נוחים ואיכותיים מצד אחד, ומהודרים ומעוצבים מצד שני. אולי זה פרט קטן בעיצוב הכולל של הבית, אבל מה הוא בעצם עיצוב אם לא חשיבותם של הפרטים הקטנים?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י צוות הכותבים של אתר טיסות לאילת המרכז עבור גולשיו מגוון כרטיסי טיסות זולות לאילת עם אפשרות להזמנת דילים לאילת הכוללים טיסות לאילת עם מלון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי כהן

מאת: אסי כהןהורות27/02/131277 צפיות
עגלות לתינוק הינו האביזר השימושי ביותר להורים ולתינוקות באופן יומיומי ולאורך זמן, גם בבית וכמובן מחוץ לבית.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131510 צפיות
מיטת תינוק הינה מיטה גדולה המתאימה לתינוק גדול יחסית בן מספר חודשים ומתאימה עד לגיל שנתיים ואף שלוש. עריסת תינוק מתאימה לתינוק החל מרגע לידתו ועד לגיל בו בו הוא מספיק גדול על מנת לעבוד למיטת התינוק.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131208 צפיות
עריסה לתינוק הינה מוצר שימושי ביותר המלווה את חייו של התינוק בחודשים הראשונים לחייו. עריסה לתינוק הינה מיטת תינוק מוקטנת המתאימה לגודלו של התינוק שאך זה נולד, ומאפשר לו לחוות שינה בטוחה, נעימה ומחבקת כמעט כמו בבטן אימו.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131069 צפיות
בעידן בו בטיחות בדרכים היא מעל הכל, אנו כהורים עושים הכל כדי לשמור על חיי ילדינו והבטיחות שלהם בכל מקום, אם זה בבית, בגן השעשועים, בגן הילדים וכמובן ברכב.

מאת: אסי כהןהריון ולידה26/02/131434 צפיות
בנישת מוצרי תינוקות, ניתן למצוא מוצרים רבים ומגוונים וכך גם מחירים רבים ושונים. מוצרי תינוקות זולים ניתן למצוא במספר חנויות יוקרתיות בארץ, או בחנויות המעידות על עצמן כי הם זולות באופן ניכר מהמתחרים.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131468 צפיות
כיסא אוכל לתינוק הינו כיסא ייעודי לתינוקות המאפשרת ישיבה, תומכת, בטוחה ומהנה לתינוק בזמן האכילה, והישיבה במסגרת הארוחות המשפחתיות המהנות. רכישת כסא אוכל לתינוק מגיל חצי שנה להולדת התינוק בו הוא מתחיל את טעימות המזון הראשוני המוגש לו בתצורה מרוסקת.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131168 צפיות
טיולונים הינם מוצר מצויין לפתרון הנידות של התינוק והפעוט. בדרך כלל הטיולון יהיה הרבה יותר קל משקל מרוב העגלות הממוצעות, ולכן נוח יותר לדמות המטפלת אם זו האמא, האבא, סבים ומטפלת להתנייד עם הטיולון. לרוב טיולונים לתינוק הינם מוצר משלים לעגלות התינוק המשמשות את ההורים המאושרים בחודשי חיו הראשונים של התינוק.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222440 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222685 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202882 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202726 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202797 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202241 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202218 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica