חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יתרונותיו הרבים של נדלן מניב

מאת: לולה איזרסוןהשקעות22/08/2012845 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לקנות בזול למכור ביוקר. לצערנו, בדור שלנו כל הקשור ברכישת בית פרטי השתנה ב-180 מעלות והפך מדבר טריוויאלילחלום רחוק ובהתאם לזאת, אנו צריכים לנסות למצוא את כל הדרכים הטובות ביותר כדי לרכוש בית פרטי במחיר מציאה ומעבר לזה, לקנות בית שיאפשר לנו תשואה חיובית כאשר נרצה למכור אותו.

בפוסט שלי אנסה לסקור ולגעת בנושאים החשובים הקשורים לרכישת בתים בארץ ובאירופה, לספק תשובות לשאלות מהותיות שעוסקות בנושאים לדוגמת - ניהול השקעות, התברברות מעצבנת שירותי תיווך בעולם או רכישת נכס בחו"ל.

השקעות נדלן

אחת הסוגיות המרכזיות שמי שמחפשים דירה צריכים להתמודד איתה, בנוסף לגודל והאזור, היא שכירתשירותי מתווך. כמובן שהיתרונות רבים - מדובר בכריש נדל"ן שמכיר ויודע מהו שווי השוק של הנכס, איכות הדירות והדיירים באזור ובנוסף, את ההיצע בשוק. מה שכן מנגד קיים נתון שלילי אחר - העמלה, אך היא ב-80% מהמקרים מתקזזת ברגע שסוכן הנדלן מצליח לגשר בהצלחה על השוני במחיר הקיים בין הרוכש למוכר.

אספקט שני שחשוב מאוד להתייחס אליו כאשר מתלבטים לגבי רכישת בית הוא יעודו. אם חושבים על בית למגורים או אולי להשקעה, אם מחפשים נכס בארץ או בחו"ל. לכל יעוד ישנם מספר אספקטים שחשוב להתייחס אליהם.

נדל"ן להשקעה בארצות הברית - במקרה כזה יש צורך להקפיד על ביצוע העסקה בעזרת חברה מוכרת וותיקה, כי בסופו של דבר ברוב המקרים לא אתם תפקחו על קניית הנכס, שיפוצו, השבחתו ומכירותו. מעבר לזה, מרבית המשקיעים בוחרים בדרך זו כהשקעה לזמן קצר ולאמיתו של דבר כנכס מניב, בגלל זה כדאי להבין היטב מראש מהו המחיר ומהי התועלת המובטחת של הנכס.

רכישת דירה מקבלן או ישנה? - לא מעט אנשים מאמינים שקניית כל נכס חדש הוא סיפור הרבה יותר יקר מקניית דירה ישנה, אולם בשני המקרים חשוב לזכור שהמחיר ההתחלתי הוא לא תמיד הסוף, מהסיבה שאנחנו נדרשים לשלם מעבר על דברים קטנים נוספים ולכן כדאי, להתייחס ברצינות לצד הכלכלי.

בכל אופן, אם עולות לכם עוד התחבטויות אחרות בנושא של נדל"ן, או גם על דברים נוספיםשרלוונטיים לנדלן בארץ, בארה"ב או באירופה - גלשו אל האתר וחשוב מזה תזכרו שבתחום הנדל"ן צריך לפעול בצורה אחראית ולבדוק את כל הפרטים.
 



תגיות המאמר: השקעות נדלן, נדלן מניב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לולה איזרסון

מאת: לולה איזרסוןאירועים וחתונות – כללי17/10/121001 צפיות
חוץ מהאלמנטים הבנאליים שמוצאים היום במסיבות, יש מלא חידושים מעניינים שנכנסו בתקופה זו וצוברים תאוצה. לדוגמה, מנות שף, להקות מפורסמות ועוד. אך בכל שילוב שתבחר פן תשכח שקודם כל האירוע הוא לא רק שלך, מסיבה זו בדיוק הכי חשוב לקלוע כמה שיותר למכנה הרחב ביותר של האורחים.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה17/10/121073 צפיות
נראה שבעשור האחרון חלו מספר שינויים בכל הנוגע לאירועים בישראל. אם לפני מס' שנים היה אפשר לערוך משהו צנוע, אז עכשיו אנחנו רוצים להשקיע באירוע מעט יותר משאבים. למה להסתפק בקולה וחטיפים, מוזיקה באיכות גרועה ומשחקי חברה בנאליים, במקום לערוך משהו קצת יותר מתוחכם? עם דיג'יי אמיתי, מיקום מגניב ובל נשכח הפעלות ואטרקציות שונות עבור האורחים שלכם?

מאת: לולה איזרסוןרפואה סינית17/10/12964 צפיות
בדומה לרוב העולם, גם אני בעצמי, עוד מהיותי ילד, נתתי את אמוני ברפואה המדעית ובבתי חולים; כל כאב צוואר מינימאלי, כל הרגשת חולשה יומיומית, הסתיימה ע"יבליעת קפליה או לגימה מהסירופ. שברירי, ככה אני... עד לפני שנתיים, לאחר שבועות רבים שסבלתי ממיחושים, אף קופת חולים לא הצליחה לפתור. עד שבסוף, בחשדנות רבה, נעניתי לבקשותיה של ידידה שלי, שלימדה אותי על הנושא של הטיפולים המשלימים.

מאת: לולה איזרסוןאירועים וחתונות – כללי17/10/12993 צפיות
זו הסיבה העיקרית שבגללה כל כך הרבה אנשים מעדיפים לבסוף למסור את כל המשימות המייגעות למישהו אחר, למשל מפיקי ומפיקות ארועים. מפיקי אירועים מצליחים תפקידם לדאוג שתהיו מוכנים ליהנות מהאירוע שלכם. ובכלל, התרומה העיקרית של צוות מקצועי זה הנסיון.

מאת: לולה איזרסוןעבודה וקריירה - כללי15/10/121164 צפיות
מגיל צעיר פזלתי אל אמנות המוזיקה. ובגלל זה, כשהייתי בן 16, פניתי לאמא בבקשה ללמוד קורס גיטרה. נהנתי מהשיעורים ופינטזתי ליצור הרכב רוק מגניב ולהופיע בחוץ לארץ.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה15/10/121395 צפיות
בריתה לבת החדשה? אין פתרון פשוט יותר. ישנם מקרים בהם נשמח לחגוג אירוע משמח, אולם לא נרצה להרים אירוע רציני. לצורך זה אין בעיה למצוא המון מקומות שיפיקו עבורכם חגיגות פרטיות. במאמר הקרוב קבלו את כל מה שצריך ללמוד בנושא הפקת אירועים קטנים, כך שתקבלו כל מה שצריך לדעת.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה15/10/121005 צפיות
מעבר לדברים הסטנדרטיים שתמיד רואים בכל חגיגה, יש המון רעינות שנכנסו בשנים האחרונות וצוברים תאוצה. לדוגמה, אוכל אקזוטי, עמדות מולטימדיה ומגוון רעיונות נוספים. עם זאת בכל שילוב שתבחר חשוב שתזכור שבנוסף אליך ולמשפחתך יש עוד אנשים אחרים, אי לכך הכרחי שתנסה לכוון למכנה המשותף הרחב ביותר.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181554 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173047 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171697 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171762 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161745 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161591 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161461 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica