חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גדלי כסא בטיחות Evenflo

מאת: מה רוצההריון ולידה29/08/2012836 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
ברכות לאם הטרייה

לחץ לא קל שהעיב עליי במהלך הציפייה לתינוק התקשר אל הצורך לגונן על הילד שגדל בתוכי, איך אפשר לדוגמא לצאת החוצה ולהכניסו למכונית מבלי לחשוש?

לאחר הרהורים עמוקים וצבירת המון ידע מפורומים רבים הבנתי סוף סוף מה רצוי לעשות - עליי לרכוש מוצרי תינוקות תוך השקעת מחשבה תחילה. כך אצליח להתכונן כהלכה להיותי אמא מגנה כמו באגדות.

ברייטקס כסא בטיחות

בימינו, שוק אביזרי התינוקות מלא בהמון מותגים של משחקים ואביזרים שונים, שרובם מעוניינים להיות הטובים ביותר בין מתחריהם. אף על פי שמרבית המותגים מנפנפים באישור מיוחד המצביע על איכות, אנו כהורים חייבים לזכור להתוודע אל האביזרים מעבר למידע בהוראות השימוש.

דוגמא טובה היא כאשר אנו מנסים בכיליון עיניים משהו עליו שמענו מחמאות רבות מהורים ותיקים. ולדאבוננו, אנו נאלצים לגלות שכשם שלא תמיד כולם מחזיקים באותו טעם מוזיקלי, כך לא כל עולל מפיק את אותה הנוחות מהמוצר אותו כה שיבחו לפנינו. בגלל זה אני חייבת לומר לכם, הורים דנדשים, לדסקס היטב על המוצרים לפני כל רכישה אותה אתם עושים.

אז איך רוכשים אביזרי תינוקות כמו שצריך?

הכלל העיקרי שעליכם לזכור הינו הכלל לפיו יש לערוך הפרדה מוחלטת בין אביזרים שניתן לרכוש במהלך הריון, לבין המוצרים אותם כדאי להתאים ישירות לנתונים של הפעוט ובגלל זה מומלץ לחכות עם ההחלטה להשקיע בהם.

בין האביזרים שאותם אפשר לקנות עוד לפני היוולדו של הנסיך אפשר להזכיר: מנשאי גב לתינוק, בובות גדולות לתינוק, שק שינה לתינוק ועוד. אך בין כל האביזרים איתם כדאי לחכות ניתן למנות: כיסא בטיחות וגם בוסטר.

מדוע עדיף לחכות עם הדחף לקנות את המוצרים הללו?

הסיבה הראשית שבגללה אני מפצירה בכם לחכות היא סוגית ההתאמה האישית לכל תינוק. פעמים לא מבוטלות, אנו נגלה כי למרות העובדה שרשום על מוצר מסויים שהוא נועדלגילאי עד שנתיים, במציאות הוא לא באמת מתאים. כך לדוגמא - לעתים נרכוש מלתחה בהתאם למידה הידועה, אך אז נלמד שהיא בכל זאת לא מתאימה.

לאלו מכם שמעוניינים לקרוא עוד - כנסו וקראו עוד ודעו כי אכן קיים מידע רב שבלי שום צל של ספק יסייע לכם, זוגות יקרים, להרגיש יותר בטוחים.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מה אני רוצה? לא בטוח. אבל מה אתם רוצים?

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מה רוצה

מאת: מה רוצהקורסים וסדנאות16/01/13969 צפיות
בכדי להצליח בעולם המוסיקה רצוי להבין היטב גם תוכנת עריכת סאונד ובנוסף לכך את מקצוע ההפקות המוזיקליות. מפאת זאת הבנתי שכדאי להירשם ללימודי סאונד ובאופן זה להרחיב את הכשרתי בתחום היצירה המוזיקאלית.

מאת: מה רוצההפקות אירועים29/11/12978 צפיות
יש גם מתכננים שעוסקים בהפקת ז'אנר מסוים. ולכן בטרם מחליטים על מפיק ארועים מסוים, יש לבחון את המסוגלות שלו לארגן מאפס קונספטים שונים.

מאת: מה רוצההפקות אירועים28/11/12938 צפיות
הפקת אירוע זהו תחום לא פשוט אשר כולל התעסקות בגורמים שונים לדוגמא חיפוש אולם וצלם. ועדיין, אף על פי שאנשים רבים גורסים שפנייה למפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא

מאת: מה רוצההפקות אירועים27/11/12930 צפיות
כשמדברים עם בעלי גן ברצון לקיים שם האירוע, בהרבה מהמקרים נתאכזב לגלות שהסכום שהם גובים הוא מנופח מדי. וראו זה פלא, אם בעבר התרגלנו להתבאס ולהתפשר על מקום שונה, הודות למעצב ומפיק ארועים ממש אין סיבה להתבאס.

מאת: מה רוצהחתונות26/11/12921 צפיות
רגון ארוע זהו תחום ארוך המצריך טיפול ברבדים מגוונים כגון שכירת מתחם וחברת צילום. אולם, אפילו שאנשים רבים נוטים לחשוב כי שכירת צוות תנפח את העניין, זה בכלל לא ככה.

מאת: מה רוצהקייטרינג18/11/121195 צפיות
בטח תסכימו שאוכל בריא רלוונטי לכולם -לעובד הפשוט ביותר, לראשי הצוותים ועם זאת גם למוזמנים בחתונה. מהסיבה הזאת בדיוק תסתייעו באופציות קייטרינג מגוונות. ככה תצליחו להעניק תשובה לכול ארוע.

מאת: מה רוצההדברה15/11/12972 צפיות
הכרחי שתבינו שלצערכם הרב מרבית הפתרונות לאו דווקא יתאימו בכל מקרה וחשוב מכך, מהותי להתאים את הפתרון תוך התחשבות במאפייני החרק או המזיק שמעוניינים להדביר.

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214406 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201466 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192029 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182405 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181620 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181575 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172293 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica