חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד יש לנהוג אחרי גירושין?

מאת: גיא ליפשיץדיני משפחה29/08/2012858 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הדברים החשובים להבין הוא שתהליך הגירושין, על-אף היותו לעיתים ארוך, מסורבל ומייגע, הינו רק תהליך, וכי בסופו של דבר החיים ממשיכים גם אחרי. כאשר אנו ניגשים לתהליך אנו מפוחדים, כועסים, עצבניים, מבולבלים, ועוד הרבה דברים אחרים עלולים לצוף במהלך הדרך, חיוביים יותר או פחות. אנחנו דואגים לעתיד שלנו, לעתיד של הילדים שלנו, לכלכלה שלנו, למחויבויות שלנו, להתמודדות שלנו עם עולם חדש של חיים כגרושים, לטיב היחסים שלנו עם בן או בת הזוג איתם, במידה ויש ילדים, נצטרך לתקשר בדרך זו או אחרת בכל זאת, למרות המצב. התהליך מורכב, עדין ודורש תשומת לב, אך הוא עדיין, בכל זאת, רק תהליך, ועם ייעוץ מקצועי, גישור, עורך דין גירושין, תמיכה נפשית ושאר מנגנונים תומכים במערך הרחב המוצע היום לאנשים הנאלצים או בוחרים להתמודד עם כל מה שמגיע עם פירוק החבילה, ניתן לצאת ממנו לעולם חדשים, רעננים ועם אופטימיות לגבי העתיד.

בכדי שבני זוג יתגרשו, הם צריכים להיות נשואים קודם, מה שאומר לרוב כי אי-שם בעבר הרחוק יותר או פחות, הייתה שם אהבה מסוימת, רגש חזק מספיק בכדי להביא את שני בני הזוג תחת החופה ולהצהיר את הצהרותיהם בפני העולם. אולי אהבה זו נמוגה עם השנים, או אולי לא, אך מה שבטוח, למען שמירה על בריאות הנפש והרגש שלנו והימנעות מסחיבה מיותרת של רגשות מעכבים וכואבים לתוך העתיד, הדבר הבריא והנכון ביותר לעשות הוא לגשר על הכאב ולנסות לסיים את המערכת הזוגית עם כמה שיותר כבוד הדי ובצורה מכובדת ורגועה. אובדן השליטה, התמכרות ליצרים ולרגשות חזקים מאוד, כל אלו עלולים להוביל לבעיות גדולות יותר בעתיד, בעיקר אך לא רק אם יש ילדים מעורבים בכל התהליך.

לעיתים ניתן להימנע מתהליך משפטי על ידי עבודה עם גישור ומגשרים, אך לרוב לצערנו אין הדבר מתאפשר, או שהוא מתפוצץ דיי מהר וגורם בסופו של דבר להארכת התהליך כולו, שכן היה עיכוב בדרך. אם אתם מסוגלים לגשר על הפערים הרבים בצורה של גישור, נהדר. אם לא מוטב יהיה שתפנו לעורך דין שיטפל בכל העניינים הרשמיים של הגירושין. אך מעבר לעניינים אלו שוב אנו ניצבים כל הזמן מול הקושי האנושי והכאב שמלווה את כל המסע הזה, ובשביל זה ישנו ייעוץ מקצועי אשר מומלץ לכל מי שמתגרש, ולא משנה כמה הוא בטוח שהכול בסדר. ישנם דברים מתחת לפני השטח, בעיות, מתיחות, פוטנציאל עתידי לריבים ואי-הסכמה, דברים אשר שוב, לא רק יפגעו בכם אישית ועלולים למנוע מכם מימוש של חיים מאושרים (בעקבות צלקות רגשיות לא מטופלות כראוי), אלא אף יותר מכך – פגיעה באיכות חייהם של הילדים במידה ויש לכם.

החיים אחרי הגירושין הינם חיים חדשים ברמה זו או אחרת, אך בסופו של דבר אנו עדיין חיים עם עצמנו, ואחראים כל אחד לאושרו הוא. אם אדם לא היה מאושר בחיי הנישואין, אין זה מן ההכרח כי עכשיו אחרי שהסתיים הקשר הזוגי הרשמי הוא ימצא עצמו אדם מאושר ומלא בתכלית ושמחה. העבודה נמשכת והצורך לתפקד בחיי היום-יום קיים גם הוא, ולא נעלם בעקבות הבחירה להתגרש. לכן, לפני שמבצעים מהלך יש לשקול ולהבין מול מה אנו נמצאים, האם זו בעיה שקשורה בהכרח להיותי בקשר זוגי זה או אחר, או שמא זו בעיה שרק באה לידי ביטוי בקשר זה. דבר זה חשוב ביותר, שכן לאחר מעשה קשה מאוד להשיב את הגלגל לאחור, ואם יש לכם ילדים, הפגיעה יכולה להיות חמורה. כך או כך, אתם ראויים לייעוץ ותמיכה מקצועית, ולליווי צמוד בכדי לעבור את התהליך שבו אתם בוחרים בצורה הראויה ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיא ליפשיץ תומך בזוגות מתגרשים, בכל הליך גירושין בין אם מדובר במשפחה עם ילדים או בבני זוג שהחליטו לסיים את הקשר ולפרק את החבילה. כל הייעוץ והמידע עם תמיכה של עורך דין גירושין ברמה הגבוהה ביותר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא ליפשיץ

מאת: גיא ליפשיץדיני משפחה29/08/12833 צפיות
גירושין הינה מילה של גדולים, ואת הקטנים היא נוטה להפחיד. אנחנו מתפקידנו לדאוג לרווחת ילדנו הקטנים ולעת מה נכון לעשות בכדי להבטיח את שלוות נפשם ובריאותם. קראו שורות אלו בכדי להכיר את נושא הגירושין מעט יותר לעומקו כדי שתוכלו להתחיל את המהלך שלכם ברגל ימין.

מאת: גיא ליפשיץדיני משפחה29/08/12950 צפיות
מעבר לכם, יש עוד כמה אנשים שמעורבים בתהליך הגירושין שלכם - החברים שלכם, המשפחה הקרובה והרחוקה שלכם, ובעיקר הילדים שלכם. הכרת החומר והבנת המצב יכולה לעזור לכם ולילדים שלכם לעבור את התהליך בשלום.

מאת: גיא ליפשיץדיני משפחה29/08/12845 צפיות
כאשר בני זוג בוחרים לצעוד בנתיב לגירושין, ישנן שלוש אופציות - לסגור הכל לבד ביניהם, ללכת לגישור ולנסות לגשר על הפערים שביניהם בכי להגיע להסכמה, או לפנות לעורך דין גירושין מקצועי ולהתחיל את המערכה. המצב לרוב הוא כזה שדורש ייעוץ של עו"ד, בעיקר, אך לא רק, בגלל מעורבותו של הון משותף. להכרות עם עולם הגירושין וחשיבות עורך הדין בו קראו מאמר זה.

מאת: גיא ליפשיץהורות29/08/12811 צפיות
כשמתגרשים עם ילדים קטנים מתחת לגיל חמש יש להיות עוד יותר זהירים מבגירושין מכל סוג אחר. הילדים בגיל זה רגישים עד מאוד, ועלולים לקבל טראומה גדולה מהפרידה של הוריהם. כמובן שגם ילדים גדולים מהם חשופים לפגיעה, אך במאמר זה בחרתי להתייחס לצעירים יותר, עד גיל חמש.

מאת: גיא ליפשיץדיני משפחה29/08/12856 צפיות
הכרות קלה ובסיסית עם עולם הכספים והרכוש בכל מה שמדובר במהלך גירושין. אם אתם עומדים להתגרש או נמצאים בתהליך - כדאי שתכירו את הדברים הבאים.

מאת: גיא ליפשיץדיני משפחה24/08/12780 צפיות
מה זה אומר להיות אב בזמן גירושין, לפני ואחרי, ובמהלך כל המסע המפרך בו פורמים את הקשר העמוק ביותר שלנו - קשר עם משפחה. אבות וזוגות, אם אתם בדרככם למסע גירושין, קראו מאמר זה בעיון והשכילו לפעול נכון.

מאת: גיא ליפשיץדיני משפחה24/08/12820 צפיות
לא קל להתגרש, זה ידוע לרוב, אך מה בכל זאת ניתן לעשות בכדי לעבור את התהליך בצורה נכונה ובריאה יותר? קראו מאמר זה בכדי להכיר מעט יותר את הדברים האפשריים והאופציות הקיימות בשבילכם אם אתם עומדים על סף פירוק הזוגיות וניתוק הנישואים.

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211498 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211293 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201608 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182006 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181573 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181673 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171791 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica