חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החשיבות של עו"ד מקצועי בגירושין

מאת: גיא ליפשיץדיני משפחה29/08/2012844 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הדברים החשובים ביותר כאשר בוחרים להתגרש הוא להבין כי ללא עורך דין ברמה גבוהה אתם עלולים למצוא את עצמכם משלמים מחיר כבד עד כבד מאוד, מחיר אשר עולה בהרבה על המחיר אותו הייתם נאלצים לשלם לו רק דאגתם מראש לסמוך על מישהו שיודע את העבודה כמו שצריך ועושה אותה עד תומה. מיני תשלומים והתחייבויות כלפי האשה והילדים, כאלו שאולי נובעים מתמרון מוצלח של עורך דינה של בת הזוג לשעבר נכפים עליכם כעול על הצוואר, ואתם עלולים למצוא את עצמכם אחראים לתשלומים לא פרופורציונאליים לכל החיים. הרוב נשברים, ואלו שמנסים להיאבק חזרה עלולים למצוא את עצמם, ולרוב אכן מוצאים את עצמם במסעות הולכים וחוזרים לעורך הדין שלהם, שסוף-סוף השכילו לקחת את שירותיו, כדי שיעזור להם לערער על החלטה זו או אחרת של בית המשפט לענייני משפחה. במילים אחרות, מתוך נסיון חיים והבנה עמוקה של התחום, אנו ממליצים לכם לא לחשוב פעמיים ולא למצוא את עצמכם מכים על חטא. הצורך בעורך דין כבר ידוע וברור, ודובר עליו רבות בפורומים שונים של שיחה. הצורך קיים, הוא שם, ויש לוודא כי אתם מוגנים ומטופלים כראוי אצל אדם היודע את מעשיו עד תומם.

אז כיצד בוחרים עורך דין גירושין?

ובכן, השוק כיום רווי ומוצף באנשים שלמדו משפטים ופועלים כעורכי דין לכל עניין ודבר. הניסיון הוא רק אחד מהדברים המבדילים ביניהם, אך היצירתיות, התושייה והכרת התחום לעומקו הינם עוד כמה דברים שיש לקחת בחשבון. כשאתם יושבים בפגישה מול עורך דין, ובכלל מול בעל מקצוע אשר עומד ללוות אתכם לאורך תקופה, יש לקחת בחשבון גם את הגורם האנושי. את שאר הגורמים ניתן לבדוק עם הזמן, פרט לגורם הניסיון אותו ניתן לשאול בצורה ישירה ופשוטה. הגורם האנושי הינו צד חשוב עד מאוד, שכן אתם נכנסים למערכת יחסים בכדי לצאת מהשנייה, מערכת ביניכם לבין אדם שמטרתו הבלעדית היא להגן בכל מחיר על האינטרסים שלכם, כמובן במסגרת החוק. מערכת יחסים זו דורשת לא רק כימיה, אלא גם מחויבות הדדית וכמו כן נדרש משני הצדדים כאן להבין מול מי הם עומדים. עורך דין בעל ניסיון ידע להתמודד עם הרבה סוגי לקוחות פוטנציאלים, וקרוב לוודאי שיוכל לגרום לכם להרגיש כי הוא בעניינים, אך זהו תפקידכם להבין מול מי אתם יושבים, והאם אתם רואים את האדם שמולכם כנעים, בטוח ונוח לכם.

מרכיב נוסף בגורם האנושי הוא הדגש על אספקטים נוספים. עורך דין זהו תפקיד, אך האדם שמאחורי הכובע יכול להיות אמפתי או לא, מתחשב או לא, וכו'. שימו לב כי לרוב, כמעט תמיד, יש לדאוג כי במקביל לטיפול המקצועי והמסור בכל הפן המשפטי, תקבלו גם תמיכה נפשית\רגשית. לא מדובר במשהו שיש להתבייש בו, אלא משהו שיש להבינו ולקבלו. לרוב סיום קשר נישואין גובה מחיר גבוה על הנפש, מתחים, חרדות, כעסים, ועוד הרבה רגשות בסערה שמתלקחת מעת לעת, ולכל אלו יש מחיר על העצבים. רבים הם הסיפורים של גברים שהתקרחו במהלך גירושין, ואין אלו סיפורי סבתא. גברים נוטים להחזיק את הבעיות שלהם בבטן, מה שגורם ללחץ נפשי עז וביטויים גופניים. אם אתם מתכננים לחיות חיים שלווים ומלאים, חיים חדשים ומרתקים לאחר הגירושין, כדאי מאוד שתעשו את הצעד האחראי ותדאגו לכך שמישהו ייתן לכם תמיכה במהלך התהליך, איש מקצוע עם הכלים הטובים ביותר בכדי להעניק לעם את מה שאתם צריכים לקבל, אפילו אם אתם לא בטוחים איך לבקש. עורך דין שיודע להפנות אתכם, או שאפילו רק מעורב ואכפתי מספיק בשביל לתת לכם את התחושה כי הוא שם בשבילכם גם כאדם, זו הבחירה הנכונה, לאחר, כמובן, שבדקתם כי הוא אדם לעניין, יודע את העבודה ובעל ניסיון מספק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיא ליפשיץ תומך בזוגות מתגרשים, בכל הליך גירושין בין אם מדובר במשפחה עם ילדים או בבני זוג שהחליטו לסיים את הקשר ולפרק את החבילה. כל הייעוץ והמידע עם תמיכה של עורך דין גירושין ברמה הגבוהה ביותר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא ליפשיץ

מאת: גיא ליפשיץדיני משפחה29/08/12833 צפיות
גירושין הינה מילה של גדולים, ואת הקטנים היא נוטה להפחיד. אנחנו מתפקידנו לדאוג לרווחת ילדנו הקטנים ולעת מה נכון לעשות בכדי להבטיח את שלוות נפשם ובריאותם. קראו שורות אלו בכדי להכיר את נושא הגירושין מעט יותר לעומקו כדי שתוכלו להתחיל את המהלך שלכם ברגל ימין.

מאת: גיא ליפשיץדיני משפחה29/08/12950 צפיות
מעבר לכם, יש עוד כמה אנשים שמעורבים בתהליך הגירושין שלכם - החברים שלכם, המשפחה הקרובה והרחוקה שלכם, ובעיקר הילדים שלכם. הכרת החומר והבנת המצב יכולה לעזור לכם ולילדים שלכם לעבור את התהליך בשלום.

מאת: גיא ליפשיץהורות29/08/12811 צפיות
כשמתגרשים עם ילדים קטנים מתחת לגיל חמש יש להיות עוד יותר זהירים מבגירושין מכל סוג אחר. הילדים בגיל זה רגישים עד מאוד, ועלולים לקבל טראומה גדולה מהפרידה של הוריהם. כמובן שגם ילדים גדולים מהם חשופים לפגיעה, אך במאמר זה בחרתי להתייחס לצעירים יותר, עד גיל חמש.

מאת: גיא ליפשיץדיני משפחה29/08/12856 צפיות
הכרות קלה ובסיסית עם עולם הכספים והרכוש בכל מה שמדובר במהלך גירושין. אם אתם עומדים להתגרש או נמצאים בתהליך - כדאי שתכירו את הדברים הבאים.

מאת: גיא ליפשיץדיני משפחה29/08/12858 צפיות
תהליך הגירושין הינו תהליך סבוך ומסובך, כזה שלרוב לוקח יותר זמן ומשאבים ממה שציפינו. קריאה במאמר זה תכיר לכם כמה מהאספקטים החשובים של החיים אחרי הגירושין - מה משתנה ולמה יש לשים לב.

מאת: גיא ליפשיץדיני משפחה24/08/12780 צפיות
מה זה אומר להיות אב בזמן גירושין, לפני ואחרי, ובמהלך כל המסע המפרך בו פורמים את הקשר העמוק ביותר שלנו - קשר עם משפחה. אבות וזוגות, אם אתם בדרככם למסע גירושין, קראו מאמר זה בעיון והשכילו לפעול נכון.

מאת: גיא ליפשיץדיני משפחה24/08/12820 צפיות
לא קל להתגרש, זה ידוע לרוב, אך מה בכל זאת ניתן לעשות בכדי לעבור את התהליך בצורה נכונה ובריאה יותר? קראו מאמר זה בכדי להכיר מעט יותר את הדברים האפשריים והאופציות הקיימות בשבילכם אם אתם עומדים על סף פירוק הזוגיות וניתוק הנישואים.

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211497 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211291 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201607 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182005 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181572 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181671 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171791 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica