חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עסקה של "פעם בחיים" או הערך המוסף של עו"ד מקרקעין ושמאי

מאת: ג. פישרנדל"ן ומקרקעין04/09/2012845 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדוע כשברצוננו לרכוש פריט אופנה שמחירו הממוצע הוא 300 ₪ אנחנו מבצעים "סקר שוק", עוברים בין חנויות האופנה השונות, בודקים מידות, מחירים ומבצעים, ואילו בתחום המקרקעין, ברצוננו לרכוש דירה, בסכומים גבוהים בהרבה, אנחנו נוהגים כבת יענה, טומנים את ראשנו בחול ומקווים שאלו העוסקים במלאכת ההסכם – יודעים מה הם עושים, כי לנו אין מושג.

בשורה התחתונה, את המחיר הרי אנחנו אלה שנידרש לשלם. עו"ד מקרקעין ושמאי מקרקעין הן שתי פונקציות שתפקידן לסייע בליוויי התהליך ולמנוע הסתבכויות.

בעוד שלרבים מאיתנו, "אוריינות שופינג", מגיעה באופן טבעי עוד מגיל ילדות מוקדמת, דווקא "אוריינות פיננסית", הכול-כך חיונית לניהול נכון של משק הבית היא בבחינת מחלה שעדיף להתרחק ממנה.

אך הבשורה הטובה היא שלמחלה זו יש מרפא. 50% מהפתרון הוא להכיר בעובדה שאנחנו לא יודעים שום דבר על רכישת דירות. השלב הבא הוא לאתר את אלו שזו מומחיותם ואומנותם. כשם שאנו הולכים לרופא כשאנו חולים, או לרו"ח כשאנו צריכים לסדר את ענייננו הכספיים, כך כאשר אנו ניגשים לביצוע רכישת הדירה, שהיא בבחינת עסקה של פעם בחיים, כדאי ורצוי לפנות למי שמתמחה בכך – עורכי דין ושמאי מקרקעין שזו התמחותם.

ניסיוננו הרב לימד אותנו, כי בליווי עסקת נדל"ן יש צורך בשני גורמים אשר לכל אחד מהם היבטים ייחודיים על העסקה. כמובן, מדובר בעורך דין אשר תפקידו לדאוג, כי עסקת הנדל"ן הינה כשירה וללוותה מן הפן המשפטי על כל רבדיו וכן, שמאי מקרקעין מומחה, אשר תפקידו לברר באופן מקיף את כל פרטי הרישוי והתכנון הקשורים בנכס.

ליווי עסקת נדל"ן על ידי שני גורמים אלה, לבטח תבטיח את שמירת האינטרסים שלכם. פניה זו - יש בה למנוע סיבוכים מיותרים, הניתנים למניעה, ולהבטיח את קיום העסקה באופן המקצועי והמהיר ביותר.

מומלץ אפוא לפנות הן לעו"ד מקרקעין והן לשמאי מקרקעין, פניה אשר תבטיח בראש ובראשונה את קיום העסקה על הצד הטוב ביותר, תאפשר לקבל תמונה מלאה ועדכנית לכל הליכים המשפטיים והתכנוניים הקשורים בנכס ולא פחות חשוב מכך – תעניק שקט נפשי, עד להגעה אל המנוחה והנחלה.

  • המאמר נכתב ע"י עו"ד רם תורן, מנהלהמחלקה המסחרית במשרד גדעון פישר ושות', ועל-ידי הגברת לי רייך, מתמחה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עו"ד גדעון פישר הינו המייסד והשותף הבכיר במשרד, מוסמך במשפטים בהצטיינות מאוניברסיטת קיימברידג'. לעו"ד פישר ניסיון רב אותו רכש בעשרים השנים האחרונות בהן פיתח מומחיות רבהבכלהאספקטים הקשורים במשפט מסחרי – עסקי, לרבות התמחות מיוחדתבליטיגציהמסחרית מורכבת, כמו גם בייצוג וניהול בוררויות בינלאומיות בהיקפיענק אותהרכש במסגרת כהונתו כחבר הנהלת בית הדין לבוררות של לשכת המסחרהבינ"ל ויו"רוועדת הבוררות הבינ"ל, ICC ישראל.
עו"ד פישר מכהןבתפקידים ציבוריים שונים בין היתר כנשיאהוועדה לקשרי חוץ ויחסים בינ"ל שללשכת עוה"ד בישראל (מחוז ת"א) ,כיו"רמגבית ויצו ישראל וכנציג ציבור בביתהדין לאתיקה של מועצת העיתונות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ג. פישר

מאת: ג. פישרגישור ובוררות23/02/121133 צפיות
הניסיון מלמד, כי בעת האחרונה מסתמנת מגמה מתגברת, של יותר ויותר שחקנים במגרש המסחרי. האופן היעיל והמעשי ביותר ליישוב והכרעת סכסוכים מסחריים היא באמצעות הליכי בוררות (דוגמת בוררות ICC).

מאת: ג. פישרגישור ובוררות25/01/121134 צפיות
סעיף 30 לחוק הבוררות מטיל על הבורר חובת נאמנות כלפי הצדדים להתדיינות. חובה זו הוגדרה בפסיקה כחובה בסיסית של הבורר, הממלא תפקיד בעל אופי שיפוטי. אחד מביטוייה העיקריים של חובת הנאמנות הינה חובת גילוי מלאה כלפי הצדדים לגבי עובדות העלולות ליצור חשש לניגוד-עניינים בו נתון הבורר, בשל קשר שלו (משפחתי/עסקי או כל קרבה ממשית אחרת) עם מי מבעלי-הדין בהתדיינות, או בשל נגיעה לנושא ההתדיינות. על-פי סעיף 11(1) לחוק, הפרת חובת הגילוי מאפשרת לבית-המשפט להעביר את הבורר מתפקידו שכן אין הוא ראוי עוד לאמון הצדדים.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן ומקרקעין

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211695 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין24/12/201321 צפיות
בונים לכם מגדל חדש ליד הבית? גיליתם שתוכנית חדשה עתידה לשנות לכם את החיים? מגרש החניה שהתרגלתם לחנות בו עומד להיעלם לטובת בניין חדש? תמיד תוכלו להגיש התנגדות לתוכנית. שכן רוצה להוסיף שטח בניה, מבקש שימוש חורג ? מאמר זה יסביר לכם איך אפשר להתנגד לתוכנית, מה צריך לעשות ולמי צריך לפנות.

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין22/11/201512 צפיות
רכישת דירה יד שניה או דירה מקבלן? ומה בודקים לפני שרוכשים דירה מקבלן? והאם צריך עו"ד דין מקרקעין או שאפשר שעו"ד של הקבלן ייצג אתכם? כל זא ועוד במאמר שלפניכם.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין01/11/201310 צפיות
קיבלת כתב אישום בדואר רשום בשל בנייה ללא היתר, חריגה מהיתר או תוכנית, שימוש חורג, פיצול דירות. אתם שואלים את עצמכם מה עליכם לעשות. במדריך זה נסביר לכם מה צפוי, שלב אחרי שלב.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין29/09/201594 צפיות
מתכננים לבנות בריכת שחייה ביתית? חשו לדעת למה אתם נכנסים! בשנים האחרונות הופכות הבריכות הפרטיות לפופולריות מאוד בכל רחבי הארץ ואינן עוד נחלתן הבלעדית של בעלי הממון בלבד, לא מעט הודות לטכנולוגיות המתקדמות שקיימות כיום, המוזילות משמעותית את עלויות הבניה וההתקנה. נושא הצורך וההליך בהיתר בניה מורכב וחשוב שיהיה מלווה על ידי המומחה הנכון

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין08/09/201003 צפיות
עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין11/08/20960 צפיות
קיבלת צו הריסה? לא סוף פסוק! בת המשפט נתן לאחרונה כמה החלטות שיתכן ויכולים לסייע לך!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica