חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעקות מעוצבים מברזל

מאת: אסף שמעוןשיפוצים04/09/2012854 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ברזל הוא אחד המשאבים הטבעיים החשובים שגילה האדם בימי המהפכה התעשייתית. לא סתם משמש הברזל לייצור מתקנים ופריטים רבים. הודות לתכונותיו הייחודיות המשלבות חוזק, עמידות, וגמישות, הפך הברזל לאחת המתכות הפופולרריות ביותר.

האפשרות להכין עבודות ברזל ביתר קלות, פקחה את עינהם של אומנים רבים, ונתנה דרור ליצירה והיצירתיות שלהם. עבודות ברזל קלות לעיצוב בשל התמסרות הברזל ביד האומן מחד, ונשמרות לאורך שנים רבות בשל עמידותו וחוזקו של הברזל.

כמובן  שהברזל לא משמש רק את האומנים, וניתן לראות אותו משתלב באביזרים רבים ויומיומיים אותם אנו צורכים. מעקות, מדרגות, שערים, סורגים, ואפילו רהיטים כמו מיטות וארונות- כולם עשויים ברזל!

אחד התחומים שפרחו בעיקר בתחום העיצוב בברזל הוא עיצוב מעקות ברזל. מכשהבינו רבים כי המעקה תופס שטח נכבד מעיצוב הפנים של הבית, ניסו רבים לשלב אותו לא רק כאביזר הכרחי, אלא גם כפריט עיצובי. מצוך הצורך שהמעקה יהיה גם חזק, גם עמיד וגם יפה- נולד השילוב של מעקות ברזל.

מעקות ברזל

מעקה נועד להיות מוצב לצד המדרגות בכדי למנוע נפילות ואסונות שונים. אך אין לשכוח כי המעקה של הבית תופס שטח פנים נכבד, ולכן אין להייחס אליו רק כפריט שימושי, אלא גם כפריט עיצובי.

מעקות העשויים ברזל הם כאמור בעלי ערך בטיחותי גבוה, ועם זאת פריט דקורטיבי להפליא. היופי במעקות העשויים ברזל הוא האפשרות לשחק עם החומר, ולגרום לו להיראות בכל צורה שתרצו. בדרך זו, לא רק שהשגתם פריט חובה בכל בית בעל גרם מדרגות, אלא אספתם אליכם גם עבודת ברזל אומנותית.

בין מעקות הברזל הנפוצים תוכלו למצוא מעקות "מרחפים", מעקות ברזל המשלבים עבודת פרזול ייחודית, ומעקות ברזל בשילוב של חומרים נוספים כמו זכוכית, עץ, ואפילו פלסטיק.

עבודות ברזל נוספות

לצד מעקות הברזל ההופכים יותר ויותר נפוצים בבתיהם של אנשי החברה הגבוהה, ניתן למצוא עוד מגוון רחב של עבודות ברזל פונקציונאליות לשימוש הביתי.

פריטים כמו שערים או סורגים מושלמים ליצירה בברזל בשל יתרון החוזק שלהם (תארו לכם גנב המנסה להשתחל לביתכם דרך סורגי ברזל- זה יהיה בלתי אפשרי!).  אך גם פריטים שעד היום לא היינו רגילים לראות עשויים ברזל, כמו מיטות, ארונות, או כלי אירוח- יהוו פריט עיצובי מפתיע ומעניין בנוף העיצובי של ביתכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131467 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131370 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131470 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131301 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131069 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121094 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210782 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232629 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223294 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211225 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica