חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

3 תוכנות שתסייענה לכם לשפר את שירות הלקוחות בחברה שלכם

מאת: webleadsשיווק באינטרנט06/09/2012989 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנו חיים בעידן טכנולוגי מהיר ומשתנה, המאופיין בעומס מידע ובתחרות גוברת בין חברות עסקיות, המספקות אותו סוג של מוצר או שירות.
אחת הדרכים היעילות ביותר ליצירת בידול ויתרון תחרותי, היא שימוש בתוכנה לשירות לקוחות,  שתשפר, הן את מהירות התגובה והן את איכות השירות באינטרנט (מענה מקצועי וממוקד לשאלות הלקוח, טיפול בתלונות, פניה יזומה, ליווי צמוד במהלך הגלישה ועוד ועוד...)

מחקרים וסקרים מלמדים כי רמת שירות הלקוחות וחווית השירות של הלקוח, ממנפים את המכירות בחברה. 
במאמר זה ריכזנו עבורכם 3 תוכנות שתסייענה לכם ליהנות מהיתרון התחרותי של שירות לקוחות איכותי ובלתי מתפשר:

1. תוכנת צ'אט און ליין לאתר עם נציג אנושי – אחד המכשולים העיקריים והשכיחים ביותר, שעומדים בפני השלמת תהליך מכירה באינטרנט ו/או השארת פרטים באתר, הוא היעדר נציג מכירות אנושי.
היעדר מענה מהיר לשאלות, הצורך לחפש מענה בין דפי האתר, אי התאמת תוכן האתר ל"צורך" הגולש, ותחושת הניכור, הקיימת במרחב הווירטואלי, משפיעים על רמת האמינות של החברה ומונעים מלקוחות לסגור עסקה.
פתרון מהפכני וייחודי לחיזוק וביסוס הקשר בין הלקוח לחברה, הוא הקמת מוקד לייב צ'אט, במיקור חוץ לאתר, הכולל צוות אנושי, מקצועי ומסור. המענה המהיר, המקצועי והאיכותי, יוביל להגדלה ניכרת של כמות הלידים האיכותיים ולשיפור יחסי ההמרה (אחוז הגולשים באתר שהפכו להיות לקוחות אמיתיים).
הוספת צ'אט לאתר מאפשרת הן מענה מהיר ואיכותי לגולשים בזמן אמת והן סינון פניות, שאינן רלוונטיות לחברה. מוקד לייב צ'אט הינו פתרון חסכוני (בהשוואה למוקד טלפוני למשל) ויעיל, המותאם לחברות עסקיות, שמעוניינות לנתב את כמויות הגלישה הרבות באתר שלהן, ללידים איכותיים שגם יובילו למכירה ממשית.
שימוש בתוכנת צ'אט און ליין, יבנה את האמון של הלקוח מול החברה, יחזק את ביטחונו וייתן לו את התמיכה לאורך כל תהליך הרכישה וגם לאחר מכן. בדרך זו, ניתן לבצע בחברה מהפכה בתחום המכירות – להגדיל את כמות הלידים האיכותיים וגם להקטין באופן משמעותי את כמות הנטישות לאתר מתחרה.

2. תוכנה לניטור מותג – תוכנה לניטור מותג מאפשרת לחברה להבין מה הלקוחות חושבים עליה וכיצד היא נתפסת ביחס למתחרים. ניטור התכנים הרלוונטיים לחברה (פניות לגבי מוצרים, מתחרים, איומים הקיימים בשוק וכו') בזמן אמת, מאפשר תגובה מהירה ואיכותית ללקוח קיים או לקוח פוטנציאלי. בדרך זו, השירות בחברה ללקוח הופך להיות מובנה ואקטיבי יותר.
חברה, המבקשת להשתמש בתוכנה לניטור מותג, צריכה לבנות, מראש, אסטרטגית עבודה מאורגנת, שתגדיר את מטרות החברה בניטור, לאלו פניות מגיבים, באילו סוגי תגובות בוחרים וכו'. המידע המתועד מאפשר לבצע ניתוח סטטיסטי, לבחון את אופן הפעילות של החברה בתחומים שונים, לבצע ביקורת עצמית ולראות מהן נקודות החוזק ומהן נקודות החולשה, הטעונות שיפור.

3. CRM - מערכת לניהול קשרי לקוחות – תוכנות CRM מטרתן ניהול קשרי לקוחות, והינן פופולאריות ביותר בארץ ובעולם. מטרת המערכת לסייע הן בחיפוש אחר הזדמנויות מכירה ללקוחות חדשים והן בשימור לקוחות קיימים. באמצעות טכנולוגית המידע המתוחכמת, ניתן לנתח את צרכי הלקוח ולהעניק לו שירות מהיר ואיכותי. מידע מערכתי הכולל אינפורמציה רלוונטית לגבי הלקוח (גיל, מגורים, תחום עיסוק), העדפותיו, הרגלי הצריכה שלו בעבר ומידת שביעות רצונו, מאפשר לבנות אסטרטגיה מתאימה שתשפר את רמת השירות, תגדיל את נתח השוק ותחזק את הנאמנות של הלקוח.

אין ספק שעל מנת להישאר תחרותיים ולעמוד בציפיות הדינאמיות והמשתנות של הצרכנים, חשוב להיעזר בתוכנה איכותית, ש"תתמודד" עם עומס המידע והפניות של הגולשים ותשפר באופן ניכר את השירות ואת המענה עבורם.
כולם יודעים שבסופו של דבר, רמת שירות גבוהה ואיכותית ללקוח, תעשה את ההבדל בין חברה רגילה לחברה מצליחה ומשגשגת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת webleads

מאת: webleadsעסקים מקוונים24/10/121016 צפיות
כשמדובר במכירות, חשוב מאוד לזהות את הרגע הנכון בו הלקוח מוכן לשמוע עוד על המוצר שלך. זה הרגע להתערב, לעודד את הלקוח לבצע את הרכישה, לענות על השאלות שלו, לטפל בהתנגדויות שעולות ולנתב לכיוון סגירת העסקה. רוב בעלי העסקים יודעים את זה ולכן מקפידים מאוד להעסיק אנשי מכירות מיומנים.

מאת: webleadsשיווק באינטרנט11/10/121104 צפיות
אתה בעל עסק ורוצה להגדיל את מעגל הלקוחות שלך? רוצה שמישהו יאסוף עבורך פרטי התקשרות עם לקוחות פוטנציאליים ויסנן את הרלוונטיים מביניהם, אשר מתעניינים במוצר או השירות שאתה מציע? חברות רבות בשוק מציעות היום את השירות הזה בדיוק: גיוס לקוחות פוטנציאליים עבור עסקים, או ליתר דיוק, גיוס לידים איכותיים לבתי עסק בכל תחום. אז איזה חברות יכולות להבטיח לידים איכותיים באמת? מה ההבדל בהצעה של כל אחת מהן?

מאת: webleadsשיווק באינטרנט11/10/12756 צפיות
אתה בעל עסק ורוצה להגדיל את מעגל הלקוחות שלך? רוצה שמישהו יאסוף עבורך פרטי התקשרות עם לקוחות פוטנציאליים ויסנן את הרלוונטיים מביניהם, אשר מתעניינים במוצר או השירות שאתה מציע? חברות רבות בשוק מציעות היום את השירות הזה בדיוק: גיוס לקוחות פוטנציאליים עבור עסקים, או ליתר דיוק, גיוס לידים איכותיים לבתי עסק בכל תחום. אז איזה חברות יכולות להבטיח לידים איכותיים באמת? מה ההבדל בהצעה של כל אחת מהן?

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213519 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184481 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172609 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162416 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163284 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153249 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153366 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica