חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיהן חמשת חברות הלידים המובילות בשוק הישראלי ?

מאת: webleadsשיווק באינטרנט11/10/20121106 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתה בעל עסק ורוצה להגדיל את מעגל הלקוחות שלך? רוצה שמישהו יאסוף עבורך פרטי התקשרות עם לקוחות פוטנציאליים ויסנן את הרלוונטיים מביניהם, אשר מתעניינים במוצר או השירות שאתה מציע?
חברות רבות בשוק  מציעות היום את השירות הזה בדיוק: גיוס לקוחות פוטנציאליים עבור עסקים, או ליתר דיוק, גיוס לידים איכותיים לבתי עסק בכל תחום.
אז איזה חברות יכולות להבטיח לידים איכותיים באמת? מה ההבדל בהצעה של כל אחת מהן?

ריכזנו עבורך את חמש חברות הלידים המובילות בשוק הישראלי :

leadim
חברת הלידים "לידים" מציעה ללקוחותיה לידים איכותיים הנאספים תוך פעילות משולבת בערוצי און ליין ואופליין. פעילות האון ליין כוללת שימוש ברשת שותפים על מנת לפרסם עבורך באתרים מובילים ובאפיקים נוספים, תוך יצירת חומרי פרסום כמו עמודי נחיתה, באנרים, מיניסייטים ועוד. פעילות האופליין הייחודית של "לידים" כוללת מפגשים פנים מול פנים עם לקוחות פוטנציאליים בבית הלקוח.
החברה מבטיחה לידים איכותיים שעברו תהליך סינון ובקרת איכות.

Lead Machine מבית Just In Time
תוכנית שותפים השייכת לחברה העוסקת בשיווק ויחסי ציבור אינטרנטיים, ומציעה לבעלי עסקים לידים בלעדיים במחירים הנעים בין 80- 100 ₪ לליד, במודל המבוסס על תשלום לפי תוצאות. קמפיין איסוף הלידים של "ליד מאשין" מבוסס על פרסום טפסי יצירת קשר הכוללים טקסט שיווקי ושדות למילוי פרטים. הקמפיין מבוסס על מערכת אוטומטית המציגה את הטפסים בעמודים בעלי תוכן רלוונטי באתרי השותפים.  

MAPLE מקבוצת ווב 3.0
מייפל היא חברת לידים המציעה קניית לידים בלעדיים, אשר נאספים באמצעות קמפיינים פרסומיים מפולחים, אשר נבנים באופן בלעדי עבור כל לקוח ובהתאם לדרישותיו. הלידים מטויבים באמצעות call center הבודק את תקינות הפניות והרלוונטיות ובכך מבטיח את איכות הלידים.  

רשתות שיווק שותפים
wesell, clickon, sekindo הן רשתות השותפים המובילות בשוק הישראלי.
רשתות שיווק השותפים ((Affiliate Network מחברות בין בעלי העסקים המעוניינים בגיוס לקוחות חדשים ובין ה"שותפים"- בעלי אתרים עם תנועת גולשים משמעותית, מדיות חברתיות, בעלי רשימות דיוור מפולחות ועוד.  
רשתות השותפים מנהלות את התוכנית כולה ומספקות סטטיסטיקות ודוחות המבוססים על מערכות ניהול ייעודיות. רשתות השותפים מציעות מודל תשלום המבוסס על תשלום לפי תוצאות מדידות- אתה משלם רק עבור הלידים שאתה מקבל. רשתות שיווק השותפים יוצרות ומפרסמות את הקמפיינים על חשבונן, מתגמלות את השותפים ומספקות לך את התוצאה הסופית בלבד- הלידים. לידים הנאספים על ידי רשתות שותפים מובילות הם אכן לידים איכותיים, אולם יש לקחת בחשבון את העלות הסופית לליד. העלות מגלמת בתוכה את כל המרכיבים החל בפרסום, דרך תגמול השותפים, ניהול תוכנית השותפים והעמלה שנגזרת לטובת חברת שיווק השותפים. 

Webleads (וובלידס)
אנחנו בוובלידס אוספים עבורך את הלידים האיכותיים ביותר, המגיעים ישירות מתוך האתר שלך.
אנו לא נעזרים באתרים שותפים ומדיות אחרות כי אנחנו מאמינים שהלידים האיכותיים ביותר נמצאים בתנועת הגולשים באתר של הלקוח וכל מה שנותר לעשות הוא, להפוך את הגולשים ממבקרים רנדומאליים ללקוחות משלמים. לצורך כך, וובלידס משלבת לייב צ'אט אנושי באתר שלך, המותקן באמצעות קוד פשוט להטמעה.
נציג שירות אנושי של וובלידס, המוכשר לכך, פונה באופן יזום לגולש באתר שלך, מלווה את ביקורו באתר, עונה בשמך על שאלות שמתעוררות אצלו ומעודד אותו להשאיר פרטי התקשרות מלאים(שם מלא, כתובת מייל, טלפון וכו').
כך אתה יכול להיות בטוח שהלידים שקיבלת הם לא רק האיכותיים ביותר בשוק, מטויבים ובעלי פוטנציאל המרה גבוהים מאוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת webleads

מאת: webleadsעסקים מקוונים24/10/121020 צפיות
כשמדובר במכירות, חשוב מאוד לזהות את הרגע הנכון בו הלקוח מוכן לשמוע עוד על המוצר שלך. זה הרגע להתערב, לעודד את הלקוח לבצע את הרכישה, לענות על השאלות שלו, לטפל בהתנגדויות שעולות ולנתב לכיוון סגירת העסקה. רוב בעלי העסקים יודעים את זה ולכן מקפידים מאוד להעסיק אנשי מכירות מיומנים.

מאת: webleadsשיווק באינטרנט11/10/12758 צפיות
אתה בעל עסק ורוצה להגדיל את מעגל הלקוחות שלך? רוצה שמישהו יאסוף עבורך פרטי התקשרות עם לקוחות פוטנציאליים ויסנן את הרלוונטיים מביניהם, אשר מתעניינים במוצר או השירות שאתה מציע? חברות רבות בשוק מציעות היום את השירות הזה בדיוק: גיוס לקוחות פוטנציאליים עבור עסקים, או ליתר דיוק, גיוס לידים איכותיים לבתי עסק בכל תחום. אז איזה חברות יכולות להבטיח לידים איכותיים באמת? מה ההבדל בהצעה של כל אחת מהן?

מאת: webleadsשיווק באינטרנט06/09/12991 צפיות
אנו חיים בעידן טכנולוגי מהיר ומשתנה, המאופיין בעומס מידע ובתחרות גוברת בין חברות עסקיות, המספקות אותו סוג של מוצר או שירות. אחת הדרכים היעילות ביותר ליצירת בידול ויתרון תחרותי, היא שימוש בתוכנה לשירות לקוחות, שתשפר, הן את מהירות התגובה והן את איכות השירות באינטרנט (מענה מקצועי וממוקד לשאלות הלקוח, טיפול בתלונות, פניה יזומה, ליווי צמוד במהלך הגלישה ועוד ועוד...)

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213541 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184492 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172614 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162424 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163290 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153257 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153372 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica