חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הוספת מערכת צ'אט לאתר שלכם במינימום מאמץ ומקסימום תוצאות

מאת: webleadsעסקים מקוונים24/10/20121019 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשמדובר במכירות, חשוב מאוד לזהות את הרגע הנכון בו הלקוח מוכן לשמוע עוד על המוצר שלך. זה הרגע להתערב, לעודד את הלקוח לבצע את הרכישה, לענות על השאלות שלו, לטפל בהתנגדויות שעולות ולנתב לכיוון סגירת העסקה. רוב בעלי העסקים יודעים את זה ולכן מקפידים מאוד להעסיק אנשי מכירות מיומנים.
כשזה מגיע לאינטרנט, טקטיקות רבות שהוכיחו את עצמן מנקודות המכירה, לא באות לידי ביטוי.
נכון, מדובר במדיה שונה ולא כל הטקטיקות מתאימות, אבל בכל הנוגע לשירות ועידוד מכירות, העיקרון דומה-
נציג שירות ומכירות איכותי שמלווה את תהליך בחירת המוצר והקנייה, הוא הכרחי על מנת למקסם תוצאות.

צ'אט און ליין הוא נציג השירות והמכירות שלך באתר!
כמה פעמים גלשת באתר אינטרנט, לא הצלחת לקבל את כל המידע שהיית צריך, לא מצאת דרך יעילה ליצור קשר בזמן אמת ופשוט איבדת עניין, או עברת לאתר המתחרה? 
באינטרנט, סבלנות הגולש מוגבלת מאוד והאפשרות לפנות למתחרים זמינה הרבה יותר, היא נמצאת במרחק לחיצת כפתור, והלקוח הפוטנציאלי שלך לא יהסס לעשות זאת. התפקיד של הנציג שעולה בצ'אט מול הגולש שלך הוא לתת את המענה שהלקוח צריך, ללחוץ על הנקודות הנכונות, לצמצם את הסיכוי לאבד לקוח פוטנציאלי ולמעשה, לייצר עבורך את הלידים האיכותיים ביותר באינטרנט.  

הלידים הכי איכותיים מגיעים מהאתר שלך
השגת לידים באינטרנט היא שירות נפוץ מאוד וחיפוש פשוט בגוגל יוביל לעשרות חברות שמציעות לידים זולים.
אנחנו מציעים לידים איכותיים ביותר עם פוטנציאל סגירה מהגבוהים שיש. איך אתה יכול לדעת שהלידים שתקבל מאיתנו איכותיים? פשוט מאוד. הם מגיעים מהאתר שלך. לידים המגיעים מאתר המפרסם (האתר שלך) נחשבים ללידים הטובים באינטרנט והם אכן, ממירים יותר ולרוב גם זולים יותר.
הוספה של צ'אט און ליין לאתר שלך מבטיחה למכסם את פוטנציאל הלידים הגלום באתר שלך.

איך זה עובד בתכלס?
וובלידס משתפת פעולה עם חברות טכנולוגיה מובילות כדי שנוכל לספק לכם את טכנולוגיית הצ'אט האיכותית והמתקדמת ביותר. טכנולוגיה איכותית באמת אמורה להיות פשוטה ליישום למשתמש הקצה והמשמעות מבחינתכם היא שיישום הצ'אט לאתר שלכם פשוט מאוד! לא נדרש כל ידע טכני על מנת להוסיף את מערכת הצ'אט לאתר שלכם. בהנחה שהאתר מונה למעלה מ-1,000 גולשים,
כל מה שנדרש מכם הוא ליצור איתנו קשר בצ'אט (איך לא?) או בטופס הפנייה, לקבל קוד להשתלה באתר, ותוך ימים ספורים גם האתר שלכם יציע לגולשיו את היתרונות הרבים הטמונים בצ'אט און ליין עם נציג אנושי איכותי.  

מה  היתרון של מערכת הצ'אט של וובלידס?
המוטו שלנו הוא מינימום מאמץ מצידכם שיוביל למכסימום תוצאות. לכן, אנחנו לוקחים את כל עלינו
ומציעים לכם פתרון מלא- אנחנו מתאימים את הטכנולוגיה המתאימה ביותר לאתר הספציפי שלך, אנחנו בונים יחד איתך פרופיל לקוח כך שתוכל להיות בטוח שאתה מקבל את הלידים האיכותיים ביותר, אנחנו מספקים לך את המוקדנים (צ'אטרים) האיכותיים ביותר, אנחנו מדריכים אותם כך שיוכלו למכסם תוצאות עבורך, אנחנו משתמשים באלגוריתמים ייחודיים שמאפשרים ביצוע ניטור ואופטימיזציה ומספקים לנציגים באתר שלך את כל המידע שהם צריכים על מנת לפנות לגולש ברגע הנכון, לייצר עבור לידים איכותיים, ולשפר את אחוזי ההמרה של האתר שלך במאות אחוזים!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת webleads

מאת: webleadsשיווק באינטרנט11/10/121106 צפיות
אתה בעל עסק ורוצה להגדיל את מעגל הלקוחות שלך? רוצה שמישהו יאסוף עבורך פרטי התקשרות עם לקוחות פוטנציאליים ויסנן את הרלוונטיים מביניהם, אשר מתעניינים במוצר או השירות שאתה מציע? חברות רבות בשוק מציעות היום את השירות הזה בדיוק: גיוס לקוחות פוטנציאליים עבור עסקים, או ליתר דיוק, גיוס לידים איכותיים לבתי עסק בכל תחום. אז איזה חברות יכולות להבטיח לידים איכותיים באמת? מה ההבדל בהצעה של כל אחת מהן?

מאת: webleadsשיווק באינטרנט11/10/12757 צפיות
אתה בעל עסק ורוצה להגדיל את מעגל הלקוחות שלך? רוצה שמישהו יאסוף עבורך פרטי התקשרות עם לקוחות פוטנציאליים ויסנן את הרלוונטיים מביניהם, אשר מתעניינים במוצר או השירות שאתה מציע? חברות רבות בשוק מציעות היום את השירות הזה בדיוק: גיוס לקוחות פוטנציאליים עבור עסקים, או ליתר דיוק, גיוס לידים איכותיים לבתי עסק בכל תחום. אז איזה חברות יכולות להבטיח לידים איכותיים באמת? מה ההבדל בהצעה של כל אחת מהן?

מאת: webleadsשיווק באינטרנט06/09/12991 צפיות
אנו חיים בעידן טכנולוגי מהיר ומשתנה, המאופיין בעומס מידע ובתחרות גוברת בין חברות עסקיות, המספקות אותו סוג של מוצר או שירות. אחת הדרכים היעילות ביותר ליצירת בידול ויתרון תחרותי, היא שימוש בתוכנה לשירות לקוחות, שתשפר, הן את מהירות התגובה והן את איכות השירות באינטרנט (מענה מקצועי וממוקד לשאלות הלקוח, טיפול בתלונות, פניה יזומה, ליווי צמוד במהלך הגלישה ועוד ועוד...)

מאמרים נוספים בנושא עסקים מקוונים

מאת: tiloniעסקים מקוונים23/03/211850 צפיות
כולנו מבינים את החשיבות בשירות הלקוחות של העסק להצלחתו של העסק – מדובר בחלק חשוב ומהותי בהצלחה. אם משקיעים באופן מספק בשירות הלקוחות, הצורך של כל לקוח נענה באופן מידי (או כמעט מידי). תנאי בסיסי לכך הוא לדאוג שתהיה תשתית טלפונית מתאימה להיקף העסק

מאת: דרור אטריעסקים מקוונים03/01/194279 צפיות
אחרי שעוברים פשיטת רגל, הדבר הראשון שרוצים זה קצת שקט רוגע. אבל קצת לאחר מכן, רוצים להתחיל לחזור לחיים הסדירים ולקחת משכנתא. אם זה על נכס קיים כדי לסגור הלוואות שהצטברו באמצעות משכנתא על נכס קיים או אפילו לקנות נכס חדש ולהתחיל את החיים מחדש.

מאת: שי אטיאסעסקים מקוונים30/06/152951 צפיות
האינטרנט אחת ההמצאות הגדולות של המאה שנים האחרונות תומן בתוכו שני היבטים מנוגדים, אפשר למצוא כל דבר שתרצה אבל מנגד בים כל- כך גדול של מידע איך תמצא את מה שצריך? אחד הפתרונות לבעיה זו היא האינדקסים המאגדים בתוכם קישורים למגוון רחב של אתרים בנושא מסוים, כדוגמת אינדקס עסקים שבו יהיו כלל עסקים ואנשי מקצוע.

מאת: golan seoעסקים מקוונים11/05/152577 צפיות
אינדקס עסקים Esek2all אינדקס עסקים מהמובילים בישראל למה אתה מחכה הרשם עכשיו

מאת: עסקים מקוונים27/04/152070 צפיות
צריכים שירותי דפוס? נראה שהתמזל מזלכם לחיות בתקופה הנכונה, תקופה שבה כל אחד יכול לעצב מוצרי דפוס איכותיים בקלות ובמהירות, להוציא להזמנה ולקבל אותם עד הדלת. איך? כל הפרטים במאמר הבא.

מאת: שמוליקעסקים מקוונים14/04/152310 צפיות
כיום אין עסק אינטרנטי שלא מכבד כרטיסי אשראי. אם יש לך חנות באינטרנט או שאתה מוכר מנוי חודשי, דמי שימוש או כל דבר אחר, אתה חייב לכבד כרטיסי אשראי בצורה כלשהי. נכון שיש שירותי גבייה אחרים כמו גבייה בטלפון, ארנקים אלקטרוניים למיניהם, אך תשלום בכרטיס אשראי עדיין נשארה שיטת התשלום הנפוצה ביותר בארץ ובעולם. מה צריך כדי לקבל כרטיסי אשראי באינטרנט?

מאת: שמוליקעסקים מקוונים08/04/153923 צפיות
כולנו נתקלנו ולא פעם אחת באתרי סקס חינם באינטרנט. ביקרנו, צפינו ונהנו במשך דקות - שעות...בהמון תכנים טובים ומהנים חינמיים. אבל איך הם בדיק מרוויחים האתרים האלה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica