חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים נעלי ריצה?

מאת: אמיר כהן ענפי ספורט06/09/20128820 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתכננים להתחיל לרוץ? כבר רצים ומחפשים נעליים נוחות? עוסקים בריצה מקצועית? בחירת נעלי ריצה מאוד חשובה עבור כל מי שאוהב לרוץ ועוסק בריצה. בחירה נכונה של נעלי ריצה מבטיחה לכם ריצות נוחות ונעימות, ללא כאבי בירכיים, קרסוליים ורגליים. איך בוחרים נעלי ריצה? אילו סוגי נעלי ריצה קיימים? איך מתאימים את נעל הריצה לכף הרגל?

מי צריך נעלי ריצה?

כל מי שרוצה לשפר את הכושר הגופני על ידי ריצה וכמובן רצים מקצועיים חייב להחזיק בזוג אחד לפחות של נעלי ריצה. בין אם אתם מתחילים לרוץ רק עכשיו או רצים כבר שנים, נעלי ריצה הם פריט חובה עבורכם. חשוב להבין שנעלי ספורט רגילות בהן אתם הולכים לחדר הכושר, להליכות, לשחק כדורסל וכן הלאה אינן מתאימות בהכרח לריצה. נעלי ריצה מתוכננות במיוחד כדי לאפשר מנח נכון של כף הרגל, נוחות מרבים בזמן הריצה ומניעת פציעות.

נעלי ריצה - להכיר את כף הרגל

כדי לבחור נעלי ריצה בצורה נכונה חשוב להכיר קצת את כף הרגל ואיך היא מתנהגת בזמן הריצה. ישנן שלושה סוגים של כפות רגליים - כף רגל עם קשת גבוהה, קשת נמוכה וקשת בינונית. כדי לדעת איזו קשת יש לכם עליכם להרטיב את כף הרגל ולהניח אותה על נייר צבעוני, לפי טביעת כף הרגל תראו את סוג הקשת שלכם. כמו כן, חשוב לבדוק איך הקרסול וכף הרגל מתנהגים בזמן הריצה, האם הם נשארים ישרים, האם כף הרגל נוטה פנימה או כלפי חוץ. כדי לבדוק, בקשו ממישהו שירוץ אחריכם ויסתכל היטב על הזווית של הקרסול והרגל.

סוגי נעלי ריצה

עכשיו שאתם יודעים איזו קשת יש לכם והזווית של כף הרגל והקרסול בזמן ריצה אתם יכולים לבחור מבין שלושה סוגי נעליים. הסוג הראשון הן נעלי ריצה ניטרליות, הן מתאימות למי שזווית כף הרגל שלו נשארת ישירה, הסוג השני הוא נעלי יציבות המיועדות לבעלי קשת נמוכה עד בינונית והטיה בינונית של כף הרגל והקרסול, הסוג האחרון הוא נעלי שליטה בתנועה לבעלי קשת נמוכה במיוחד והטיה רבה של כף הרגל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר כהן

מאת: אמיר כהן בניין ואחזקה - כללי24/12/13783 צפיות
נתקעת מחוץ לבית? זקוק להחלפת מנעול? ברור שרק בעל מקצוע אחד יכול לסייע לך, והוא המנעולן. אחת ההמלצות הברורות, הניתנות לבעלי בתים רבים, היא לא להמתין עד שהמצב יהיה מאוחר מדי, ולאסוף פרטים על מנעולנים רלוונטיים, המציעים את שירותיהם באזור, כבר מבעוד מועד. מהן האפשרויות העומדות בפניך בחיפוש אחר מנעולן בתל אביב?

מאת: אמיר כהן בניין ואחזקה - כללי24/12/13921 צפיות
חשיבותו של המזגן רבה ביותר, גם בבית וגם במשרד, גם בקיץ וגם בחורף. בזכות המזגן האיכותי ניתן לשמור על טמפרטורה נעימה והרגשה טובה בכל עת ובכל מצב. כמו כל מכשיר חשמלי, גם המזגן עשוי להתקלקל ולעיתים קרובות הדבר מתרחש דווקא בזמן שזקוקים לו יותר מכל. כאן עולה מאליה השאלה מיהו הטכנאי האיכותי ביותר ולא פחות חשוב - איך אפשר למצוא אותו?

מאת: אמיר כהן בריאות ילדים24/12/131113 צפיות
מתי מומלץ לקנות נעלי צעד ראשון לתינוקות? אלו נעליים יש לרכוש עבור פעוט? מתי ואיך לעשות זאת נכון כך שהתינוק שלכם יעבור לשלב ההליכה עם נעליים באופן מיטבי ובריא

מאת: אמיר כהן בריאות ורפואה כללי15/10/131214 צפיות
משנות השישים, ימי הפיתוח ההתחלתיים של ניתוח שתל שבלול, עברו מים רבים בנהר וגילויים חדשים בתחום א.א.ג. יעילות ניתוח שתל שבלול, המתבטאת בתוצאותיו וביכולת להפוך אותו למהיר יותר ואפקטיבי יותר, בין מבחינת תופעות הלוואי והן מבחינת התגובות הפוסט ניתוחיות הן מרחיקות לכת.

מאת: אמיר כהן בריאות ילדים04/08/131119 צפיות
דלקות אוזניים, אותם כאבים אשר מדירים שינה מעיננו וגם של הגוזלים שלנו, דלקות אוזניים מאפיינות בדרך כלל ילדים בשלב הינקות שלהם וילדים קטנים הרבה מעבר למבוגרים בעיקר בימי הקיץ והחופש הגדול. מהן הסיבות לכך וכיצד ניתן למזער את התופעה?

מאת: אמיר כהן שיווק באינטרנט13/12/12989 צפיות
מאמר השופך אור על אתרי סקרים אשר באמצעותם גולשים מפיקים רווח אם זה כסף או תווי קניה.

מאת: אמיר כהן שיווק באינטרנט02/10/121725 צפיות
מחפשים הכנסה נוספת? קצת כסף בצד בעבודה קלה ולא מסובכת? מילוי סקרים בתשלום היא דרך נהדרת ליצור הכנסה נוספת עבור כל מי שיש לו זמן פנוי וגישה לאינטרנט. הנה מאמר קצר וקולע על מילוי סקרים און ליין.

מאמרים נוספים בנושא ענפי ספורט

מאת: www.copy-writer.co.ilענפי ספורט21/08/143501 צפיות
על הטרנד החדש - טיפוס קירות: ספורט מרהיב ומרתק!

מאת: ירון כהןענפי ספורט25/03/147470 צפיות
יורם קראוס: "טיפוס הרים איננו הספורט המסוכן ביותר מבין ענפי הספורט המבוצעים בשטח. אפילו ניתן לומר שטיפוס הרים הרבה פחות מסוכן מרכיבה על אופניים, גלישה על סנובורד או סקי אולם, נשאלת השאלה, מה קורה בתחום הזה במהלך השנים האחרונות, בו נרשמה עלייה גדולה במספר העוסקים בטיפוס הרים בכל העולם." עוד מוסיף יורם קראוס כי עלייה גדולה במספר העוסקים בטיפוס הרים בכל העולם. עד כמה שזה ישמע מפתיע, אבל למרות העלייה הדרמטית במספר האנשים העוסקים כיום בספורט הטיפוס על סוגיו השונים, לא חלה עלייה סטטיסטית במספר הנפגעי

מאת: דודו דגמיענפי ספורט27/01/148524 צפיות
שנת 2003 מהווה נקודת מפנה בכדורגל הישראלי. בשנה זו עשתה מכבי חיפה היסטוריה, והייתה לקבוצה הישראלית הראשונה שמעפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות. זה הזמן להיזכר במסע המופלא של הקבוצה במפעל האירופאי החשוב ביותר כיום.

מאת: שירי פלגענפי ספורט13/02/131703 צפיות
הכשרת מדריכי חדר כושר בישראל מתבצעת בכמה בתי ספר מובילים לחינוך גופני. בתי ספר כמו מכללת וינגייט או סמינר הקיבוצים מציעים לימודי תואר ראשון בחינוך גופני, לימודים לתארים מתקדמים יותר ולימודי תעודה.

מאת: שירי פלגענפי ספורט13/02/131729 צפיות
אם אתם מעוניינים באימון כושר בו המאמן מרכז את מלוא תשומת הלב שלו רק בכם, אימוני כושר אישיים הם הפתרון. כמעט כל מאמן כושר מוסמך מציע כיום גם אימונים אישיים מחוץ לחדר הכושר.

מאת: Primal Moveענפי ספורט03/01/138519 צפיות
האם התעמלות לילדים יכולה להיות התשובה ל-ADHD? טעות רווחת כשמתייחסים לילדים ונוער עם הפרעת קשב והיפראקטיביות (ADHD) היא המחשבה שאם הילד היפראקטיבי, הוא בטח בכושר טוב, ויכולותיו המוטוריות ככל הנראה טובות. הרי הוא זז כל הזמן, לא?

מאת: יאיר קדריענפי ספורט24/12/128822 צפיות
תוהים האם ניתן להרוויח מהווינר באופן קבוע בסופו של דבר או שזה רק השליה? במאמר זה תוכלו להבין כיצד ניתן להניב תשואה בהימורי ספורט כתוצאה משימוש בהמלצות ווינר מחושבות ומעמיקות שיעזרו לכם לגבש עמדה בעלת אחיזה במציאות על טיב ההימור הכדאי ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica