חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפעלות קהל בבר\בת מצווה ובכל אירוע אחר

מאת: משה יוריבר ובת מצווה10/09/2012799 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדובדבן שבקצפת

אז כיצד יוצרים רושם באירוע? בבטחון מלא זו אחת מההתלבטויות הרציניות ביותר שכל מארגן אירוע חושב עליה לפני הפקת הארוע שלו. לשאלה זו אין פתרון יחיד, אך היום לא חסרות דרכים יצירתיות בהן ניתן לייחד את הארוע ולשדרג אותו לבלתי נשכח וליותר מעוד מאורע שגרתי. רוצים לקבל הצעות? קראו פרטים נוספים כאן.

אז כיצד כדאי לעורר רושם באירועים?

יש המון דברים ושיטות שיכולים לשנות ולהפוך את האירוע שלך לפגז, אם זאת הכרחי לחשוב מה הם האלמנטים שיותר משמעותיים לך במסגרת כל הסכום המוקצה לחגיגה, האם הכי חשוב לך זה הקינוחים אוהדיג'י? על אילו דברים או אמצעים אתה והמשפחה תסכימו לשים בצד ולוותר אם הם יהיו יקרים מידי?

חוץ מהדברים היום יומיים שתמיד יש בכמעט כל ארוע, יש המון חידושים מרעננים שנכנסו לאחרונה והופכים לשכיחים מאוד. לדוגמא, מנות שף, שולחנות משחק ועוד. אך בכל אופציה שתבחר חשוב שתזכור שבנוסףאליך ולמשפחתך יש גם מכובדים ואורחים, מסיבה זו חשוב מאוד לקלוע לטעם של הרוב.

חפלה מרכזית

מעבר להחלטה על מיקום הארוע, שללא ספק היא חשובה, צריך לחשוב גם על איכות האוכל שיוגש במשתה. בין אם זה בחתונת כסף או בכלל במסיבת גיל 15 לילד, דברים אלה הם בגדר חובה ולכן, כדאי להתמקד בהם.

התפריטהינו המרכז של הארוע ובמרבית המקרים הנושא שהכי משמעותי לאנשים. רגע לפני ההחלטה על המנות והקינוחים מומלץ שתחשוב מי האנשים. נערים ונערות או אורחים בוגרים יותר? ללא ספק לא לכולם נכון לבחור את אותו האוכל ומעבר לכל ספק לא כל מנה עיקרית שמגישים בבר מצווה תתאים לאירוע יוקרתי.

המוסיקה היא בלי ספק מאוד משמעותית, היא תקבע אם המאורע יהיה רק עוד אירוע או שיהיה מיוחד וכיפי. בסיום האירוע אם כלל המוזמנים יוצאים מזיעים מאוד ועם חיוךכנראה שהתקליטן שיחק אותה בגדול. נקודה נוספת היא בחירת השירים, יש מארגנים שמניחים לדיג'י לקבוע את השירים ליום המיוחד, אך אם זה באמת חשוב לך כדאי ואף מומלץ שתדגיש את מה שאתה רוצה או לא רוצה.

בסופו של יום, אם עוד צצות לך שאלות לא פתורות בנוגע להפקת האירוע ואתה רוצהאינפורמציה בנושא אטרקציות לאירועים, רצוי שתתיעץ עם חברים או לחילופין תבדוק באתר שלנו ותחשוב לעומק עם עצמך מה אתה אוהב שעושים באירוע בשביל שתיהיה מרוצה מהחלטותיך.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה יורי

מאת: משה יוריאומנות - כללי16/01/137704 צפיות
כשתינוק קטן מגיח לעולם, מרביתנו משתנקים מציפייה והתרגשות וכמו כן ממתינים לשנייה שיהיה בזרועותינו, רק בכדי שייצא לנו לאבזר אותו בלבוש מעוצב בול כמו של בוגרים - אוברול לקטנטנים, תיקי צד, שורטס מגניב ועוד מגוון חלקי לבוש מעוררי קנאה.

מאת: משה יוריאתיקה16/01/1315077 צפיות
מאז ומעולם גמרתי אומר להקים עסק עצמאי בענף האדריכלות. מפאת זאת, הלכתי ללמוד ולקחתי הלוואה להקמת חנות. עם זאת, חיש קל הגעתי למסקנה שע"מ להצליח בתחום המדובר, יש הכרח לגבש אסטרטגיה ולארגן את הכספים אפקטיבית. בלי ספק, אין זה פשוט לעסוק בתחום זה, אך זה אפשרי לנצח. קיימות דרכים שונות שמטרתן להסביר כיצד להתפתח.

מאת: משה יוריחיות בר02/12/1215025 צפיות
בפרסום זה בחרתי לחלוק עימכם קוראיי אפילו עם במעט מהמחשבות וההתלבטויות אשר היו לי כשהייתי צריך להחליט ולשכור צלם מיומן ביולי האחרון לבר מצווה של בני. הנני בטוח שעבור חלק מהקוראים היו אותן התלבטויות שהעסיקו אותי ועבור רוב הקוראים עדיין יהיו. תהיות פשוטות כ: כיצד להחליט ואולי מה צריך לבדוק - הסיבה העלתי עבורכם מספר נקודות להתחיל איתן:

מאת: משה יוריCRM28/11/128023 צפיות
בהנחה וכבר הקמתם אתר ברשת, דאגתם לעיצוב, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן - יש לבדוק אחסון. כל פורטל ברשת, פרטי או מסחרי, מהותי שישמר על פני שרת. שרת כזה, הינו סופר מחשב שלאו כמו הביתי באפשרותו ניתן לגבות כמויות קבצים ומידע.

מאת: משה יוריפיסול25/11/127577 צפיות
לכאורה, לגמרי מקצוען כשרוני יוכל להפיק תוצרת ייחודית - מתצלום רגיל. עבור דבר כזה - יש להחזיק במכשירים ספציפיים ובכשרון אומנותי. הלכה למעשה, בכדי לעשות זאת יפה - על המומחה, בראש ובראשונה, לתקן את התצלום בעזרת אפליקציות ייעודיות. מעבר לכך, הוא חייב לדעת היטב באיזה ציוד עליו לעשות שימוש, לדוגמה: סוג המדפסת ואביזרי המסגור.

מאת: משה יוריאטרקציות20/11/127671 צפיות
תתחילו לארוז. חברים יקרים, המצוקה שלכם מוכרת; חלק גדול מדיי מאזרחי המדינה אינו מסוגל לשרוד במדינה שלנו! המיסים מתייקרים, כלי התקשורת מסיתים ואנו איננו מאמינים במנהיגים שלנו. בפרט עכשיו, כשאנו מתקרבים לבחירות, האיסלאם מתחזק בעולם ומתרחקים מהרצון להישאר.

מאת: משה יוריאדריכלות20/11/127738 צפיות
בחודש האחרון היו לי כוונות לשנות את עיצוב קירות ביתי, רק שלא התחשק לי פוסטר נחמד - אלא לקנות יצירות מקוריות באמת. אחרי שבדקתי באינטרנט, גיליתי כי יש הרבה אפשרויות מעניינות וברות השגה, כגון טפט דקורטיבי - כך הצלחתי להבין שנמצאת בידיי האפשרות - לבחור באופן חופשי איך לבנות היצירה או לקחת תצלומים אישיים, נגיד זכרונות מאירופה. למעשה, עם מכונות מיוחדות - אכן אפשרי ליצור משהו מקורי על מגוון מוצרים, סתם לדוגמה - תיקים ואביזרי לבוש.

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195824 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181623 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181326 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182063 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182700 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172304 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172662 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica