חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת קמטים - טכניקות הטיפול השונות

מאת: daronetטיפול בעור14/09/20121614 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עור הפנים שלנו אחראי לחלק גדול מאוד מהתדמית שאנו מקרינים החוצה לסובבים אותנו. אך למרבה הצער עם השנים נוצרים בו קמטים, הן כתוצאה מהזדקנות העור והן בהשפעת תנאי מזג האוויר, זיהום האוויר ואפילו הלחץ האינטנסיבי אשר מאפיין את אורח החיים המודרני של רובנו. טיפולי הסרת קמטים מאפשרים לכל אחד לחדש ולרענן את עור הפנים, ולזכות במראה קורן וצעיר ללא קושי.

עם השנים פותחו טכניקות שונות אשר משמשות להסרת קמטים. חלק מן הטכניקות האלו מאפשרות לבצע את הטיפול בבית, בעוד שחלקן דורשות טיפול על ידי קוסמטיקאית מקצועית. בנוסף לכך ישנן גם טכניקות מתקדמות של הסרת קמטים אשר כבר חורגות לתחום הרפואי, ודורשות מטפל בעל הסמכה תואמת. כל אחד ואחת יכולים לבחור את הטכניקה אשר מתאימה להם באופן ספציפי על פי מספר שיקולים.

לסוגים השונים של הסרת קמטים יש אפקטיביות שונה, כאשר באופן טבעי ככל שהטיפול נועד להסיר קמטים רבים ועמוקים יותר וככל שרוצים שהתוצאות יהיו בתוקף עוד שנים רבות, כך צריך לבחור בטיפול "רציני" יותר. מצד שני ישנם לא מעט אשר מעדיפים לבצע הסרת קמטים מינימאלית, לעיתים רק במקומות ספציפיים בפנים כגון מסביב לפה או בעיניים, ומוכנים להמשיך ולחיות עם קמטים במקומות אחרים כגון בצוואר וכדומה.

הטיפולים הביתיים

הסרת קמטים בתהליך ביתי נעשית בדרך כלל על ידי שימוש בתכשירים ייעודיים. תכשירים אלו "ממלאים" מחדש את הקמטים ללא התערבות רפואית, והם מתאימים במיוחד למקרים בהם לא מדובר בקמטים עמוקים אלא בקמטים קלים יחסית.

היתרון של שימוש בתכשירים אלו הוא בין השאר מחירם (בהשוואה לטיפולים קוסמטיים או טיפולים רפואיים להסרת קמטים), וניתן לשלב את הטיפול באמצעים ביתיים אלו בפעולות השגרתיות של טיפוח העור, איפור וכדומה.

החיסרון בטיפולים מסוג זה הוא כמובן האפקטיביות שלהם, והם אינם מתאימים למי שעור הפנים שלו כבר הזדקן בצורה משמעותית. בנוסף לכך כדי שהשפעתם של טיפולי הסרת קמטים ביתיים תימשך הם מצריכים טיפול שוטף, ובסופו של דבר בדרך כלל יהיה צורך גם בפניה לטיפולים מעמיקים יותר.

הטיפולים הרפואיים

בין הטיפולים החדשניים להסרת קמטים אפשר למצוא טיפולים אשר במהלכם מוזרק לקמטים שומן שמקורו בגוף המטופל עצמו. השומן נשאב באמצעים מתקדמים ממקומות שונים בגוף (כמו למשל הירכיים או מקומות אחרים בהם מצטבר שומן), ולאחר מכן עובר עיבוד מיוחד אשר הופך אותו לראוי להזרקה בחזרה לפנים.

הסרת קמטים על ידי הזרקת שומן היא תהליך עדין אשר מתבצע בשלבים נפרדים, כדי שהשומן המוזרק לא ישהה זמן רב מדי מחוץ לגוף. טיפולים פופולאריים אלו אורכים זמן קצר יחסית בכל פעם (מספר שעות לכל היותר), והם מהווים אופציה מועדפת על כל מי שרוצה כי השפעתו של הטיפול תהיה ארוכת טווח.


 



תגיות המאמר: הסרת קמטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דרונט חברת בניית אתרים מאז 1999 כאשר בתקופה זו הקימה אתרים רבים עבור לקוחות בגדלים שונים החל מחברות קטנות ועד לחברות בינלאומיות, כולל מוסדות וארגונים מובילים בישראל.

בנוסף לשרותי בניית אתרים, מציעה החברה שרותי קידום אתרים במנועי חיפוש מובילים בעולם.

ניסיון עשיר בתחום ומתודולוגיה שנבחנה לאורך שנים, עושה את ההבדל ומשפרת מעמדיהם של אתרים בתוצאות חיפוש.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת daronet

מאת: daronetייעוץ משפטי26/05/144627 צפיות
זכויות רפואיות הוא מונח שאנו נוטים לשמוע פעמים רבות, אולם לא תמיד ולא כולם באמת מבינים במה מדובר. רבים מניחים כי מדובר במצב שבו רק אנשים החולים בסוג מסוים של מחלות יכולים ליהנות מתנאים כאלה ואחרים המגיעים להם על פי חוק, אולם לא כך הוא הדבר, אלא מדובר בפיצוי כספי חד פעמי ביחד עם פיצויים ארוכי טווח וקבועים שמגיעים למי שנפצעים, נפגעים או חולים במסגרות חייהם השונות.

מאת: daronetאופניים25/02/148748 צפיות
כל מי שהתנסה פעם ברכיבה על אופני הרים מקצועיות יודע כי ההבדל בינן לבין אופניים רגילות הוא הבדל של שמיים וארץ. נכון שלפדל על הכביש זה לגמרי לא רע, אבל אין כמו רכיבת שטח מלאת אדרנלין בטבע.

מאת: daronetניקיון20/02/141199 צפיות
אנו רגילים כי הזרמת מים בברז, הדחת המים בניאגרה או כל פעולה אחרת של זרימת מים לצנרת הביוב מסתיימת בהעברתם החופשית אל מערכת הביוב הראשית והרחק מהמבנה. משאבות ביוב נכנסות לתמונה כאשר אין כך הדבר וקיים החשש הגדול, אשר לעיתים מתממש, של הצפה.

מאת: daronetבניין ואחזקה - כללי31/12/131549 צפיות
למרות שרובנו סבורים כי קבלת טופס 4 מהווה את הפרוצדורה האחרונה בטרם אכלוס המבנה, הרי שע"פ ההנחיות מדובר בתהליך "מתגלגל" אשר אליו יש להתכונן בהתאם ובאופן מסודר לאורך כל שלבי הבנייה. להלן השלבים השונים שיש לעבור בטרם מקבלים טופס 4 חתום ומאושר.

מאת: daronetהורות27/11/131325 צפיות
כל הורה מכיר את תחושת החוסר אונים אשר אנו חשים בכל הקשור לתינוק הקטן שלנו. התינוק שלנו יתחיל לדבר ולחוות דעה רק בעוד שנים אחדות וכרגע אין לנו שום דרך לדעת באופן חד משמעי מה הוא צריך באמת.

מאת: daronetניקיון24/11/131255 צפיות
פינוי אשפה בידי חברות המתמחות בכך ניתן לביצוע גם עבור מבני מגורים (אשפה ביתית) כגיבוי לשירותי העיריות, כנ"ל לגבי אירועים המופקים מתחת לכיפת השמיים ולמעשה, בכל מצב בו נוצרת פסולת גדולה ונפחית.

מאת: daronetבניין ואחזקה - כללי14/11/131399 צפיות
אחד הדברים השימושיים ביותר בעבודת הגינון הוא המפוח. מפוחים משמשים גננים, עיריות ומתחזקים של גנים בוטניים בתור מכשיר אולטימטיבי אשר עוזר לפנות פסולת גזם ועלים נושרים מהדרכים ו/או לשאוב את הפסולת ולצמצם את נפחה בצורה משמעותית

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187514 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172293 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162023 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162057 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152325 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151825 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151623 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica