חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גדר לבנה לשדרוג הבית

מאת: דן מזרחיגינון14/09/2012963 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכשתם פרגולה יפה ופרחים במגוון צבעים אך לא הוספתם גדר או שער? כמעט כל ישראלי חולם על בית עם גינה אבל רק מחצית מנצלים כפי שניתן את היתרון הגדול. ואין דבר יותר טוב מבית פרטי עם חצר ועם שער או גדר שמגנים על החצר וגם נותנים שדרוג לעיצוב הבית.

שרוצים להקים גדרות ושערים, אנו רוצים להגדיר עבורנו גבול בין השטח שבבעלותינו לבין המרחב החיצוני, אך בגישה העיצובית החדשה גדרות ושערים אשר הופכים להיראות כמו חלק משלים מהמבנה השלם אותו הם מקיפים, על ידי בחירה מקצועית ומתאימה של הגדר הבית- מוסיפים למגדל מראה מפואר ויוקרתי.

צריכים גדר או שער? מה חשוב לדעת שמעוניינים להוסיף בניית גדר עץ? ואילו חומרים מומלצים לקנייה? כמה דגשים לחיפוש ומציאת גדר לבנה במדריך הבא.

מתכננים- הכלל הראשון הוא מהו גובהה של הגדר, היקפה ומהו השטח אותו היא תוחמת בשביל להימנע מבעיות עתידיות. חשוב לברר מול פקידי העירייה מהם ההיתרים שלכם בשטח וגם לברר על מידת הגובה של הגדר שתתקינו.

כמה כסף אתם יכולים להשקיע? במאה ה 21 תוכלו ליהנות ממגוון עצום של גדרות ושערים: גדרות ושערים מפלסטיק, מברזל מעץ ועוד. ברזל ופלדה יעלו יותר משערים מעץ וגדרות העשויים אלומיניום זולים בהרבה מכאלה העשויים מתכת או עץ. מומלץ לרכוש חומרים איכותיים שעמידים לאורך שנים ועם תוספת כספית קטנה גם עם מאפיינים קישוטיים.

מטרת הגדר- יש לכם ילדים בבית? כלב שעלול לברוח בעיות מוגבלות? אתם צריכים לחשוב על כל האופציות וזאת בשביל להתאים בצורה מקסימאלית את הגדרות לכל דיירי הבית. מעל לכל, חשובה האיכות- תמיד מומלץ לשלם קצת יותר בכדי לקבל מוצר טוב שיהיה עמיד לאורך שנים.

בחירה של בעלי מקצוע אינה דבר המובן מאילו היום יש אנשי מקצוע המציעים שירות בתחום. בשביל למצוא את הטובים בשוק בקשו לראות עבודות קודמות, חפשו ביקורות ואת כל ההבטחות יש לסכם בהסכם מפורט ככל שניתן. יחד עם זאת כדאי לבקש כמה הצעות מחיר ולבדוק מה כל אחד מציע, אם מעט עבודת הכנה תוכלו לקצץ בעלויות.

מעוניינים להוסיף גדרות עץ? לפני קניית שערים וגדרות מומלץ לבדוק לגבי עיצובים מיוחדים ומנגנונים, שערים וגדרות שומרים על ביתנו בטוח יותר אבל הם גם חלק מעיצוב הבית.

 



תגיות המאמר: בניית גדר עץ


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן מזרחי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121251 צפיות
להחליט מתי יהיה השיפוץ. חוסר הנוחות שבחיים באתר עבודה פעיל עלול להיות לא נעים לכל המשפחה ובעקבות כך

מאת: דן מזרחיביטוח רכב15/09/121329 צפיות
בכל חודש, החיים בארצנו הקטנה יקרים עד מאוד אבל ישנם דברים שאנחנו פשוט חייבים אותם- ביטוח

מאת: דן מזרחיבניין ואחזקה - כללי15/09/121306 צפיות
המבנה לשטח ולרצון הלקוח - מבחירת העיצוב ועצים וצמחים, ועד לבחירה של פתרונות ליצירת צל

מאת: דן מזרחיניתוחים פלסטיים15/09/121122 צפיות
למרפאה אשר אשר תעניק את הטיפול במסגרת התקציב שהגדרתם לעצמכם. תמיד תזכרו: המחיר לא

מאת: דן מזרחיעסקים קטנים ובינוניים15/09/121201 צפיות
החברה, בשל השקעת מאמצים על תיוק . לפעמים הבעיה טמונה בהנהלת חשבונות לקויה, עניין שעשוי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121309 צפיות
הדרושה למציאת בית שיהיה מושלם עבורכם. במקרה שהתנאים מקובלים עליכם חשוב לחתום את העסקה בחוזה

מאת: דן מזרחיאילוף בעלי חיים14/09/121326 צפיות
להופיע: צריכים לדאוג לאוכל, לעשות טיול על הבוקר, לנקות את השערות מהספה וגם לקנות מעט

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191975 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191774 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182248 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811196 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181674 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183839 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174191 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica