חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון כושר אישי

מאת: שירי פלגאימון אישי16/09/20121029 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כושר גופני הוא מרכיב חשוב לשמירה על בריאות הגוף ומניעת מחלות. אימוני הכושר חיוניים בכל גיל וניתן למצוא פעילויות גופניות ותרגילים מתאימים לילדים, מבוגרים ובני הגיל השלישי. מערכות החינוך בישראל מכירות בחשיבות של האימונים הגופניים ומשלבות שיעורי חינוך גופני בבתי ספר יסודיים ותיכונים. המבוגרים מרכיבים את תכנית האימון הגופני שלהם מפעילות אישית בבית, ביקורים בחדרי כושר, חוגים ומשחקי ספורט.

המודעות העולה בציבור לחשיבות הכושר הגופני לשמירה על אורח חיים בריא העלתה את הביקוש למכוני כושר וחוגים. בהתאם לכך, חדרי הכושר הפכו עמוסים ורועשים. הפעילות הגופנית הקבוצתית וחדרי הכושר העמוסים לא מתאימים לכל אחד. הלקוחות החלו מבקשים שירות אישי יותר ומעקב צמוד, אך המאמנים בחדרי הכושר העמוסים התקשו לספק מענה מלא. מאמני הכושר הפרטיים זיהו את ההזדמנות ומיהרו להציע אימונים אישיים לכל לקוח.

מהו אימון כושר אישי

האימון האישי הוא למעשה שיעור פרטי בו המאמן מתרגל יחד עם התלמיד, מחזק את הנקודות החלשות, עונה על שאלות, מציע דרכי פעולה חדשות ומעניק מוטיבציה להמשך פעולה. אימוני כושר אישיים אפשר יהיה לבצע בכל שעות היום ובכל מקום, המאמנים מגלים גמישות ומתאימים לכל לקוח תכנית אימונים אישית.

השירות אידאלי בעבור אלו שלא מעוניינים להתאמן בחדר כושר משותף או בקבוצה. מבוגרים וילדים שסובלים מבעיות עודף משקל יוכלו לחטב את הגוף בעזרת האימונים האישיים. המאמן יסייע להם לחזק את הביטחון האישי, יחדיר בהם מוטיבציה ולא ירשה להם לוותר או להתעצל. האימון האישי מתאים גם למתאמנים שמחפשים הדרכה אישית וזקוקים לשותף לאימונים שיעודד את ההתמדה. מאמן אישי הוא פרטנר מצוין לאימונים, ההכשרה המקצועית והניסיון בתחום מאפשרים לו לספק עצות שימושיות ולזרז את תהליך החיטוב של הגוף.

תכניות אימון מיוחדות

בהתאם לבקשת הלקוח מציעים המאמנים גם שירותי אימון כושר אישי לזוגות לקראת חתונה. את אימוני הכושר כדאי להתחיל כחצי שנה לפחות לפני יום האירוע. המאמן האישי מרכיב לכל אחד מבני הזוג תכנית אישית, במהלך האימון יתבצעו תרגילים משותפים ותרגילים אישיים. אימוני כושר מיוחדים ניתן להתאים גם בעבור ילדים בכל גיל. מאמנים מוסמכים לאימון ילדים ידעו כיצד להתאים לכל ילד את הפעילות המתאימה, לעודד את הילד לבצע פעילות גופנית, להילחם בתופעת ההשמנה ולהקנות לו הרגלים בריאים.

אימוני כושר אישיים לבני נוער

גיל ההתבגרות הוא שלב רגיש ומורכב בחיי כל נער ונערה. המודעות למראה החיצוני ומבנה הגוף מתעוררת בגיל ההתבגרות והמתבגרים מראים לפתע עניין בדיאטות, בגדים ופיתוח הגוף. הורים רבים ממהרים לספק לילד מענה ורוכשים בעבורו מנוי במכון הכושר השכונתי. היוזמה מבורכת! חשוב לעודד פעילות גופנית בקרב בני נוער, אך יש לבחור היטב את המכון ולוודא כי המקום מתאים גם לבני נוער. ללא השגחה מתאימה הנערים עלולים לבצע פעולות לא נכונות ולגרום נזק לשרירים. אימוני כוח אינם מתאימים לכל גיל. בני הנוער יוכלו להפיק תועלת מרבית מאימוני כושר אישיים ופעילות במכונים שמציעים חוגים מתאימים לנוער ומעסיקים מדריכים מקצועיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתעניינת ברפואה אלטרנטיבית על גווניה השונים כמו גם במדעם, פסיכולוגיה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירי פלג

מאת: שירי פלגעיצוב11/05/141555 צפיות
המאמר הזה מיועד להורים שמעוניינים לעצב את החדר של ילדיהם ומחפשים רעיונות איך לעשות זאת באופן שישיווה לחדר מראה חם נעים וגם ייחודי ומקורי. הרשו לנו לשתף אתכם בפתרון מעולה חסכוני ואחד הפופלארים הקיימים היום בשוק והוא עיצוב חדרי ילידם באמצעות מדבקות קיר. מדבקות קיר הן ללא ספק הפתרון האידיאלי להורים שלא מעונייניפם להשקיע אלפי שקלים בציור קיר מקורי או בטפטים שילוו את החדר לשמך שנה שנתים שכן הילד גדל ואיתו משתנה הטעם ה

מאת: שירי פלגעיצוב פנים07/03/141321 צפיות
עיצוב נכון לבית הוא כזה אשר מייצג אתכם בורה הטובה ביותר. אם אתם אוהבים אלמנטים מיוחדים ומקוריים, מדבקות קיר לוח גיר, תשתלבנה נהדר בביתכם. את הכתוב על לוח הגיר שבמדבקה תוכלו לבחור ולשנות בהתאם לרצונכם. המדבקות משמשות לרישום הודעות לצד הטלפון, תזכורות לרשימת הקניות במטבח ושאר שימושים בכל חדרי הבית. מדבקות לוח גיר תהיינה מתנה נהדרת בעבור כל בית. הן מאוד שימושיות ומומלצות. הקפידו לרכוש מדבקות קיר איכותיות ותוכלו ליהנות מהן למשך זמן רב. גירים לרישום על לוח הגיר ניתן לרכוש בכל חנות למכשירי כתיבה או מו

מאת: שירי פלגעיצוב פנים21/01/141167 צפיות
כל הורה יודע כי הילדים הקטנים שלנו גדלים מאוד מהר. בכל שנה, הילדים צומחים בכמה סנטימטרים ומשתנים. מדובר בתהליך טבעי. אנו מעודדים את הילדים לאכול בריא, לשאוף אוויר צח ולצמוח לגובה. מדבקות קיר מד גובה תהיינה מזכרת נהדרת בעבור המשפחה כולה.

מאת: שירי פלגגינון12/09/131238 צפיות
המעבר לדשא סינטטי הינו מגמה שהלכה וגדלה בעשור האחרון בארץ בפיגור של כעשור אחרי מובילת החידושים הצרכניים, ארה"ב. הפופולאריות שלו נובעת בין היתר בגלל המגמה הירוקה ששטפה את העולם והעלתה את המודעות למוצרים ידידותיים לסביבה.

מאת: שירי פלגלימודי שפות09/05/131346 צפיות
אם הגעתם לכאן אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך אפשר ללמוד אנגלית אונליין? בעבור אלו שעדיין לא מכירים את כל היתרונות שמביאה עמה רשת האינטרנט נסביר כי אפשר ללמוד אנגלית במתכונת של קורסים מקוונים תוך צפייה בסרטונים, שימוש בעזרי למידה והדרכה צמודה של מורה מוסמך.

מאת: שירי פלגצרכנות28/04/131273 צפיות
הקיץ כבר בפתח ועמו מגיעות מחשבות על בגדי הים, שמלות קיץ, מכנסים קצרים ושאר בגדים קצרים. את הקילוגרמים המיותרים שהוספנו בעונת החורף עם גלידות ושאר מאכלים חמים ומפנקים כדאי למהר להשיל במכון הכושר או כמה שיעורים של אירובי.

מאת: שירי פלגאופנה25/04/131313 צפיות
הביקיני זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות, אך בכל זאת ישנן נשים שעדיין מעדיפות בגדי ים שלמים. כמעט בכל קולקציה תמצאי גם דגמים מיוחדים של בגד ים שלם. ננפץ את הסטיגמה ונבהיר כי בגדי הים הללו מתאימים לצעירות ומבוגרות כאחד.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213634 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205265 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193109 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192944 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193009 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174130 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173534 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica