חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית קישורים - משמעות הדבר הוא לבנות "קישורים איכותיים" ולא "קישורי זבל"

מאת: bonjorאינטרנט - כללי25/09/2012796 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כבר עשרות שנים וגם היום כמו פעם כאשר, גוגל עודדה אנשים לבנות קישורים על מנת לדרג היטב. אבל בעקבות עדכון פינגווין גוגל, זה נהיה ברור להכאיב לי כמה אנשים לא הבין את החלק הפנימי של הקישורים האיכותיים שהודעת קישור הבניין. שקול שיחת ההשכמה הזה. כן, אתה רוצה קישורים, אבל קישורים שקשה לקבל, כי לקחת מאמץ להשיג, כי זכית איכשהו, לא "קישורים קלים."


אתמול, בתכנית המתקדמת SMX, הלכתי בטרוף על זה. כל התסכול שלי לאחרונה שכה רב נראה כל כך מבולבל פשוט מבעבע החוצה. אתה יכול להקשיב לזה בהמשך, אם תרצה (את התמונה היא לא שלי אלא של חבר, שהתרשם בטרוף שלי.


שקול את המאמר הזה בגרסה המאופקת יותר, עקבית יותר בטרוף שלי. אך המסר המרכזי הוא אותו הדבר. אתה לא רוצה קישורים. אתה רוצה קישורים טובים. ולמרבה הצער, אני חושב שאנשים רבים אבדו את המסלול של מה קישור טוב לחלוטין.
אתה רוצה קישורים נועדו לבני אדם, ולא Googleתגובה כאן בחודש שעבר על מאמרי מגרש מנועי חיפוש באמת נסעה הביתה שלב זה איתי. האדם, שיש למחוק את ההערה שכן, שאל אותו על סוגים שונים של קישורים ואם כל סוג היה עדיין כדאי.

התחלתי להגיב על כל סוג:
אני לא אכנע לספריות רק בגלל שהם ספריות. הייתי להגיש ספריות גדולות שיש תנועה אמיתית, משום שאנשים משתמשים בם.הייתי להגיש לאתרי סימניות חברתיים מרכזיים המשמשים באופן פעיל. אם יש קהל בפועל אתה רוצה עם אתר מסווג, להגיש לזה.


להגיב בבלוגים, אם יש לך משהו מועיל לומר. אחרת, מדבר כבעל בלוג, לא להגיב. במיוחד לא להגיב פשוט לזרוק קישור.


היו שם עוד יותר סוגים של קישורים המפורטים שאני לא כתובת. הייתי גדלתי עייף, בשלב זה, והבנתי שאני צריך להתייחס לנושא הגדול יותר: להימנע מכל פעילות בניית קישורים שבו הסיבה היחידה שאתה עושה פעילות היא אך ורק לבניית קישורים עבור מנועי חיפוש. זה הולך לשאלות האחרות שלך, יותר מדי.ראה, אתה כל זמן שואל על כל המקומות האלה בגלל שלמדת קישורים חשובים. אבל מה שכן חשוב הוא שאתה צריך קישורים חשובים. מתרוצץ באינטרנט מקבל קישורים קלים - כל אחד יכול לעשות את זה. אז הקישורים האלה לא נחשבים לכל כך הרבה.


מה אתה רוצה הוא להיות מקושר ממקומות שבם יש קהל בפועל שעשוי לראות את הקישור שלך ולחץ עליו ישירות לבקר. לעשות את זה, ואתה בונה את סוג הקישורים של מנועי החיפוש רוצים לתגמל.


אני כבר מודגש חלק המרכזי. אתה רוצה קישורים ממקומות שקישור משום שהם חושבים שחלק אדם יוכל למצוא את קישור דרך כדי לקבל מידע נוסף מעבר למה שיש בדף עצמו, לא בגלל שהקישור עשוי לעזור דרגת מישהו טוב יותר.


שאלתי את האדם מעל איפה הם למדו את הגישה המטורפת הזה לבניית קישורים, שהוא פשוט מקבל קישורים, לא לקבל קישורים שמשנים. אני היה בכנות סקרן, כי כמו שקראתי הרבה תגובות, דיוני פורום והבטתי באתר לאחר האתר מתלונן שהם נפגעו על ידי פינגווין, ברור שעיקרון הבסיסי של מקבל קישורים שמשנים זאת או נשכחה או מעולם לא למדתי על ידי רב אנשים.


זקן אחד צעקות ומדוע אולי אתה צריך להקשיב. אני הולך כל האיש הזקן צועק על מקבל את הדשא שלי כאן, ומרגיש חופשי להתעלם הזקן אם אתה חושב אני סתם נאיבי ואיני ירך למציאות הנוקבת של העולם האמיתי .


הזקן ממש זוכר כאשר מנועי חיפוש במקור אמרו שהם רוצים קישורים ולמה הם אמרו את זה, אז הזקן יש מושג די טוב של כמה אנשים רבים אבדו מקבלים.


לדוגמה, כאשר בדרך חזרה גוגל התחילה, הוא יעץ לאנשים שאחד מהסוגים של קישורים שהם עשויים לחפש יהיה קישורים לספריות. הסיבה לכך היא, בעת ההיא, היו קומצת של ספריות גדולות כי אנשים המשמשים למעשה כדי לאתר אתרי אינטרנט. יאהו, המדריך הפתוח וLookSmart היו בין אלה. היית רוצה למצוא אתרים שעוסק בנושא מסוים, כך שהיית הולך לספריות הללו כדי לקבל רשימה נחמדה, מסודרת.


מדריכים וחסמי כניסהספריות אלה היו עורכים אנושיים, ולהיכלל היו סלקטיבית בטבע. לא כולם נכנסו פנימה בגלל זה הרגישה גוגל קישורים אלה היו הצבעת אמון גדולה על אתר אינטרנט. זה היה דרך קלה עבור גוגל כדי לפרוק את המאמץ של להחליט אם אתר היה איכותי או לא למישהו אחר. גוגל יכולה להסתכל ולראות אם אתר היה רשום ב-Yahoo. אם כן, הקישור שנספר לטובתה.


מה שגוגל לא צפויה, ובוודאי שלא ציפתה, היא שתעשייה שלמה של ספריות הייתי קופצת אך ורק למטרה להציע לבעלי אתרים אחרי קישורים "ספרייה", כאילו כל הספריות היו חשובות כמו יאהו או מדריך הפתוח. כאשר גוגל דברה על קישורים לספריות, הוא באמת התכוון לקישורים מהספריות הגדולות באותה התקופה, לא ממאה מדריכים שכמה אנשים שמעו ואפילו פחות בעצם להשתמש כדי למצוא משהו.


SEOmoz יש לאחרונה הודעה מנסה להעריך איזה אחוז של כמעט 3,000 ספריות אולי הודח מגוגל. אם אתה חושב של 80% נחשב בטוח איכשהו עוברים לאורך אשראי קישור מצוין, תחשוב שוב. מה הקריטריונים ללהיות רשום? כל אחד יכול להיכנס, או שזה סלקטיבי? אם מישהו מקבל ב, זה כמו שכולם מקבל מדבקה "טובה מאמץ" לא משנה כמה טוב את המאמץ שלהם באמת. זה לא קישור חשוב, בעיניי.


הטירוף לא עוצר בספריות. אין סוף הסוגים של קישורים שאנשים בוחנים מחדש, בהיבט של איכות חוליה חסרה לכאורה מהשיחה.


לא יכול לראות את היער מרוב עצי קישור הקישור מעל בSEOmoz, קרסון וורד לאחרונה מפורט 17 סוגים של קישורים, כדי למנוע, החל מרשתות בלוג לקישורים בפורום. בשעון מנועי חיפוש, ג'ולי ג'ויס כיסתה את המצב של סוגי קישור שונים מקישורים בתגובות לפוסט אורח קישורים, גם נוגעת בסוגי הקישורים הדרושים לפרופיל מגוון בטורה האחרון קישור השבוע כאן בארץ למנועי חיפוש. גם בשבוע קישור, אריק וורד מכסה 15 סוגים "קישורים טבעיים" שאנשים עשויים לרצות להימנע.


כל הסופרים האלה מציעים כמה עצות מצוינות. זה פשוט עצוב הוא שהם אוכלים לבקר טקטיקות אלה שאנשים מבולבלים לגבי, משום שאנשים לא מבינים את העיקרון האסטרטגי הרחב יותר של מה שעושה את קישור טוב: אתה צריך להרוויח אותם, שמקבלים קישורים לא אמורים להיות קלים, אם אתה רוצה קישורים שנחשבו במיוחד. אם אתה מבין את זה, אתה יכול להחיל אותו על כל סוג של פעילות בניית קישורים ספציפיות.


אם הקישור שלך הוא בסעיף אף אחד לא קורא, זה עשה לי סאונד דירוג?תן לי לקחת "שיווק מאמר" כדוגמה. כפי שסקרתי אתרים רבים שנפגעו על ידי פינגווין, שוב ושוב, ראיתי אותם להופיע עם קישורים מאתר המאמרים Ezine. ההנחה שלי היא שאי שם לאורך הדרך, אנשים שעומדים מאחורי האתרים הללו שמעו איכשהו שהם צריכים להגיש את מאמרים למקומות, שבו את המאמרים יש קישורים אל האתרים שלהם, וזה יעזור. מאמרי Ezine נראים אחד מהמקומות שהם כבר למדו יקבלו את המאמרים שלהם.


הבעיה היא, שאני לא יודע שמישהו באמת קורא את התוכן ממאמרי Ezine. שקול מה שאני רואה כשאני הולך לדף הבית של האתר:


הקריאה לפעולה הראשונית, הדבר העיקרי שאתה רואה בו כמבקר חדש, הוא שמדובר באתר שבו אתה יכול לשלוח את המאמרים של "תנועה לאתר האינטרנט שלך."


האם אתה יכול לדמיין את עצמי בניו יורק טיימס או הוול סטריט הז'ורנל כקורא ומוצא כי בדפי הבית לא מראים לכם את החדשות למעלה אלא מציעים לך להגיש חדשות כדי לקבל מבקרים לאתר האינטרנט שלך? אף אחד לא היה פונה למקורות אלה לחדשות בכל יום. הם לא יהיו חשובים.


אם אנשים קוראים את אתר Ezine, אז האתר יהיה מיועד לקוראים - וזה היה צריך קוראים - ואם יש לו קוראים, ולאחר מכן את הקישורים יהיו בעל ערך רב. אבל אתר שקיים בעיקר כדי לסייע אתרים אחרים פשוט לקבל קישורים? אני לא חושב שקישורים אלה יש ערך לטווח ארוך.


אני ממש לא אני מציע שעד שהגשתי למאמרי Ezine שאתה עלול לקבל את עצמך מחוץ לחוק בגוגל, נפגע על ידי פינגווין או כל שטויות שאני מצפה שיהיה כאלה שינסה לקרוא למה שאני כותב. אני לא מנסה "לצאת" באתר. יתר על כן, האתר כנראה עושה הפצת תוכן ויש לו משימה לתת לאתרים אחרים לגלות כמה מהמאמרים שהם אולי ירצו תכונה. אני לא עשיתי שום חקירה מעמיקה של איך האתר עובד, אולי יש פנינים של תוכן גדול בתוכו.


אני רק אומר שעל פני השטח, לאתר זה נראה לי דבר להציע לקורא, אין סיבה משכנעת מדוע מישהו היה מגיע כל יום כדי לראות את המאמרים האחרונים, ולאחר מכן בעת ??קריאת הכתבות האלה, אולי ללחוץ על קישורים בתוכם כדי ללמוד יותר על משהו מכוסה. סוג אלה של קישורים הם אלה שמנועי החיפוש רוצים לספור, קישורים שמוסיפים ערך לקורא.


"מאמר שיווק" הדרך הנכונהקח בחשבון שיש Ezine קטגוריה למאמרי טכנולוגיה. מעולם לא ראיתי כל מאמרים בקטגוריה זו הוצגו על ידי Techmeme אתר חדשות טכנולוגיה מובילה. לך לבדוק leaderboard Techmeme. לא תמצאו מאמרי Ezine בין המקורות העליונים.


אם אתה באמת רוצה לעשות "שיווק מאמר" נכון, אז אתה היית נראה שוב שבleaderboard Techmeme. הוא מפרט כמה ממפרסמי חדשות הטכנולוגיה המובילים שם בחוץ, אתרים עם קהל קוראים אמיתיים.


אלו הם אתרים שהיית רוצה על מגרש מאמר באיכות גבוהה, כפי הגשה אורח, אם הם מאפשרים את זה. אלו הם אתרים, שבו אם אתה מקובל, יהיה לך קפץ כמה מחסומים רציניים להתפרסם, שבו בקישורים במאמר שלך מה להוסיף למה שכתבת וסבירים יותר לספור.


קישורים הרוויחו, לא קישורים קליםאתר נוסף שראיתי כל זמן מתקרב, כשאני מסתכל על אנשים שמדווחים שנפגעו על ידי פינגווין, הוא Squidoo. עכשיו, אותו האזהרה שנתתי לEzine חלה. אני לא אומר שלהיות בSquidoo אתה מקבל אסרת, מקבל אתה נפגעת מפינגווין, הוא בהכרח רע. אני רק רואה שזה משהו שהרבה אתרים שנפגעו על ידי פינגווין מקבלים קישורים מ. הם כנראה עשו את זה כי Squidoo אין מחסום להוצאה לאור.


למרות להיות מגובה על ידי סת' גודין, שהיה נערץ בחוגים מסוימים לייעוץ השיווקים הוא מציע דרך הבלוג שלו וספריו הרבים, Squidoo באמת לא נראה שרק גדול כמו יעד קורא. זה לא דבר על צד דברים כמו Tumblr. מארק צוקרברג לא מציע 1 מליארד דולרים עבורו כמו עם Instagram. הנשיא אובמה לא החליטה שהוא צריך להיות חשבון על Squidoo כפי שהוא עושה בPinterest, אלא אם כן פספסתי את זה.


אז מי מקבל ערך מתוך Squidoo? הניחוש שלי הוא שיש לפחות ציבור לא מבוטל של אנשים שפונים אליו, כי זה דרך קלה לקבל קישורים.


קישורים קלים הם לא מה שאתה רוצה. זה את הקישורים הקשים רצוי. זה במיוחד כך משום שחלק מהפינגווין נראה פיחות חלק מהאשראי שהקישורים הקלים עברו בסביבה, כגון פוטנציאל קישורים מSquidoo, מאמרי Ezine והרבה "מדריכים" מכל רחבי האינטרנט.


גם אם אתה לא ממש נענש על ידי פינגווין (ואת התמונה קבלה cloudier האם הפינגווין היה "עונש" או לא, מצפה יותר לבוא בעתיד לפרסם ממני על זה), את הקישורים הקלים שאבדו את האשראי כנראה לא יחזור. למעשה, אפילו קלים יותר קישורים כנראה יהיו פיחות.


אני מאשים את גוגל! גוגל גרמה לי מה שאני ...אם אתה נפגעת מפינגווין, לא רוצים להיפגע ממנו בעתיד או רציני לגבי זכייה עם גוגל בטווח ארוך, זה חיוני כדי להבין שקישורים קלים תמיד יהיו פגיעים. זה לא משנה אם קישורים קלים עבדו בעבר. זה לא משנה אם קישורים קלים עדיין נראים שזה עובד עכשיו. זה לא משנה אם אתה חושב קישורים קלים כעת איזה סוג של נושא קידום אתרים שלילי הפוטנציאלי שגוגל לא שיטור היטב. שום דבר מזה, חוקי או לא, הוא הולך לעזור לך עם משחק הנצחון של להרוויח את הקישורים הקשים, את הקישורים שיהיו חשוב.


אני לא יכול להדגיש את זה מספיק. אני כבר קראתי יותר מדי הערות שבו אנשים רוצים להאשים את גוגל לעובדה שהקישורים הקלים הם קבלו לפני כבר לא עובדים גם כן. אני רק מזכיר לי כל הקטע של הקלסי הזה מאיש Repo. אנא לבלות דקות כדי לצפות בו:


שתוכל לשבת ולהאשים את גוגל על ??שלקח את מסלול קל להצלחה, אבל זה לא הולך לשחזר את המסלול. הדבר היחיד שהולך לתקן את זה הוא שאם אתה מבין את זה, כמו ארין Everhart כתב לאחרונה, שבניית הקישורים היא "עבודת זמן רב ומתסכלת לעשות" ולאחר מכן להמשיך בעושה את זה.


אל תטעה, להרוויח קישורים איכותיים הוא קשה. זאת אחת סיבות למה אני מאותגר מאט קאטס עבורו ואחרים בגוגל לבלות 30 ימים בפועל בניית קישורים לאתרי אינטרנט קטנים, ללא כוונת רווח. אני חושב שלכל עצותיהם שאתרים פשוט צריכים לקבל קישורים, הם צריכים קצת עולם אמיתי השכמה משלהם של מהי כמו לעשות את זה. אני מאוד מקווה שהם מקבלים את האתגר ש( השארו).


Suckiness המדהים של בניית קישוריםתאמינו לי, אני יודע שקישור בניין האיכות הוא קשה. חזרה היום, לפני שנים, הייתי עושה את זה. אני עדיין עושה את זה מדי פעם לארץ או ארץ שיווק במנועי חיפוש, אם אני רואה את מקום חשוב שבו אני חושב שאנחנו צריכים להיות רשומים. זה מוביל לדוגמה אחת שחלקתי אתמול בשעת SMX מתקדם, שיכול להיות שכותרתו, "Suckiness המדהים שגוגל רוצה קישורים".


אני מכיר את ג'ון בטל במשך שנים. הוא אחד מהפרשנים הנבונים ביותר על חיפוש, טכנולוגיה ושיווק שם בחוץ. הוא כתב ספר חשוב על מנועי חיפוש בשם "החיפוש". כחלק מהפקה ספר שהוא השיק הבלוג שלו, Searchblog.


במשך זמן מה, ג'ון היה רשימה של משאבי חיפוש בסרגל הצדדי בבלוג שלו. האתר הישן שלי, שהעונים למנועי חיפוש, היה רשום שם. כשהתחלתי מחדש עם ארץ במנועי חיפוש, שסופו של הדבר שאל את ג'ון אם הוא הייתי לקשר אליו. אין בעיה, הייתה תגובתו. זה עבר מייד לאדם טק. ושום דבר לא קרה.


זה לא נדיר. אנשי מחשבים הם עסוקים. אני נתתי לזה קצת זמן ושאלתי שוב. ג'ון היה שוב חיובי, העביר אותו לאדם טק, והקישור בסוף הופיע. אבל זה מופיע כקישור nofollow. אדם טק החליט, מכל, סיבה, כי כל הקישורים באזור המשאבים צריכים להיות קישורי nofollow.


למי שלא מכיר, קישור nofollow אומר שקישור לא עובר אשראי כדי לסייע בדירוג. כאן, שלא הצליח לקבל קישור קשה, קישור הרוויח משום סמכות מכובדת בחיפוש חשבה שקוראיו היינו רוצים ללמוד יותר ממשאבים אחרים. אבל אמון שנשא אין משקל בגוגל למרות שזו הייתה בדיוק אותו הסוג של קישור רצה לספור.


דמוקרטית הקישור השבורהכן, המערכת של גוגל תלוי בקישורים מבאס. בינג מדי, לצורך העניין. אני נדהם במקצת, למעשה, שלא Google ולא בינג מדברות על הפוטנציאל של שימוש באותות חברתיים נוספות. דברתי עם כולם על זה לאחרונה, ואם אותות קישור יכולים להימשך, והם כולם עדיין היו קישור פרו די. השארו עמנו - אני אחזור לזה.


אני לא בעד קישור. אני לא חושב שקישורים לייצג "דמוקרטיה" מוצקה של האינטרנט בימים אלה. אני שומר מתבדח שאם אתה חושב לספור קישורים הוא דמוקרטי, אז זה כמו להגיד שארצות הברית הייתה דמוקרטית, כאשר בתחילה, רק גברים לבנים שהיו נכסים הורשו להצביע.


אני מסביר הרבה יותר על זה בפוסט האחרון שלי, כאשר כל אחד מקבל את הצבע: מניות חברה כקישור הבניין החדש. אני עדיין חושב שחברתי מציע תקווה כלשהי בעולם שבו מרוויח קישורים איכותיים נראית קשה מתמיד.


עבודת המערכת השבורה הדרך הנכונהאבל עם זאת sucky זה יכול להיות שמנועי חיפוש רוצים קישורים - קישורים שנצברו - למרות כל הבעיות במקבלים אותם, זה עדיין המציאות עכשיו. זה מה שהם רוצים. אני יכול לשבת ולבכות שכשאני סוף סוף יש קישור מהאתר של ג'ון, זה לא נחשב בגוגל ומאשים את כולם. לחלופין, אני יכול להרים ולהזיז על להרוויח קישורים בדרכים אחרות.


וגם אני, דרך אגב, גם מג'ון. אם אני כותב משהו משמעותי, הוא לקשר אליו, בדיוק כמו שאני לקשר או לשתף את התוכן שלו לקוראים שלי. בדומה לכך, יש לנו כאן קהל קוראים עצום שניגונים בתוכן שלנו ובאופן טבעי מקשרים אלינו. אנו יוצרים את מזג אוויר הקישור שלנו.


אבל מעבר לזה, אם היה איזה סוג של מאמר שג'ון לא כיסה, שהרגשתי ממש את קוראיו צריכים לדעת עליו, אני יכול דוא"ל לו ושאלתי אם הוא יוכל להפנות את תשומתו, ויש לי ביטחון עצמי גבוה למדי, הוא היית . זה בגלל שיש לנו מערכת יחסים. אני לא איזה מקור לא ידוע, התנדנדות על רעיון מסוים שאם הוא מקשר אליי, ואני קישור אליו, שכולנו נזכה בעולם החיפוש. זה על הערך לקוראיו.


לא אתר חדש, עם מזג האוויר לא שלך ולא קישור התוכן משכנע שאנשים אולי רוצים לקשר אליו? קישורים משתכרים, קישורים טובים, לא בלתי אפשרי. ראיתי Casie ג'ילט של חגב, שבו היא מתארת ??להיות בתעשייה המשעממת של מציע מערכת וירטואלית טלפון, טונות של רעיונות על מניות צוברים קישורים סמכותיים.


היא דברה במסגרת "בניין הרשות נגד בניית קישורים בחיפוש פוגש העולם החברתי" מפגש שהיו לנו בSMX המתקדם, ואתה יכול לקרוא בלוג חי של הישיבה בניהול גדולתו.


לשבור Mindset הקישור הקלאנחנו עשינו מפגש שכדי לנסות ולשבור את הלך רוח קישור הקל. האם infographics, לעשות קטעי וידאו ויראלי - בטוח, אלה הם דרכים לכאורה קלות להרוויח מספר גדול של קישורים. לכאורה קל, כי יש בעצם עבודה קשה שהולכות מאחורי חלק ממאמצים אלה. אבל גם כמוקד גדל על סוגים אלה של טקטיקות, הבעיה הגדולה יותר של יחסי בניין, הוכחה השווה והקישורים שמשתכרים הדרך היא חשובה יותר מתמיד שלך.


בחלק גדול מחיים, הדברים היקרים ביותר הם הדברים שאתה צריך לעבוד הכי קשה להשגה. זה לא שונה עם קישורים. אם אתה מוצא את דרך קלה להשגתם, יש סיכוי מצוין שמצאת דרך קלה להשגת קישורים שיש להם גם, או יהיו, לא מעט ערך. גורם התסכול הגבוה יותר, כך קשה יותר כדי להרוויח קישור, כך סביר יותר שקישור הוא אחד שיעזור לך עם גוגל.

 



תגיות המאמר: קידום אתרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוצים לעשות צניחה חופשית בשמי ישראל?

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת bonjor

מאת: bonjorהתמכרויות05/11/128874 צפיות
A true story about getting clean from drugs and staying clean. The recovery of an addict.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/128354 צפיות
ישנם לא מעט חברות או עסקים קטנים כמו שלי אשר נהנות מהמגוון הרחב של השירותים החינמים והזולים אשר מוצעים היום בשוק.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/128374 צפיות
חשוב לי זה לקום בבוקר ולשתות את כוס הקפה שלי בגינה היפה שלנו ביחד עם אשתי.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/128257 צפיות
בזמן שבועת הנדלן מתרחבת תושבים באזורים בהם השמועה על הבעיה של טרמיטים כבר מוכרת סובלים וגם מי שקונה בית באזורים האלה בלי ידיעת הבעייה מראש סובל גם כן. תפיצו את הבשורה! אתם יכולים להעתיק ולהדביק את הקישור הזה לפייסבוק שלכם או לכל מקום אחר.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/127596 צפיות
בסוף יש מים חמים ואני מבסוט, אחלה בעלי בית יש לי הם לא נותנים לי לשלם על דברים שנחשבים בלאי סביר. אני מאד אוהב אותם.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/123009 צפיות
בא לי ללמוד להיות פורץ מנעולים, מחשבה מוזרה וכיפית של הראש היום בבוקר. 2012 שמיח.

מאת: bonjorלימוד עצמי22/10/121038 צפיות
בשביל תמונות מהחתונה של סאבלימינל (סתם בא לי) אתם יכולים להיכנס לכאן תמונות מהחתונה של סאבלימינל.

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223003 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213481 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193845 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163157 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163254 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163189 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163304 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica