חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חתונה בים - לא רק לעשירים

מאת: משה יוריקניות 02/10/2012802 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאורסים?

בחיים ישנם לא מעט התפתחויות מרגשות, ובארצנו אנחנו נוהגים לחגוג כל מאורע מרגש כזה בחגיגת ענק. בין אם מדובר בנישואים, במסיבת רוקוות או בברית, כאשר יש לנו סיבה למסיבה - לא נפספס את ההזדמנות.

אירועים ושמחות הפכו בשנים האחרונות להפקות מושקעות. איש לא מסתפק בהזמנה של קומץ חברים לביתו למסיבה צנועה. להיפך, המטרה היא להרשים את האורחים שמגיעים עם מיטב האטרקציות והחידושים בתחום. כמו מה? אולם אירועים מרשים, אטרקציות מהנות מנות גורמה טעימות ועוד שלל פינוקים והפתעות שישאירו את האורחים בפה פעור.

הארוע שלכם מתחיל בבחירת אולם האירועים המושלם עבורכם!

ההחלטה הכי חשובה שתקבלו במהלך ארגון האירוע, קשורה לאולם בו ייערך האירוע. המקום הנבחר חייב להתאים לכמה פרמטרים חשובים; סוג החגיגה, כמות המוזמנים, המיקום הפיזי בישראל, איכות מנות האוכל ורמת התאורה והסאונד. מקום איכותי משדרג כל אירוע, קטן או גדול, לחוויה בלתי נשכחת באמת.

כשיש לכם כל מיני פרטים טכניים, ניתן להתחיל בחיפושים של המקום לחגיגה. התחילו לסנן לפי האזור ולאחר מכן לכו לסיור מקדים והתרשמו מהמקום ושירותיו. הקדישו תשומת לב לאופן התנהלות הצוות, לאיכות ולטעם של המנות, לגודל החלל, למצב הכללי שלו ולשירותים הנוספים המוצעים לכם במסגרת הצעת המחיר.

מתחם אירועים יחיד במינו

יש אולם אירועים שנראה לכם מושלם? בשביל לדעת בבטחה שזה ללא כל ספק המקום הנכון, מומלץ להגיע למקום במהלך אירוע ולבדוק לעומק כיצד הוא מתפקד לאורך הערב. יש מוסיקה רועמת מדי? האם המלצרים במקום מספיקים להגיש את המנות בזמן? איך מגיבים האורחים? אם הארוע ההוא מתנהל טוב - אפשר להפסיק לחפש.

גן או אולם?

עוד משהו חשוב שיש לשקול הוא האם לבחור באולם מקורה או בגן ירוק ופתוח. אם עודכם מתלבטים, אלה הם השיקולים שצריך לקחת בחשבון -

מס' המוזמנים - גני שמחות מתאימים לאירועים בינוניים וגדולים יחסית. יש סיכוי שאם אתם בוחרים להזמין מס' מצומצם של אורחים, תהיה תחושה שהגן ריק. מהסיבה הזאת, גני אירועים פתוחים לרוב אינם כה מתאימים לאירועים מצומצמים. אבל, אם אתם עורכים אירוע עם משתתפים רבים, מומלץ בחום לחשוב על חגיגה בגן רחב ידיים בו האנשים יוכלו להסתובב באין מפריע.

קיץ או חורף - גן פתוח תלוי רבות במזג האוויר באותו היום. בעונת החורף הגשומה והקרה עשויה להיות בעיה לערוך את האירוע במקום פתוח. לכן, עליכם לקחת בחשבון את מזג האוויר שצפוי להיות בתאריך שנבחר טרם ההחלטה החשובה הזו.

הפתרון לבעיות שצויינו כאן זה לערוך את החגיגה במתחם שניתן למצוא בו גם גן פתוח וגם איזשהו אולם מקורה. רק מתחם משולב יאפשר לכם לחגוג ולשמוח גם כשגשום וגם כשחם. בנוסף, אפשר לחגוג בגן ובאולם בו זמנית, כשבפנים יתרכזו האורחים שיעדיפו לרקוד על רחבת הריקודים, ובגן יהיו אלה שמעוניינים לשוחח בלי מוזיקה רועשת.

אל תשכחו שאת האירועים הבאמת חשובים מציינים פעם בחיים. לכן, צריך להשקיע בבחירה של המקום המושלם. למידע נוסף לגבי אולמות וגני אירועים - לחצו עליי. מזל טוב!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה יורי

מאת: משה יוריאומנות - כללי16/01/137704 צפיות
כשתינוק קטן מגיח לעולם, מרביתנו משתנקים מציפייה והתרגשות וכמו כן ממתינים לשנייה שיהיה בזרועותינו, רק בכדי שייצא לנו לאבזר אותו בלבוש מעוצב בול כמו של בוגרים - אוברול לקטנטנים, תיקי צד, שורטס מגניב ועוד מגוון חלקי לבוש מעוררי קנאה.

מאת: משה יוריאתיקה16/01/1315077 צפיות
מאז ומעולם גמרתי אומר להקים עסק עצמאי בענף האדריכלות. מפאת זאת, הלכתי ללמוד ולקחתי הלוואה להקמת חנות. עם זאת, חיש קל הגעתי למסקנה שע"מ להצליח בתחום המדובר, יש הכרח לגבש אסטרטגיה ולארגן את הכספים אפקטיבית. בלי ספק, אין זה פשוט לעסוק בתחום זה, אך זה אפשרי לנצח. קיימות דרכים שונות שמטרתן להסביר כיצד להתפתח.

מאת: משה יוריחיות בר02/12/1215025 צפיות
בפרסום זה בחרתי לחלוק עימכם קוראיי אפילו עם במעט מהמחשבות וההתלבטויות אשר היו לי כשהייתי צריך להחליט ולשכור צלם מיומן ביולי האחרון לבר מצווה של בני. הנני בטוח שעבור חלק מהקוראים היו אותן התלבטויות שהעסיקו אותי ועבור רוב הקוראים עדיין יהיו. תהיות פשוטות כ: כיצד להחליט ואולי מה צריך לבדוק - הסיבה העלתי עבורכם מספר נקודות להתחיל איתן:

מאת: משה יוריCRM28/11/128023 צפיות
בהנחה וכבר הקמתם אתר ברשת, דאגתם לעיצוב, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן - יש לבדוק אחסון. כל פורטל ברשת, פרטי או מסחרי, מהותי שישמר על פני שרת. שרת כזה, הינו סופר מחשב שלאו כמו הביתי באפשרותו ניתן לגבות כמויות קבצים ומידע.

מאת: משה יוריפיסול25/11/127577 צפיות
לכאורה, לגמרי מקצוען כשרוני יוכל להפיק תוצרת ייחודית - מתצלום רגיל. עבור דבר כזה - יש להחזיק במכשירים ספציפיים ובכשרון אומנותי. הלכה למעשה, בכדי לעשות זאת יפה - על המומחה, בראש ובראשונה, לתקן את התצלום בעזרת אפליקציות ייעודיות. מעבר לכך, הוא חייב לדעת היטב באיזה ציוד עליו לעשות שימוש, לדוגמה: סוג המדפסת ואביזרי המסגור.

מאת: משה יוריאטרקציות20/11/127672 צפיות
תתחילו לארוז. חברים יקרים, המצוקה שלכם מוכרת; חלק גדול מדיי מאזרחי המדינה אינו מסוגל לשרוד במדינה שלנו! המיסים מתייקרים, כלי התקשורת מסיתים ואנו איננו מאמינים במנהיגים שלנו. בפרט עכשיו, כשאנו מתקרבים לבחירות, האיסלאם מתחזק בעולם ומתרחקים מהרצון להישאר.

מאת: משה יוריאדריכלות20/11/127738 צפיות
בחודש האחרון היו לי כוונות לשנות את עיצוב קירות ביתי, רק שלא התחשק לי פוסטר נחמד - אלא לקנות יצירות מקוריות באמת. אחרי שבדקתי באינטרנט, גיליתי כי יש הרבה אפשרויות מעניינות וברות השגה, כגון טפט דקורטיבי - כך הצלחתי להבין שנמצאת בידיי האפשרות - לבחור באופן חופשי איך לבנות היצירה או לקחת תצלומים אישיים, נגיד זכרונות מאירופה. למעשה, עם מכונות מיוחדות - אכן אפשרי ליצור משהו מקורי על מגוון מוצרים, סתם לדוגמה - תיקים ואביזרי לבוש.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213707 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205165 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186753 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173161 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172919 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica