חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

VPS - שרתים וירטואלים

מאת: משה יוריCRM03/10/2012851 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל מה שצריך לדעת על שירותי אחסון!

בהנחה וכבר הקמתם אתר מקוון, דאגתם לעיצוב, הזנתם בו תכנים והשקעתם בו כסף וזמן רב - רצוי לשקול חבילות אחסון. כל עמוד אינטרנט, אישי או מקצועי, צריך להיות מאוחסן ע"ג שרתים חיצוניים. שרת זה זהו מחשב ענק עם נתונים חזקים באמצעותו אפשר לגבות כמות ענקית של קבצים בו זמנית מתעניינים? לחצו כאן.

מציאת חברה טובה זהו לא עניין של מה בכך, להיפך, לא כל חברה לאחסון אתרים תתאים לאתר שברשותכם, בגלל זה יש לבדוק מספר פרמטרים -

גיבוי מרוחק

איזה שרת זה?
- בתחום המחשוב ישנן מספר טכנולוגיות נפרדות, אתרים באינטרנט נבנים בצורה שונה ולא כל שרת מתאים לאחסן את האתר שלכם. יש צורך לברר אם שרתי החברה המדוברת מתאימים לאתר שלכם.

אמינות החברה - שרת לא יציב מזיק לאתר, על אחת כמה וכמה אם זהו פורטל עסקי. בכל רגע בו האתר אינו פועל זה אומר הפסד כסף. חשוב מאוד לבחור בחברה אמינה, אחת שיכולה לתחזק את שרתיה ולתקן את התקלות אם קיים צורך.

סוג חבילת האחסון - איזו חבילת אחסון בדיוק כדאי לכם לרכוש? מה לגבי המחירים? כמו בכל דיל, גם במקרה הזה לבדוק מהי התמורה שאתם אתם מקבלים. יש לשים לב לנפח של חבילת האחסון ומהירות העברת הנתונים.

שרת בחו"ל או בארץ - מי שמנסה למצוא ביטוי כללי 2 במחיר זול, עוד עלול למצוא את עצמו משלם בשביל שרת בברזיל. שרתי אחסון אלה פועלים מאוד לאט, הקצב של תעבורת המידע עשוי להיות איטי להחריד ובמקרה של תקלה כלשהי - ייתכן ולא יהיה מענה.

והדבר הכי חשוב - ודאו עם החברה שישנו גיבוי מלא של המידע שמעלים לשרת, דבר זה יכול לחסוך לכם בלגן רב.

מה השלב הבא?

לאחר שבדקתם את העניינים האלה, תוכלו להשוות מספר האפשרויות השונות. ככלות הכל, אתם תרצו לדעת שאתם נהנים משירות טוב שיבטיח לאתר שברשותכם מהירות גלישה ויציבות.

בעזרת האינפורמציה שכאן בחירת חברת אחסון לאתר שברשותכם לא צריכה להיות עבודה מורכבת מדי, צאו לדרך!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה יורי

מאת: משה יוריאומנות - כללי16/01/137705 צפיות
כשתינוק קטן מגיח לעולם, מרביתנו משתנקים מציפייה והתרגשות וכמו כן ממתינים לשנייה שיהיה בזרועותינו, רק בכדי שייצא לנו לאבזר אותו בלבוש מעוצב בול כמו של בוגרים - אוברול לקטנטנים, תיקי צד, שורטס מגניב ועוד מגוון חלקי לבוש מעוררי קנאה.

מאת: משה יוריאתיקה16/01/1315077 צפיות
מאז ומעולם גמרתי אומר להקים עסק עצמאי בענף האדריכלות. מפאת זאת, הלכתי ללמוד ולקחתי הלוואה להקמת חנות. עם זאת, חיש קל הגעתי למסקנה שע"מ להצליח בתחום המדובר, יש הכרח לגבש אסטרטגיה ולארגן את הכספים אפקטיבית. בלי ספק, אין זה פשוט לעסוק בתחום זה, אך זה אפשרי לנצח. קיימות דרכים שונות שמטרתן להסביר כיצד להתפתח.

מאת: משה יוריחיות בר02/12/1215025 צפיות
בפרסום זה בחרתי לחלוק עימכם קוראיי אפילו עם במעט מהמחשבות וההתלבטויות אשר היו לי כשהייתי צריך להחליט ולשכור צלם מיומן ביולי האחרון לבר מצווה של בני. הנני בטוח שעבור חלק מהקוראים היו אותן התלבטויות שהעסיקו אותי ועבור רוב הקוראים עדיין יהיו. תהיות פשוטות כ: כיצד להחליט ואולי מה צריך לבדוק - הסיבה העלתי עבורכם מספר נקודות להתחיל איתן:

מאת: משה יוריCRM28/11/128023 צפיות
בהנחה וכבר הקמתם אתר ברשת, דאגתם לעיצוב, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן - יש לבדוק אחסון. כל פורטל ברשת, פרטי או מסחרי, מהותי שישמר על פני שרת. שרת כזה, הינו סופר מחשב שלאו כמו הביתי באפשרותו ניתן לגבות כמויות קבצים ומידע.

מאת: משה יוריפיסול25/11/127577 צפיות
לכאורה, לגמרי מקצוען כשרוני יוכל להפיק תוצרת ייחודית - מתצלום רגיל. עבור דבר כזה - יש להחזיק במכשירים ספציפיים ובכשרון אומנותי. הלכה למעשה, בכדי לעשות זאת יפה - על המומחה, בראש ובראשונה, לתקן את התצלום בעזרת אפליקציות ייעודיות. מעבר לכך, הוא חייב לדעת היטב באיזה ציוד עליו לעשות שימוש, לדוגמה: סוג המדפסת ואביזרי המסגור.

מאת: משה יוריאטרקציות20/11/127672 צפיות
תתחילו לארוז. חברים יקרים, המצוקה שלכם מוכרת; חלק גדול מדיי מאזרחי המדינה אינו מסוגל לשרוד במדינה שלנו! המיסים מתייקרים, כלי התקשורת מסיתים ואנו איננו מאמינים במנהיגים שלנו. בפרט עכשיו, כשאנו מתקרבים לבחירות, האיסלאם מתחזק בעולם ומתרחקים מהרצון להישאר.

מאת: משה יוריאדריכלות20/11/127739 צפיות
בחודש האחרון היו לי כוונות לשנות את עיצוב קירות ביתי, רק שלא התחשק לי פוסטר נחמד - אלא לקנות יצירות מקוריות באמת. אחרי שבדקתי באינטרנט, גיליתי כי יש הרבה אפשרויות מעניינות וברות השגה, כגון טפט דקורטיבי - כך הצלחתי להבין שנמצאת בידיי האפשרות - לבחור באופן חופשי איך לבנות היצירה או לקחת תצלומים אישיים, נגיד זכרונות מאירופה. למעשה, עם מכונות מיוחדות - אכן אפשרי ליצור משהו מקורי על מגוון מוצרים, סתם לדוגמה - תיקים ואביזרי לבוש.

מאמרים נוספים בנושא CRM

מאת: אילןCRM08/10/132646 צפיות
אם אתם מנהלים עסק קטן או בינוני אתם וודאי מכירים את היקף העבודה והחשיבות הניתנת לכל ליד המגיע למערכת. עסקאות חדשות הן, כמו בכל עסק, המפתח להצלחה, להתפתחות ולצמיחה – מה שהופך את הליד למושג כמעט קדוש. ולמרות זאת, כעסק קטן, כמות המשאבים שאתם יכולים להפנות לטובת מקסום היעילות של אותם הלידים היא לרוב מוגבלת. לכן, בין אם אתם מודעים לכך או לא, אתם מאבדים לא מעט לידים.

מאת: אלעד אוחנהCRM20/05/132490 צפיות
בחירת מערכת ניהול לקוחות – CRM לחברה שלכם היא אחת ההחלטות המהותיות ביותר שתבצעו. בחירת המערכת הנכונה יכולה ליצור את ההבדל בין הצלחה של פרויקט מסוים לכישלון חרוץ, בין ניהול נכון של מערכת היחסים הרגישה עם הלקוחות שלכם.

מאת: דליה בן-דודCRM17/05/1310730 צפיות
הערך של לקוחות מרוצים ברור לכולנו מאידך העלות לעסק נותן השירות של לקוחות לא מרוצים / משמיצים פחות ברורה ומדידה. ,תסמין הלקוח המשמיץ קריטית ועשויה לפגוע בתדמית ,מכירות ושיקום איטי מאוד של לקוחות חדשים לאורך זמן לכל עסק וחברה . מזמינה אתכם לקרוא על האתגרים העומדים בפני כל עסק נותן שירות, בהתמודדות מתמדת מול לקוחות משמיצים והדרך להפיכתם ללקוחות נאמנים ומפיצי בשורה והמלצה לחבריהם .

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132245 צפיות
לעבודה עם מערכת CRM בגני האירועים יש לא מעט יתרונות. בתחום בו הכל מצריך תיאום רב ומראש, יש יתרון בולט למערכת שעושה את כל התיאומים בפשטות ובקלות. הנה היתרונות המרכזיים בעבודה עם המערכת בגני האירועים:

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132256 צפיות
אין כיום כמעט מישהו שלא שמע את המושג "מערכת ענן" או "מיחשוב ענן" על כל הויריאציות השונות שלו. כדי שנבין למה מיחשוב ענן כל כך אטרקטיבי, נבין ראשית את ההבדלים בין מערכת המותקנת מקומית לבין מחשוב ענן.

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132652 צפיות
מאחר והתעורר הצורך בשינוי אצל חברות ההשמה וכח האדם, וחלק גדול מהן הבין כי יש כמעט רק יתרונות לכניסת מערכת CRM, דרשו חברות ההשמה להבין מהן היתרונות במערכת ואנו קיבצנו עבורכם מספר יתרונות מרכזיים

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132210 צפיות
כל מי שאי פעם השתתף בסדנה לשימור לקוחות יודע כי שימור לקוח הוא בין הפעולות הקשות ביותר אותן יש לעשות בארגון. איך אפשר לשמור על הלקוחות הקיימים בארגון?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica