חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון אישי לחיים עשירים

מאת: אסף שמעוןאימון עסקי14/10/2012863 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשי עסקים ומנהלים מתמודדים בכל יום עם אתגרים ולחצים בלתי אפשריים, המנהל מתבקש לגלות תכונות מנהיגות ולהוביל קבוצות עובדים ותהליכי פיתוח. את כל המשימות הקשות מבצעים המנהלים תוך שמירה על חזות מקצועית, המנהל לא יוכל לגלות חולשה אל מול העובדים או קהל הלקוחות. בכדי להגן על המנהלים מפני שחיקה מהירה ולהקל על העומס והמתח הרגשי מומלץ להעניק לו תמיכה מקצועית ואישית  במסגרת אימון אישי ועסקי.

אימון אישי לחיים מסייע בשינוי דפוסי התנהגות שליליים, פיתוח הרגלי חשיבה חיובית וחתירה לקראת הגשמה עצמית. היתרונות הרבים שבתהליך מביאים אנשים רבים אל המאמנים האישיים. בעזרת אימון אישי לחיים מצליחים המטופלים להתמודד טוב יותר עם קשיים, חששות ומתחים. הזכות לבחור ולהגשים חלומות משותף לכל בני האדם, הגשמה עצמית דורשת אומץ, תמיכה ויוזמה. האימון האישי הופך כמעט כל חלום לבר השגה.

אימון אישי ועסקי לאנשי מכירות

ההבדל בין אימון אישי לחיים ואימון עסקי בא לידי ביטוי בתכנים המקצועיים. בשני סוגי האימונים פועל המאמן לחיזוק התכונות החיוביות של האדם, אך את האימון העסקי נהוג לכוון לחיזוק כישורים ספציפיים. אימון אישי ועסקי יסייע לאנשי המכירות לחזק את תחושת הביטחון, את כושר השכנוע ואת החשיבה היצירתית. אנשי מכירות שחושבים מחוץ לקופסה יצליחו לזהות את הצרכים המיוחדים של כל לקוח, לפנות אליו בהתאם ולסגור עסקאות רבות יותר. האימון האישי מלמד את אנשי המכירות כיצד להתמודד עם לקוחות קשים וכישלונות ואיך לנמשיך לחתור ללא הרף להשגת המטרה.

מהו אימון עסקי

האימון העסקי משמש בעיקר מנהלים ובעלי משרות שדורשות יכולת קבלת החלטות ותכונות מנהיגות. מנהלים צעירים בתחילת דרכם זקוקים להדרכה והכוונה בכדי לפתח את כישורי הניהול בכיוון הנכון. ללא הכוונה מתאימה נוצר מצב בו בחברה אחת פועלים מספר מנהלים כאשר לכל אחד מהם השקפת עולם ושיטות עבודה משלו. אימון אישי ועסקי מלמד את המנהלים כיצד להתמודד עם מצבים מורכבים, כיצד לשלוט בתגובות ואיך לחזק את תכונות המנהיגות, להוביל עובדים ולחלק סמכויות בין העובדים.

כל תהליך של אימון מיועד לשיפור עצמי ושינוי דפוסי התנהגות מסוימים. האימון העסקי מלמד את העובד או בעל העסק אלו התנהגויות ותכונות אופי יסייעו לו לקדם יעדים ולבצע את עבודתו טוב יותר. אימון אישי לחיים חיוני בעבור יזמים שמבקשים להקים עסק חדש או לפתח עסק קיים. הקשיים עמם מתמודדים המנהלים בכל יום דורשים חוסן נפשי, חשיבה לטווח הארוך ויכולת לראות את הדברים בפרספקטיבה נכונה.

הכלים האסטרטגיים שמקבל המנהל במהלך האימון מהווים נכס לטווח הארוך, ההכשרה מעניקה לו קרקע יציבה ממנה אפשר יהיה לצמוח ולהתפתח בעתיד. בעזרת אימון אישי ועסקי מגלים המנהלים את פסגת יכולותיהם ומצליחים להפיק תפוקת עבודה מקסימלית מכל שעת עבודה. חשוב לציין כי מעסיקים שמבקשים להרכיב תכניות אימון אישי ועסקי בעבור העובדים יוכלו למצוא מספר מסלולים של הכשרה אישית וטיפוח יכולות שיווק, ניהול או עבודת צוות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131467 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131370 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131470 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131301 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131069 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121094 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210782 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא אימון עסקי

מאת: ניר שגבאימון עסקי24/11/193610 צפיות
ייעוץ אסטרטגי הוא חובה לכל בעל עסק או דורש עבודה. בצורה הזו ניתן להגיע לתוצאות מיטביות ולהשגת יעדים ביעילות.

מאת: ירון שוראימון עסקי14/08/173757 צפיות
מי שאחראי על התוצאות העסקיות שלנו זה אנחנו. יש לנו 100% אחריות על התוצאות שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי07/08/173781 צפיות
ה-well-being שלנו כולל תזונה, שינה, פעילות גופנית, בריאות, יחסים ופנאי. הוא משפיע בצורה ניכרת על העבודה שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי28/06/174127 צפיות
איך למקסם את ההצלחה שלכם במכירות בעזרת 2 כלים חשובים: הקשבה יוצאת דופן ובחירת הוויות.

מאת: ירון שוראימון עסקי11/12/162631 צפיות
גם אתם מרגישים פער בין המקצועיות שלכם לבין מה שאתם מרוויחים? כל הזמן חיים במתח שלא תצליחו? שלא תקודמו בעבודה? מפחדים להיכשל? לא מרגישים בטוחים בעצמכם? הגיע הזמן לשחרר את מה שמעכב אתכם. התחילו לצמוח.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163053 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/162594 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica