חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי הנהלת חשבונות וחשבות בשפה האנגלית

מאת: אסף שמעוןהנהלת חשבונות15/10/2012921 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניהול פיננסי נכון הוא המפתח להצלחה בעולם העסקים, בעלי עסקים שלא מקצים משאבים להנהלת חשבונות מקצועית יתמודדו במהרה עם כאוס כלכלי, הפסדים וקשיים בהתנהלות מול רשויות המס.

משרדים שמתמחים במתן שירותי חשבות מאפשרים לבעלי העסקים לקבל את כל השירותים להם הם זקוקים מבלי לשכור רואה חשבון במשרה מלאה או חלקית. אקט המוזיל באופן משמעותי את ההוצאות ועדיין מאפשר ניהול תקין וביקורת שגרתית על כל נושא הכספים בחברה.

שירותי חשבות חיוניים בעבור כל חברה או עסק, השירותים מתאימים לעסקים קטנים עם 2-3 עובדים וכמובן שעבור חברות גדולות שמעסיקות עשרות עובדים. בין השירותים שיוכלו בעלי העסקים לקבל ניתן למצוא סיוע בעבודה אל מול הבנקים, פיקוח על עבודת הנהלת החשבונות, הכנת דו"חות, ניהול משאבים כספיים, הנהלת חשבונות באנגלית, מעקב אחר התקציב וייעוץ פיננסי. כל אחד מן השירותים הללו ניתן על ידי מומחה בתחום שיכול להעניק לא רק ייעוץ אלא לבצע גם פעולות אקטיביות.

איך בוחרים משרד לניהול חשבונות?

את ניהול הכספים של החברה שמים רק בידיים טובות. יחסי האמון שמתפתחים בין בעל העסק ומנהל החשבונות מעניקים בטחון ויציבות לשני הצדדים. שירותי חשבות איכותיים הם כאלו שממלאים את צורכי במשרד בצורה מלאה ופועלים תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות.  בכדי למצוא משרד שכזה יש לכוון אל עבר משרד מוכר וידוע בעל ניסיון רב ותחומי התמקצעות רחבים ככל הניתן וכן משרד שתוכלו בקלות יחסית לאתר עליו המלצות חמות.

בעלי עסקים שמנהלים קשרי מסחר ועבודה אל מול חברות בכל רחבי העולם זקוקים לשירותי חשבות שכוללים גם הנהלת חשבונות באנגלית. לא כל משרד בישראל יוכל להציע ללקוחות שירותי הנהלת חשבונות בחו"ל, בעלי עסקים שחושבים לטווח הארוך מקפידים לבחור כבר בשלבים הראשונים שירותי הנהלת חשבונות שיסייעו לחברה להתפתח ולהשתלב בשוק הבינלאומי.

לכן בטרם תסגרו עסקה עם חברה לניהול החשבונות שלכם בדקו כי השירות הזה של הנהלת חשבונות באנגלית מוצע וקיים.

הנהלת חשבונות באנגלית

חברות שנמצאות בבעלות זרה או פועלות לגיוס משקיעים בחו"ל זקוקות לשירותי הנהלת חשבונות באנגלית. דוחות בשפה העברית לא ניתן יהיה להגיש למשקיעים, חברה שמבקשת לעצמה תדמית בינלאומית זקוקה לשירותי הנהלת חשבונות בסטנדרטים בינלאומיים.

תרגום במקרה הזה לא יספק את הסחורה. נכון שמתרגם מקצועי יכול להמיר כל טקסט לכל שפה בצורה אופטימאלית אך שימוש בשירותי תרגום מקיפים ומקצועיים באופן כה מתמשך עשוי לגרור הוצאה גדולה פי כמה וכן הרבה מאד נפילה בין הכסאות.

השירות כולל הרבה יותר מתרגום של מידע לשפה האנגלית, הכנת הדוחות דורשת עיבוד מידע, שימוש במונחים מקצועיים, המרות מטבע ועוד. רק מי שעוסק בחשבונאות ובראיית חשבון יוכל להבין את כל הטפסים והניירות האלו לאשורן. לכן יש למצוא בחברה אדם שזהו תפקידו באופן מלא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131467 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131370 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131469 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131301 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131068 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121093 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210782 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא הנהלת חשבונות

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191322 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: אבי דוידיהנהלת חשבונות23/04/162057 צפיות
הסבר על פתיחת תיק עוסק פטור לעסקים מתחילים בישראל.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/143683 צפיות
דוגמא לדף נוכחות יומי לעובד/ת

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142733 צפיות
הוצאות פרסום בעסק כהוצאה מוכרת ולא לטופס פחת בנוסף- הערה לגבי השוואה בין שתי הפנסיות

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142410 צפיות
במאמר זה ניתן לראות את המסמכים הנדרשים להצהרת הון. לצורך סיוע בהכנת הצהרת ההון שלכם, נבקשכם להמציא למשרדנו בהקדם את רשימת הטפסים והנתונים כמפורט להלן וליצור עימנו קשר.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138801 צפיות
הכלי הטוב ביותר להנפקה של חשבוניות הוא תוכנה אשר מנפיקה חשבוניות לעסק בחינם. הדרך השנייה והישנה של הנפקת חשבונית כרוכה בקנייה של פנקסי חשבוניות מדי תקופה ושמירתם הפיזית לצרכי ביקורת, והיא כמובן מסורבלת ויקרה יותר. אחד היתרונות של עולם האינטרנט היא תוכנה מעולה זו של הנהלת חשבונות באינטרנט, וניהול העסקים באופן אוטומטי וממוחשב.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138458 צפיות
אחד היתרונות שרשת האינטרנט מציעה לנו הוא תכנות בחינם. תוכנה להוצאת חשבוניות באינטרנט היא תוכנה חינמית שבאמצעותה בעלי עסקים יכולים להפיק חשבוניות ממוחשבות בחינם. במאמר הבא נדבר על תוכנת חשבוניות באינטרנט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica