חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור חדר כושר?

מאת: יאיר אלוןחדר כושר21/10/2012963 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התשובה לשאלה איך לבחור חדר כושר מתחלקת ל-2 חלקים : בחירת חדר כושר באחד ממכוני הספורט בעיר או הקמת חדר כושר פרטי בבית או בבניין המגורים. אין כל ספק כי יש לשלב פעילות גופנית באורח החיים הצעיר והבוגר. פעילות גופנית סדירה נחוצה לשמירה על משקל גוף תקין ואורח חיים בריא. בשנים האחרונות אפשר לראות תנופה של פיתוח בתחום ועלייה במודעות של הציבור לחשיבות הנושא. אם בעבר רק אלו שעסקו בפיתוח הגוף או שאפו לרדת במשקל נהגו לבקר בחדרי הכושר היום המצב כבר שונה. בישראל של שנות ה-2000 כמעט כל אדם שלישי מחזיק במנוי לחדר כושר זה או אחר או עוסק בפעילות ספורט קבועה.

פרמטרים לבחירת חדר כושר

בכדי לתת מענה לקשיים בתהליך בחירת חדר כושר אחד על פני אחרים, נסקור מספר פרמטרים בעזרתם אפשר יהיה להעריך את החוויה. כל אדם ששואל את עצמו איך לבחור חדש כושר מתבקש לחשוב על מספר פרמטרים שחשובים לו במהלך האימון. הפרמטרים יוכלו להיות מכון כושר קרוב לבית, מכון כושר שיש בו חוגים, בריכת שחייה, מדריכים מקצועיים, מקום עמוס יותר או פחות, מכשירים חדשים, שעות פתיחה ועוד. בהתאם לפרמטרים הללו אפשר יהיה לקבוע מהם הסעיפים בהם לא כדאי יהיה להתפשר.

אדם שמנהל אורח חיים עמוס ומציין במפורש כי חשוב לו למצוא מכון כושר שנמצא בקרבת מקום המגורים ומציע שעות פתיחת מסוימות, לא יוכל לבחור מכון כושר זול שנמצא במיקום מרוחק. את מכון הכושר יש לבחור בראש ובראשונה בהתאם לסדר היום. אל מכוני כושר רחוקים שלא משתלבים בסדר היום קשה יהיה להגיע וקשה עוד יותר להתמיד. למכוני כושר שנמצאים בקרבת הבית, על מסלול הנסיעה בדרך הביתה ממקום העבודה ובסמוך למקום העבודה כדאי לתת עדיפות. גם במקרים בהם המכונים הללו קצת יותר יקרים בטווח הארוך הם מתגלים כמתאימים יותר. חשוב לזכור כי בשנות ה-2000 המשאב היקר ביותר של האדם הוא דווקא זמן.

איך בוחרים חדר כושר לילדים

תופעת ההשמנה בקרב ילדים מעוררת דאגה ויש להתייחס אליה בהתאם. הורים רבים מנסים לעודד את ילדיהם לבצע פעילות גופנית בעצמם, אך הם מגלים במהרה כי הילד לא מסוגל להתמיד בתכנית ללא מסגרת מתאימה. מסגרות לפעילות גופנית בעבור ילדים אפשר למצוא בחוגים בחדרי הכושר ובמרכזים הקהילתיים. הפעילות הקבוצתית מאפשרת לילדים להכיר חברים חדשים ומעניקה להם מוטיבציה להתמיד בפעילות. ילדים שמעוניינים באימוני כושר אישיים יוכלו למצוא מדריכים כושר שמספקים אימוני כושר פרטיים לילדים בבתיהם.

חדרי כושר לילדים ונוער בוחרים בראש ובראשונה בהתאם להתאמת המקום לילדים, לא בכל מכון כושר אפשר למצוא מדריכים מתאימים, ציוד כושר וחוגים לילדים. המכונים שמיועדים לכל המשפחה הם אלו שמציעים את המסלולים המתאימים ביותר לילדים. ברכישת מנוי משפחתי משולב להורים ולילדים ניתן לקבל מחירים טובים יותר. הורים ששואלים את עצמם איך לבחור חדר כושר לכל המשפחה מתבקשים להכין רשימה, שמפרטת את הצרכים והעדפות של כל בני המשפחה, ולבחור בהתאם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר אלון

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים04/02/14909 צפיות
אוהבים חתולים? יש לנו בשבילכם רעיון מיוחד לעיצוב הבית. מדבקות קיר חתולים הן אמצעי נהדר בו תוכלו לשלב את אהבת החתולים עם עיצוב מודרני. בין המדבקות אפשר יהיה למצוא דמויות מצוירות מקסימות ותמונות של חתולים יפים מכל הסוגים.

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים24/08/13966 צפיות
מדבקות קיר הן מוצר מאוד פופולארי בשל היתרונות הרבים הגלומים בהן החל משפע העיצובים והאפשרויות דרך המחיר השווה לכל כיס ועד להתקנה הפשוטה. הדרך לעצב חללים באמצעות מדבקות קיר היא יחסית קלה אך נדרשת היערכות מסוימת על מנת שההדבקה תצא טובה

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ02/05/131111 צפיות
אזור המכתשים בנגב הוא אחד מאתרי התיירות היפים והפופולריים ביותר בישראל. אלפי תיירים מגיעים בכל חודש אל האזור בכדי לטייל במכתשים, ליהנות מבתי מלון וצימרים מיוחדים ולצפות בכוכבים. טיולים במכתש רמון מתאימים למשפחות עם או בלי ילדים, זוגות או קבוצות מטיילים. דרגת הקושי של המסלולים משתנה. נציין כי לקראת היציאה לטיול כדאי לאסוף מידע אודות השטח, להדפיס מפה, ללמוד את המסלול ולהצטייד בהתאם. אל תשכחו להביא אתכם מים, כובע, בגדים מתאימים, נעלי הליכה, תיק עזרה ראשונה, מצפן, מצלמה וארוחה קלה.

מאת: יאיר אלוןצרכנות24/03/131730 צפיות
ביקור אחד בחופי הים של תל אביב מיד מבהיר לנו עד כמה ישראל מגוונת ועשירה מבחינה אופנתית. קולקציות בגדי הים של שנת 2013 מורכבת מגדמים מודרניים חדישים לצד דגמים שמושפעים מטרנדים אופנתיים של שנות ה-60.

מאת: יאיר אלוןפרסום באינטרנט07/02/131270 צפיות
בישראל חיה קהילה מאוד גדולה של דוברי רוסית. הם מבצעים חיפושים ברשת בשפה הרוסית, משתמשים במנועי חיפוש רוסיים, רוכשים מוצרים ושירותים באתרים בשפה הרוסית ופועלים לשימור התרבות.

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ06/02/131094 צפיות
אזור הדרום של ישראל מורכב בעיקר משטחים מדבריים. שבילי טיולים ואתרי קמפינג בדרום פתוחים בפני הקהל בכל עונות השנה. האתרים הבאים מתאימים לקמפינג משפחתי, קבוצתי או זוגי. הלינה מתקיימת במגרשי חנייה או מרחבים מיוחדים שמתאימים לחנייה ולינה. ברוב המתחמים תמצאו גם מתקני הצלה, ברז מים ושילוט מתאים. אלו שמעוניינים בכך יוכלו למצוא במושבי הדרום אכסניות, צימרים, בתי הארחה ובתי מלון קטנים. האירוח מתבצע לרוב במתכונת של לינה וארוחת בוקר.

מאת: יאיר אלוןמחשבים וטכנולגיה - כללי07/12/121182 צפיות
משחקים הם חלק מחיינו. הצורך לשחק קיים בכל גיל. המשחק משול לחיים, הוא מסמל גמישות מחשבתית ויצירתיות. המשחק אצל ילדים הוא דרך חיים. אצל המבוגרים המשחק מתבטא ביצירה, באומנות ובתרבות. כתיבה, ציור, ריקוד הם דרך לשחק.

מאמרים נוספים בנושא חדר כושר

מאת: עופר שלוחדר כושר08/06/184817 צפיות
למתעניינים באימוני כושר אישיים לטובת חיטוב ועיצוב הגוף ולטובת ירידה במשקל.

מאת: tiloniחדר כושר14/01/181910 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה מאתגרת לכל אישה, תקופה בה הגוף חווה שינויים משמעותיים, גם מבחינה רגשית, גם מבחינה ביולוגית ובעיקר מבחינה פיזית, גם תהליך הלידה והתקופה שלאחריה אינם פשוטים וקלים, במיוחד למי שהייתה רגילה לחיים פעילים, תזזיתיים ומלאי תנועה ופעילות גופנית, והמצב החדש דורש ממנה להתחיל להיות פאסיבית יותר, מוגבלת יותר בתנועה ולבלות את ימיה ולילותיה בין שינה להנקה.

מאת: tiloniחדר כושר29/12/171514 צפיות
לפעילות גופנית ולשמירה על כושר גופני יש השפעה לא רק על המראה החיצוני והאסתטי של המתאמנים, והמתאמנות, אלא גם על מגוון רחב של פרמטרים נפשיים ובריאותיים, ופעילות גופנית קבועה ומאוזנת ידועה ומוכרת כמורידת סטרס ולחצים, כמסייעת למערכות העיכול והדם וכמעכבת את תהליכי ההזדקנות של הגוף.

מאת: רוני הכהןחדר כושר18/11/152575 צפיות
אולי בעידן בו לא היו לנו כל כך הרבה מכשירים חשמליים שמבצעים עבורינו את רוב העבודה הקשה, זה היה יכול להיות נכון שאין זמן, אבל היום 24 שעות מרגישות הרבה יותר מלאות באפשרויות עבור שעות פנאי ואם רק תתכננו נכון את הבוקר שלכם, אתם תמצאו כי יש לכם זמן לביצוע פעילות גופנית. על Ems כבר שמעתם?

מאת: רוני הכהןחדר כושר26/02/152261 צפיות
המאמר מפרט אודות יתרונות של אימוני trx בתל אביב במכוני הכושר המובילים.

מאת: אמיר פטיטוחדר כושר17/08/143112 צפיות
היום יש מגוון מאוד גדול של מאמני כושר אישיים גם בתל אביב וגם ברחבי הארץ וחשוב לבדוק את כל האפשרויות . אם אתם מחפשים דרך להגיע לתוצאות הטובות ביותר בתחום של אימון ספורט גם כדי להגיע למסת שריר גדולה וגם כדי לחטב את הגוף שלכם לקראת הקיץ הגעתם למקום הנכון.

מאת: gilad edelsteinחדר כושר13/08/143167 צפיות
מקומות עבודה רבים מעוניינים בהקמת חדר כושר לעובדים. יש לכך שלל סיבות: רצון לפנק את העובדים, שאיפה לעובדים בריאים יותר, רצון להשאיר את העובדים יותר שעות בתוך סביבת העבודה, ורצון לגבש את העובדים על ידי פעילות ספורטיבית ומהנה. מסיבות אלה, יותר ויותר חברות פונות אלינו לצורך הקמת חדר כושר בחברה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica