חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיירקט סחר

מאת: penglשיווק ישיר21/10/20128883 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דיירקט סחר

עליית המחירים בישראל בשנים האחרונות הרקיעה שחקים והובילה למחאה החברתית הגדולה. כיום קשה יותר למשפחה ממוצעת בישראל לכלכל את עצמה בשל המחירים המופרזים ולכן חשוב מאוד לצרוך בגישה של צרכנות נבונה בכל התשלומים השוטפים המצויים מסביבינו החל מחשמל ועד לצריכת מוצרים ביתיים. אחת החברות העוזרות לנו לממשאת אותה צרכנות נבונה היא חברת דיירקט סחר המציעה מגוון רחב של מוצרים במחירים משתלמים יותר.

שיווק ישיר

מדוע ניתן להשיג מחירים מוזלים דווקא בחברה זו? בשל העובדה שהיא משווקת בשיווק ישיר לצרכן. שיווק ישיר פונה לצרכן בקלות ללא כל גורם תיווך שלישי ומאפשר לחברה של דיירקט סחר לחסוך בעלויות משמעותיות. שיווק ישיר מתבצע בחברות רבות בישראל אך המובילה בינהן היא דיירקט סחר.

דרכי שיווק ישיר ופניה ללקוח

השיווק הישיר מתבצע במספר דרכים כאשר הדרך הנפוצה היא על ידי טלמרקטינג. מלבד דרך זו ניתן למעשה להגיע ללקוח גם בדיוור ישיר לדואר האלקטרוני שלו (לפי רשימת תפוצה), שיווק על ידי קביעת פגישות טלפוניות טלמיטינג, שיווק דרך רשתות חברתיות וכמו כן שיווק על ידי שליחת דואר רגיל. בשיטה זו של שיווק בעלויות נמוכות יותר, יכולה דיירקט סחר לשווק מוצרים במחירים משתלמים יותר ובכך מעודדת אותנו הצרכנים לנקוט בגישה של צרכנות נבונה.

יצירת תחרותיות במשק

יתרון נוסף שיוצרת דיירקט סחר הוא עידוד לתחרותיות במשק בישראל. חברות אחרות יאלצו אף הן להוריד את המחירים לצרכן ובכך תיווצרנה אפשרויות בחירה גדולות יותר עבורינו כצרכנים. תשאלו את עצמכם האם לפני כל רכישת מוצר אתם בודקים ומשווים מחירים בין חברות שונות? לפעמים שווה להשקיע עוד זמן בהשוואת מחירים ולחסוך עשרות ולפעמים גם מאות שקלים.

התרומה של דיירקט סחר למשק בישראל

ללא ספק דיירקט סחר שינתה לטובה את כללי המשחק לטובת הצרכן ותרמה למשק הישראלי. השאיפה הגדולה כמובן היא לעודד עוד תחרויות במשק וליצור שגשוג בתחומים רבים.

דיירקט סחר - שעון יהלום מוניטין לנשים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

PengL

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת pengl

מאת: penglצרכנות25/06/131180 צפיות
חברת דיירקט סחר שמה דגש לדאוג ללקוחותיה בצורה הטובה ביותר על ידי מתן יחס אישי בשילוב של מחירים הוגנים.

מאת: penglקניות 16/06/131194 צפיות
למרות המציאות הכלכלית הקשה שבה אנו מצויים, חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעודדת לתחרותיות במשק.

מאת: penglצרכנות04/06/131265 צפיות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למענך הלקוח ומעבר לכך יוצרת עבורך מציאות טובה יותר בכך שמציעה לך מחירים טובים יותר עבור מוצריה.

מאת: penglקניות 19/05/131421 צפיות
חברת דיירקט סחר מספקת לך הצרכן מוצרי איכות במחירים אטרקטיביים. החברה משקיעה בך הלקוח בצורה הטובה ביותר ומעניקה לך יחס אישי.

מאת: penglאימון לרוחניות18/04/131354 צפיות
סדנת צחוק של שלמה צחוק תורמת רבות לבריאות הנפש שלך בצורה הטובה ביותר. חשוב מאוד לציין שבריאות הנפש חשובה לא פחות מבריאות הגוף.

מאת: penglאימון אישי10/04/131258 צפיות
שלמה צחוק מעביר לך סדנת צחוק מושלמת המתאימה לכל גיל ולכל אירוע.

מאת: penglבידור ופנאי - כללי24/03/131346 צפיות
סדנת צחוק מתאימה לכל גיל ויוצרת חוויה מהנה עבורך. סדנאות צחוק רבות החלו לצבור תאוצה בשנים האחרונות בשל השפעתם החיובית על הנפש.

מאמרים נוספים בנושא שיווק ישיר

מאת: SEOMANשיווק ישיר11/02/161915 צפיות
מהי המטרה שעומדת מאחורי השיווק הישיר וכיצד ניתן להיעזר במוצרי פרסום לצורך המיתוג. הרעיון שעומד מאחורי מוצרי הפרסום והגימיקים שניתן לשלב בתהליך המיתוג ושימור הלקוחות.

מאת: דור קונספטשיווק ישיר28/07/144337 צפיות
השוק הפתוח מציג סוגים של מיני ברים לחברות ומוסדות גם יחד. אם מדברים על בר מים למפעל או אפילו בר פרטי, מדברים על כמה וכמה סוגים. למעשה מדברים על מטרות שיש לתת את הדעת עליהן. יש כל מיני מיני ברים. חלקם איכותיים וחלקם יכולים לספק מים נקיים באותה המידה.בעוד הפסולת הינה שם, מתכות רעילות ועוד חומרים אשר עלולים לסכן את הבריאות, מגיע השלב של בחירת מסנני המים והברים המקצועיים אשר יכולים לשמור על בריאותכם. מהו המידע העדכני באשר לסוגי מיני בר? כל המידע תחת קורת גג אחת.

מאת: יוסי יהודאיןשיווק ישיר16/11/138594 צפיות
שימוש בטלמרקטינג כאמצעי שיווק שנויי במחלוקת, אך אם עושים את זה בצורה מקצועית זה מצליח ומצליח בגדול. הינה כמה טיפים שיעזרו לכם.

מאת: www.copy-writer.co.ilשיווק ישיר06/11/138391 צפיות
על כוחו העולה של דפוס דיגיטלי ככלי שיווק

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבשיווק ישיר10/04/132065 צפיות
בית ידיעות אחרונות הוא העיתון המוביל בעיתונות הישראלית. העיתון מהווה פלטפורמה עיתונאית למגוון רחב של סגנונות תקשורת ועיתונות ומהווה מקום העיקרי והמרוכז למדיה העיתונאית בישראל.

מאת: penglשיווק ישיר06/11/128881 צפיות
במציאות הכלכלית העגומה שלנו, ראוי לציין חברה אחת שבאמת תורמת לרווחתם של הצרכנים. חברה זו היא דיירקט סחר הפועלת רבות לטובתם של כלל הצרכנים ודוגלת בשיוויון.

מאת: סימה שמואלישיווק ישיר31/10/129280 צפיות
חברת דיירקט סחר בלתי אמינה לחלוטין

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica