חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוספי תזונה - לתזונה בריאה ונכונה

מאת: טלי גלתוספי מזון23/10/20127919 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדי שנה יותר ויותר אנשים בעולם מחליטים להתחיל ולהשתמש בתוספי תזונה שונים ובוויטמינים. דבר זה תקף גם לגבי הצרכנים הישראליים אשר מגלים מודעות גבוהה מאוד בכל הקשור אל בריאות, תזונה , ספורט ותרומתם של אלו לאיכות חייהם. ישראלים רבים מודעים לעובדה כי גופם מושפע ממתחים יומיומיים, חוסר בשעות שינה, אוכל מעובד אשר אינו מכיל את כל המרכיבים החיוניים לגוף וכך נוצר מצב בו הגוף מתחיל לגלות חסרים מסוימים הבאים לידי ביטוי בתסמינים שונים. בכדי למנוע מצבים של מחלות שונות, אנשים רבים החלו לאכול מזונות בריאים, להקפיד על שעות שינה, לעסוק בפעילות גופנית ולנטול ויטמינים, תוספי תזונה ומינרלים שונים המשלימים את החסך הקיים.

אילו תוספי תזונה קיימים

תשובה קצרה ועניינית על שאלה זו היא בגדר משימה בלתי אפשרית. כאן מדובר על עולם של תוספי תזונה ומדי כמה שנים נוספים למאגר זה עוד ועוד תוספי תזונה משופרים. חלק מתוספי התזונה הנצרכים ביותר הם:

  • ויטמין C- אין אחד אשר היה מצונן ולא שמע אתהמשפט "קח ויטמין C". ויטמין זה עוזר לחיזוק שלהמערכת החיסונית וכן הוא עוזר בבנייה של רקמות, עצמות ועוד.
  • אומגה 3- בשנים האחרונות ניתן לראות כי יותר ויותר אנשים בוחריםלהשתמש באומגה 3. כאן מדובר על חומצות שומן שקיימות בדרך כלל בדגים. כיווןשלא כולנו אוכלים דגים ובכמות הדרושה תוסף תזונה זה חיוני לשם תפקודו התקיןשל הגוף.
  • סידן- כמעט כל אישה בגיל המעבר מקבלת מרופא המשפחה שלה המלצה להתחילולצרוך סידן אשר עוזר בכל הקשור אל בנייה של עצמות הגוף וחיוני לתפקודם שלמערכות נוספות בגוף.

תוספי תזונה הכוללים ויטמינים, מינרלים ועוד ניתן לרכוש ללא מרשם רופא בבתי מרקחת או חנויות טבע בכמעט כל עיר בארץ.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121185 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121622 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121254 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121380 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121407 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121221 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121342 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא תוספי מזון

מאת: קרוסלה הריון ולידהתוספי מזון19/03/196475 צפיות
חטיפי אנרגיה הם ללא ספק אופציה מהירה ונוחה להשביע רעב קל במהלך היום, כשמם כן הם - נועדו לתת לנו מין בוסט של אנרגיה ברגעים בהם אנחנו חווים איזו נפילת מתח ורוצים לעורר את הגוף.

מאת: אסף סגלתוספי מזון26/01/182097 צפיות
הפרוביוטיקה - חיידקים פרוביוטיים ידידותיים החשובים לבפעילות תקינה של מערכת העיכול ומערכות נוספות בגוף. למה אנו זקוקים לפרוביוטיקה וכיצד הם עובדים? וכיצד בוחרים מוצר פרוביוטיקה איכותי?

מאת: SEOMANתוספי מזון19/12/171428 צפיות
תמיד רציתם לדעת איך לרדת במשקל ללא תופעות לוואי? עכשיו זה גם אפשרי. מוצרי ההרזיה של נטור דיאט יעזרו לכם לרדת במשקל ולהרגיש תחושת שובע ומלאות בגוף. הדרך הבטוחה ביותר לרדת במשקל באופן טבעי תוך 30 ימים או פחות.

מאת: רונןתוספי מזון22/06/173320 צפיות
עייפים יותר מידי או מרגישים כיווצי שרירים? אולי אתם ספורטאים פעילים? או אנשים שמקפידיםאו מתעניינים באורח חיים בריא ותזונה נכונה? כך או אחרת בוודאי שמעתם על מגנזיום. מגנזיום,הינה מינרל מאוד חשוב בגוף שלנו. הוא אחרי על 300 תהליכים בגוף של בן אדם. מאגרי המגנזיום נוטים להתרוקן בעיקבות פעילות מאומצת, שגורמת להזעה ובכך יחד עם זיעה מופרש מגנזיום. כדאי להשלים את החוסר, ניתן להקפיד על תזונה עשירה בירקות ירוקים, אגוזים, שקדים, קטניות, דגנים מלאים ועוד. אבל קיימת גם דרך נוספת להשלמת מגנזיום כתוסף מזון

מאת: שירה דרוריתוספי מזון02/01/149001 צפיות
כאבי מחזור מתרחשים כתוצאה משינויים הורמונאליים שלמעשה גורמים להתכווצויות של התרחבות והצרת הרחם בזמן המחזור. כאבי מחזור נפוצים אצל נשים בכל הגילאים מגיל ההתבגרות ועד גיל המעבר

מאת: sharonkal80תוספי מזון09/08/131835 צפיות
הבסיס לאלרגיות הוא לא הרגישות לאלרגן מסוים אלא חוסר איזון בגוף, בעיקר חוסר איזון הורמונלי אבל ייצור ההורמונים תלוי במספר המינרלים והחלבון שיש בגוף. אכילה של אצה כחולה ירוקה, כאמור, יפסיק את התגובה האלרגית

מאת: טומי רןתוספי מזון19/06/132004 צפיות
בשנים האחרונות אנו שומעים יותר ויותר את המושג תוספי תזונה ומה שבדרך כלל נשאל את עצמינו: אם אנחנו אוכלים כמו שצריך ומשלבים את כל אבות המזון למה אנחנו צריכים בכלל תוספי תזונה? האם תזונה נכונה אינה רק שמירה על העקרונות הבסיסיים ועם נשמור עליהם לא נשאר בריאים לתמיד? מסתבר שלא. רבים אשר שומרים על תזונה נכונה ומשלבים את כל אבות המזון בצורה מאוזנת מדווחים לעיתים על חולשה, תחושות לא טובות, חוסר באנרגיה, כאבים בכל מיני מקומות בגוף ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica