חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיירקט סחר

מאת: penglשיווק ישיר23/10/20128902 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דיירקט סחר

בשנים האחרונות אנו מצויים בתקופה של עליית מחירים בקצב מאוד מהיר ולכן אנו כצרכנים צריכים לנקוט בגישה של צרכנות נבונה. קיימות חברות רבות המנסות לשווק לנו מוצרים רבים אך לעניות דעתי השיווק היעיל ביותר הוא דרך שיטת דיירקט סחר שלמעשה פונה לצרכן באופן ישיר ומקצרת תהליכים. אנו כצרכנים חשופים מאוד לשיטות שיווק שונות וכיום ניתן להגיע לכמות רבה יותר של אנשים דרך המדיה וגם דרך האינטרנט.

עידוד תחרותיות במשק

דיירקט סחר משמעותה שיווק באופן ישיר המוביל למסחר ישיר. כיום הפניה לצרכן נעשית ישירה ללא כל מתווכים ולכן היעילות של החברה מתבטא לא רק בחיסכון בעלויות השיווק אלא גם בחיסכון בזמן. אני באופן אישי חושב שחסרה תחרותיות במשק בישראל ולכן חשוב מאוד לעודד תחרותיות גבוהה יותר על מנת שאנו כצרכנים נוכל לרכוש מוצרים בעלות סבירה יותר.

משמעותה של צרכנות נבונה

צרכנות נבונה לפי דיירקט סחר משמעותה לא רק חיסכון במחירים בקניות אלא גם בדברים אחרים כמו למשל חשמל, מים, משכנתאות ובכל תחום אחר בו אנו צריכים להוציא כסף מכיסינו. מתי בפעם האחרונה עשיתם חישוב נכון מבחינה כלכלית וחסכתם לעצמכם באופן משמעותי? חשוב מאוד לחשוב בצורה נכונה בכל הקשור לעלויות השונות.

יחסי אנוש טובים לכל עסק

תרומתה של דיירקט סחר למסחר בישראל הוא עצום כיוון שלא מדובר בעוד חברה הנוקטת מונופול כלפי הצרכן הממוצע אלא מדובר על חברה שבאמת איכפת לה מהתחרותיות במשק בישראל והיא מעודדת הורדת מחירים על ידי שיטת השיווק הישיר. עסקה טובה היום היא הרבה מעבר למחירים אטרקטיביים אלא גם מתן יחס אישי ללקוח.

הקשבה ללקוח

כאשר מדובר בדיירקט סחר ופניה ישירה ללקוח לא מדובר בעוד שיטת שיווק אלא בהקשבה מלאה לצרכיו ורצונותיו. חברה המשקיעה ביחסי אנוש טובים בינה לבין הלקוח מקבלת תגמול איכותי מאוד בסופו של הליך ויוצרת לעצמה לקוחות חוזרים.

דיירקט סחר - תרגומון

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

PengL

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת pengl

מאת: penglצרכנות25/06/131173 צפיות
חברת דיירקט סחר שמה דגש לדאוג ללקוחותיה בצורה הטובה ביותר על ידי מתן יחס אישי בשילוב של מחירים הוגנים.

מאת: penglקניות 16/06/131191 צפיות
למרות המציאות הכלכלית הקשה שבה אנו מצויים, חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעודדת לתחרותיות במשק.

מאת: penglצרכנות04/06/131260 צפיות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למענך הלקוח ומעבר לכך יוצרת עבורך מציאות טובה יותר בכך שמציעה לך מחירים טובים יותר עבור מוצריה.

מאת: penglקניות 19/05/131416 צפיות
חברת דיירקט סחר מספקת לך הצרכן מוצרי איכות במחירים אטרקטיביים. החברה משקיעה בך הלקוח בצורה הטובה ביותר ומעניקה לך יחס אישי.

מאת: penglאימון לרוחניות18/04/131350 צפיות
סדנת צחוק של שלמה צחוק תורמת רבות לבריאות הנפש שלך בצורה הטובה ביותר. חשוב מאוד לציין שבריאות הנפש חשובה לא פחות מבריאות הגוף.

מאת: penglאימון אישי10/04/131253 צפיות
שלמה צחוק מעביר לך סדנת צחוק מושלמת המתאימה לכל גיל ולכל אירוע.

מאת: penglבידור ופנאי - כללי24/03/131343 צפיות
סדנת צחוק מתאימה לכל גיל ויוצרת חוויה מהנה עבורך. סדנאות צחוק רבות החלו לצבור תאוצה בשנים האחרונות בשל השפעתם החיובית על הנפש.

מאמרים נוספים בנושא שיווק ישיר

מאת: SEOMANשיווק ישיר11/02/161911 צפיות
מהי המטרה שעומדת מאחורי השיווק הישיר וכיצד ניתן להיעזר במוצרי פרסום לצורך המיתוג. הרעיון שעומד מאחורי מוצרי הפרסום והגימיקים שניתן לשלב בתהליך המיתוג ושימור הלקוחות.

מאת: דור קונספטשיווק ישיר28/07/144334 צפיות
השוק הפתוח מציג סוגים של מיני ברים לחברות ומוסדות גם יחד. אם מדברים על בר מים למפעל או אפילו בר פרטי, מדברים על כמה וכמה סוגים. למעשה מדברים על מטרות שיש לתת את הדעת עליהן. יש כל מיני מיני ברים. חלקם איכותיים וחלקם יכולים לספק מים נקיים באותה המידה.בעוד הפסולת הינה שם, מתכות רעילות ועוד חומרים אשר עלולים לסכן את הבריאות, מגיע השלב של בחירת מסנני המים והברים המקצועיים אשר יכולים לשמור על בריאותכם. מהו המידע העדכני באשר לסוגי מיני בר? כל המידע תחת קורת גג אחת.

מאת: יוסי יהודאיןשיווק ישיר16/11/138590 צפיות
שימוש בטלמרקטינג כאמצעי שיווק שנויי במחלוקת, אך אם עושים את זה בצורה מקצועית זה מצליח ומצליח בגדול. הינה כמה טיפים שיעזרו לכם.

מאת: www.copy-writer.co.ilשיווק ישיר06/11/138386 צפיות
על כוחו העולה של דפוס דיגיטלי ככלי שיווק

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבשיווק ישיר10/04/132060 צפיות
בית ידיעות אחרונות הוא העיתון המוביל בעיתונות הישראלית. העיתון מהווה פלטפורמה עיתונאית למגוון רחב של סגנונות תקשורת ועיתונות ומהווה מקום העיקרי והמרוכז למדיה העיתונאית בישראל.

מאת: penglשיווק ישיר06/11/128878 צפיות
במציאות הכלכלית העגומה שלנו, ראוי לציין חברה אחת שבאמת תורמת לרווחתם של הצרכנים. חברה זו היא דיירקט סחר הפועלת רבות לטובתם של כלל הצרכנים ודוגלת בשיוויון.

מאת: סימה שמואלישיווק ישיר31/10/129276 צפיות
חברת דיירקט סחר בלתי אמינה לחלוטין

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica