חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דליות צעירות

מאת: רוני סופרטיפול בעור24/10/20121011 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד האתגרים לסטודנטיות רבות מעבר להצלחה בלימודים הוא לשלב יציבה נכונה בזמן שעות הלימוד הרבות במוסד הלימודים או בבית ויציבה בריאה ונכונה בזמן העבודה. סטודנטיות רבות סובלות מתופעה שכיחה של ורידים ברגליים הידועה במינוח המקצועי דליות. בשנת הלימודים יושבת הסטודנטית שעות רבות מול מחשב, מבלה בהרצאות או יושבת בבית ולומדת. רבות מהסטודנטיות משלבות עבודה בזמן הלימודים כדי לממן את העלויות הכרוכות בשכר לימוד, שכר דירה ומחייה יומית. עבודת מסויימות הן בישיבה ארוכה מול מחשב בעוד עבודות אחרות כרוכות בעמידה ארוכה כמו עבודת מלצרות, עבודות שירות, מכירה בחנויות ועוד. שני הגורמים האלה בשילוב גורם תורשה מביא להתפתחות דליות בקרב צעירות בזמן פסיכומטרי, לימודי משפטים או כל תחום לימודי אחר ועלול לגרום לכאבים ובעיה אסתטית. כאשר מגיע הקיץ ואיתו הזמן ללכת לים ולהראות את הביקיני החדש מביא הדבר לתסכול וצעירות מחפשות פתרון אסתטי לדליות.

סיבות להתפתחות דליות בקרב סטודנטיות סיבה מרכזית להתפתחות דליות נעוצה בסיבות תורשתיות בה נולדים עם שסתומים חלשים בוורידי הרגליים. שסתום חלש גורם לדליפת דם מטה בעוד שזרימת הדם בוורידי הרגליים צריכה לעלות מעלה. דליפת הדם מטה והצטברותו בווריד גורמת לגודש בווריד הוא מתנפח. הוריד מאבד את הגמישות שלו, מתקפל וגורם לנפיחות בעור בצבע סגול כחול. מעבר לתורשה סובלות צעירות רבות ובהן סטודנטיות מדליות בעקבות נטילת גלולות הריון, השמנת יתר, ישיבה ממושכת או  עמידה מרובה לא תנועה.

איך למנוע דליות לימודים בקורס פסיכומטרי או לימודי משפטים דורשים מצעירות לשבת ללא תנועה זמן רב. חשוב להפעיל את שרירי השוק לכן תנועת רגליים בזמן ישיבה כמו הליכה במקום או ריבוי בהליכות ותנועת רגליים תתרום לטיפול מניעה. יש רופאים הממליצים לעשות פעולות רגליים כמו דיווש (לחשוב על הפעלת מכונת תפירה ישנה) כפעילות רגליים בזמן ישיבה ממושכת. כמו כן כדאי לגרוב גרביים אלסטיות למי שסובלת מהתופעה.

ניתוח כירורגי או ניתוח פלסטי כיום מציע שוק הניתוחים הפלסטיים מגוון טיפולים פולשניים ולא פולשניים לטיפול בתופעה. השיטה הישנה והוותיקה בשוק מטפלת באמצעות ניתוח בהרדמה כללית בה מסירים באופן פולשני את הורידים הבעייתיים. ניתוח זה מומלץ לנשים צעירות על מנת למנוע סיבוכים מדליות. בתחום הניתוחים הפלסטיים ישנם מספר טיפולים אפשריים ובהם טיפול בלייזר או טיפול בקצף. טיפול בלייזר עושים בהרדמה מקומית ובמצעות גלי רדיו צורבים את הווריד הפגום ומונעים כניסת גם אליו. טיפול קצף הוא טיפול תרופתי ארוך בו חומר תרופתי מוזרק ומגיע לוורידים ומתפשט בהם.

טיפולים אלטרנטיביים טיפול אלטרנטיבי יכול להקל על כאבים ולשמש כטיפול מניעתי. שמנים ארומטיים ומסז'ים מגרים את זרימת הדם ויעזרו במניעת נפיחויות. סאונה ידועה אף היא כאופציה טיפולית וכמו כן אמבטיות מים חמים וקרים לסירוגין. התרופה הטובה ביותר היתה ונשארה פעילות ספורטיבית כמו הליכה ושחייה.

 



תגיות המאמר: דליון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני סופר

מאת: רוני סופרקפה13/12/128144 צפיות
רכשתם מכונת קפה למשרד או לעסק , מכונה מרשימה, עשויה ממיטב השכלולים שענף הקפה יכול היה להגות. אך משום מה לבכם נחמץ , הקפה לא בדיוק יוצא כפי שאתם אוהבים – החלב נשרף והקצף בועתי במקום מרקם השמנת החלק, ראשי המכונה צוברים לכלוך בקצב מסחרר ומיצוי האספרסו מטפטפת באיטיות מעצבנת ומתקררת עד השנייה בה לוגמים ממנה.

מאת: רוני סופרקפה13/12/128148 צפיות
קפה, התענוג שברא לנו הטבע, תענוג שמעניק לנו אנרגיה טובה להמשיך את היום בחיוך. קפה הוא בין המשקאות הכי פופולאריים, כבר מאות שנים, משקה שהתחיל אצל האצולה וזלג להמונים. הדבר הכי מושך בקפה, הוא הניחוח המושלם שלו, הטעם המענג שלו והמרקם העדין שלו בפה, שיוצר שלמות אלוהית בכל לגימה.

מאת: רוני סופרטיפול בעור13/12/121092 צפיות
ורידים מורחבים הם תופעה נפוצה מאד בקרב גברים ונשים. כמעט כמחצית מאוכלוסיית ארה"ב סובלת מבעיה זו במצבה הקל או לעיתים במצבה הרציני יותר. לרוב ורידים מורחבים קיימים יותר אצל נשים. אחת מהסיבות העיקריות לורידים מורחבים היא גנטיקה.

מאת: רוני סופרטיפול בעור13/12/12924 צפיות
אם אתה אחד מהאנשים – ויש הרבה כאלה – שמגלים שהם מפתחים ורידים בולטים מתחת לפני השטח של העור, ורידים שמתקשים או מקבלים צורה של חבלים, אשר מעניקים לרגליים או לחלקי גוף אחרים מראה שנראה לא מושך או מביך – אין לך מה לדאוג.

מאת: רוני סופרבריאות נשים13/12/12913 צפיות
נשים רבות מפתחות בעיות ורידים בהיריון כסוג של תופעת לוואי. בעיות ורידים הן לא יותר מאשר ורידים נפוחים או דלקתיים אשר לרוב בולטים על פני השטח של העור. הם עשויים להופיע כורידים אדומים כחולים מפותלים ברגליים. נשים מסוימות מפתחות גם ורידים בעייתיים באזור פי הטבעת אשר את עשויה להכיר כטחורים.

מאת: רוני סופרמחלות לב13/12/129212 צפיות
ורידים הם כלי הדם בגוף אשר מחזירים דם מהזרועות, הרגליים ושאר האיברים אל הלב. אי ספיקה ורידית היא מצב בו זרימת הדם בורידים חסום או מוגבל. אי ספיקה ורידית יכולה להתרחש בגלל מספר הפרעות – בעיקר פקקת של ורידים עמוקים ודליות. בורידים בריאים ישנה זרימה מתמדת של דם מאיברי הגוף. ישנם שסתומים בתוך הורידים ברגליים אשר מונעים מהדם לזרום בכיוון ההפוך.

מאת: רוני סופרניתוחים פלסטיים13/12/122582 צפיות
ורידים בולטים או בשמם הרפואי – דליות, עשויים להיות תופעה אסתטית מאד לא נעימה למראה על הגוף שלך. כך לפחות אנשים רבים חושבים. לרוב הן מופיעות על הרגליים ובמקרים חמורים יותר הם עשויים לגרום לכאב פיזי ומועקה מנטלית. כדי להבין טוב יותר מה גורם לורידים בולטים בידיים להופיע, חשוב להבין מהם קודם כל. הדם הזורם מהלב אל הגוף שלך עובר דרך כלי הדם. לאחר שנעשה שימוש בדם בגוף, הוא נישא בורידים שלך חזרה אל הלב כדי להתמלא בחמצן שוב פעם. כמו הלב, כלי הדם חשובים לחיים שלך והם יכולים לגרום למחלות ולמצבים כמו ורידים

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187514 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172293 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162023 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162057 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152325 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151825 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151624 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica