חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חלבון מי הגבינה וספורטאים

אבקת חלבון מי הגבינה חיוני לספורטאים ולכל אדם העוסק בפעילות גופנית אינטנסיבית, לפיתוח מסת שריר, שמירה על מסת השריר ושמירה על תקינות המערכת החיסונית וחילוף החומרים.
כיום גם בתחום הרפואה, מטפלים שונים ורופאים מומחים ממליצים במקרים מסוימים על שימוש בחלבון מי הגבינה כמסייע להתאוששות ובנייה מחודשת של רקמות הגוף.
חלבון מי הגבינה עשיר בחומצות האמינו החשובות לבניית השרירים בגוף, התאוששות מהירה והספקת אבני הבנייה לגופנו

למי מתאימה אבקת חלבון מי הגבינה?  מתאמני חדר כושר המעוניינים בעלייה במסת השריר, למתאמני סבולת המעוניינים לשמור את המסה הקיימת, למצויים בדיאטות דלות קלוריות לצורך הרזיה, לבני הגיל השלישי לצורך איזון הירידה ביעילות מערכת העיכול, לרגישים ללקטוז (כאשר החלבון אינו מכיל לקטוז), לבני נוער ומתבגרים העוסקים בספורט ומצויים בתהליך גדילה. לצמחוניים שתזונתם אינה כוללת בדרך כלל חלבון איכותי ואמורים להשלים את תצרוכת החלבון היומית שלהם.

פורמולת החלבונים אינה מיועדת לספורטאים בלבד!. במקרים רבים הפורמולה מיטיבה גם עם אנשים הסובלים מבעיות רפואיות שונות: * לחולי סרטן הפורמולה מונעת את דיכוי המערכת החיסונית ומשפרת את סיכויי ההחלמה, בעקבות השימוש בפורמולה נעשים התאים הסרטניים לפגיעים יותר לטיפולי כימותרפיה. * לסובלים מתת משקל. * לסובלים מטמפרטורת גוף נמוכה מדי. * לסובלים מעייפות כרונית כתוצאה מחוסר בחלבון בגוף. * לחיזוק המערכת החיסונית.

אבקת חלבון מי גבינה: • מכילה פפטידים של חלבון מי גבינה, • מועשרת בפפטידים של גלוטמין, • 22 גרם חלבון בכל מנת הגשה, • אינו מכיל לקטוז (סוכר החלב), • אינו מכיל אספרטיים. אולטרא וואי פרו של חברת יוניברסל נוטרישן מציבה סטנדרט חדש עבור אבקות חלבון איכותיות. בין אם אתה מתאמן שרוצה לבנות מסת שריר או אם אתה בדיאטה להורדת משקל, חלבון מי גבינה מספקת מקור מצוין של חלבון כדי לעזור לך במטרותיך. הפרוטאין (חלבון) מי הגבינה גם מהווה מקור מעולה של גלוטמין ושל חומצות אמינו מסועפות (BCAA). האבקה מכילה כמות נמוכה של פחמימות ושומנים והיא מתערבבת בקלות ליצירת שייק חלבון טעים ואיכותי.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תוספי מזון לספורטאים | אבקות חלבון

קובי עזרא פיתוח שרירים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קובי עזרא פיתוח שרירים

מאת: קובי עזרא פיתוח שריריםתוספי מזון14/02/13993 צפיות
כרום הוא האחד המרכיבים הנפוצים ביותר בקרום ומי הים של כדור הארץ. הכרום קיים בסביבה שלנו בשלוש צורות שונות: כמתכתי כרום, הכרום כtrivalent (3 Cr) וכמו כרום hexavalent (6 Cr). הצורה הנפוצה ביותר מתרחש באופן טבעי היא כרום trivalent הנמצא במזונות רבים (כולל חלמונים, שמרי הבירה, סובין חיטה ואגוזים) והוא חומר מזין חיוני לתפקיד toxicity.The נמוך מאוד של כרום בשמירה על רמות סוכר בדם זוהה לראשונה בשנת 1957 על ידי מדען בשם וולטר Mertz מחקר, שגילה את חומר טבעי בשמרי הבירה שהורידה את רמות הגלוקוז בדם בחיות

מאת: קובי עזרא פיתוח שריריםפיתוח שרירים 17/07/121157 צפיות
אנבוליזם - Anabolism פירושו תהליך בנייה ויצירה. התגובה האנבולית הינה רצף של תהליכים מטבוליים, אשר סה"כ התהליכים דורש אנרגיה, במהלכם מתקיימת סינתזה של מולקולות מורכבות וכו'...

מאת: קובי עזרא פיתוח שריריםאימונים12/02/09935 צפיות
קובי עזרא למאמנים אישיים : תוכניות אימונים לפיתוח הגוף. מפתחי גוף משתמשים בשיטות אימונים רבות ומגוונות לרבות: סופר-סט, דרופ-סט, שיטת אוקספורד (6x6) ועוד... * סופר סט (super set) -אימון על שני שרירים שונים האנטגוניסטיים אחד אל השני, לדוגמא: שרירי הבייספס ושרירי הטרייספס. * דרופ סט - אימון על שריר מסוים כאשר הגענו לכישלון אנו מייד מפחיתים משקל וממשיכים, וחוזר חלילה. * נגטיב (negative) - מכווצים את השריר בתרגיל בצורה הרגילה, אך את שלב המתיחה (שלב השחרור מהמאמץ) מבצעים בצורה א-י-ט-י-ת ביותר, וכך

מאת: קובי עזרא פיתוח שריריםרפואה18/01/091337 צפיות
האדם, בדומה לכל היצורים החיים, זקוק לאוויר או יותר נכון יהיה לומר לחמצן בכדי לחיות, לנשום ולהפיק אנרגיה. רקמות גופנו זקוקות לחמצן בכדי ליצור אנרגיה מאבות המזון שאכלנו (פחמימות, שומנים וחלבונים) אברי מערכת הנשימה ניתנים לחלוקה פשוטה, לחלקה העליון – אף, סינוסים וגרון, ולחלקה התחתון – הכולל את הסמפונות והריאות.american journal of respiratory and critical care medicine, november 15, 2003 חילוף הגזים או קליטת החמצן אם תירצו, מתבצעת בכלי הדם הקטנים ביותר (קפילרים). בנקודה זו מוחלפים ה

מאמרים נוספים בנושא דיאטה

מאת: אבי דוידידיאטה21/05/196583 צפיות
המלצות וטיפים לקראת דיאטה מהירה לגברים שמתחתנים בקרוב.

מאת: אבי דוידידיאטה08/01/196939 צפיות
עצות שימושיות לגברים שמחפשים דיאטה מהירה ללא תחושת רעב וללא הימנעות ממסעדות.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/183526 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך להוריד במשקל ולהישאר רזה, עכשיו גם אתם תוכלו להכיר את השיטה החדשה לירידה במשקל אשר הצליחה להטריף אלפי ישראלים הודות לתוצאות היפות אשר הצליחה להציג עבור כל אלו אשר התחילו להשתמש בה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/182760 צפיות
האם נמצאה שיטה חדשה לירידה במשקל אשר הצליחה לעזור לאלפי ישראלים לרדת במשקל בדרך הטבעית? עכשיו גם אתם יכולים לדעת איך מורידים במשקל בלי דיאטה וספורט.

מאת: SEOMANדיאטה15/01/181739 צפיות
מהי הדרך הטבעית לירידה במשקל ואיך גם אתם יכולים להתחיל להוריד במשקל 3-5 קילוגרם בחודש מבלי ללכת לחדר הכושר ולהרעיב את עצמכם במשך ימים שלמים? הכירו את שיטת ההרזיה ששיגעה את המדינה. נטור דיאט היא מעל לכל ספק אחת מהדיאטות החמות ביותר אשר הצליחה גם להגיע לידם של הסלבס ולקבל פידבקים רבים על הצלחתם של אלו אשר הצליחו לרדת במשקל בדרך הטבעית.

מאת: SEOMANדיאטה09/01/181556 צפיות
מהי הדרך הטובה ביותר לרדת במשקל באופן טבעי ואיך השימוש במוצרי הרזיה ודיאטות שונות יכולים להשפיע עלינו בטווח הקצר ובטווח הארוך? האם קיים פתרון אחד שיוכל להתאים לכל אחד? קיבלנו שאלות רבות בנוגע לאנשים אשר מחפשים את הפתרון הטוב ביותר אשר יעזור להם גם להוריד במשקל וגם לשמור על אורח חיים בריא לאורך זמן. אין ספק כי אלו הן רק חלק מהשאלות העתיקות ביותר אשר מניחות את דעתם של אלו החפצים בשינוי אמתי ומשמעותי בחייהם.

מאת: SEOMANדיאטה09/01/181459 צפיות
כמה זמן אתם כבר מנסים להוריד במשקל ולשמור על אורח חיים בריא? אם גם אתם חשבתם שניסיתם כבר הכל, חשוב שוב. כעת הדיאטה החדשה שהספיקה כבר לשגע את המדינה, יכולה להיות גם ברשותכם. דיאטת התרסיס או דיאטת הסלבס של נטור דיאט מציעה דרך חדשה להתמודד עם בעיית עודף המשקל. הודות לתרסיס ההרזיה והשימוש היומיומי בקפסולות, תוכלו גם אתם להוריד ממשקלכם באופן טבעי לאחר שתתחילו לאבד תיאבון ותרגישו תחושה של שובע ומלאות. אם כן, מה כדאי לדעת לפני שמתחילים ואיך זה עובד? הטיפים לירידה במשקל שיעזרו לכם להתחיל לחיות טוב יותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica