חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יעוץ עסקי

מאת: רונן חזיאימון עסקי29/10/2012778 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יעוץ עסקי

ניהול של עסק קטן או גדול, מורכב מפרמטרים רבים ושונים. המורכבות הרבה שבניהול עסק מביאה בימים אלה יותר ויותר ארגונים ובעלי עסקים לפנות אל יעוץ עסקי.המטרה של יעוץ עסקי היא לסייע לבעל העסק בניהול העסק שלו, מהבחינות השונות על הצד הטוב ביותר, כך שיידרש להשקיע את המינימום ההכרחי ולהפיק את מקסימום התועלת.

מהו יעוץ עסקי?

יעוץ עסקי נוגע לתחומים שונים הכרוכים בניהול עסק: התחום החברתי, התחום הכלכלי, התחום השיווקי והתחום העסקי. למה זה חשוב? מפני שבעל עסק הוא מומחה בתחום שלו, אך אין זה אומר שהוא מומחה גם בשיווק, כלכלה ועסקים. יעוץ עסקי מאפשר לבעל עסק או לארגונים לקבל יעוץ והכוונה בתחומים הנדרשים להצלחת העסק, בהם הוא פחות מתמחה. במהלך יעוץ עסקי אנשי מקצוע מן התחומים השונים מלווים אותו ומדריכים אותו, כיצד כדאי לו לנהוג בניהול העסק שלו בכל תחום ותחום. כך למשל, מומחים מתחום השיווק ידריכו את בעל העסק כיצד לשפר את התחום השיווקי בעסק שלו כך שישגשג.

יד ביד

על מנת שבעל העסק יצליח ליישם את כל העצות וההדרכות שניתנו לו במהלך יעוץ עסקי, נבנה המושג ליווי עסקי המשמעות של ליווי עסקי מעבר ליעוץ עסקי היא הליווי. כלומר, יש הבדל בין לקבל הנחיות ולנסות להוציא אותן לפועל בשטח בכוחות עצמך, לבין ליווי עסקי צמוד שגם מנחה אותך וגם מלווה אותך יד ביד, צעד צעד אל ההצלחה המיוחלת. ליווי עסקי גם מנחה ומכוון וגם נמצא שם בזמן אמת, לעזור לבעל העסק ליישם את ההמלצות.

אם תרצו אין זו אגדה

תחום נוסף שנפוץ היום הוא אימון עסקי. אימון עסקי הוא בן הדוד של אימון אישי ומושתת על אותן העקרונות. במהלך תהליך של אימון עסקי בעל העסק מציב את המטרות, החזון והיעדים שלו ולומד כיצד להביא את העסק שלו אל אותן מטרות. אימון עסקי עוזר למנהל העסק להתגבר על קשיים אישיים שלו שעשויים להפריע בניהול וקידום העסק. כמו כן אימון עסקי עוזר ותורם לעידוד שיתוף פעולה בין אנשי צוות הפועלים בעסק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

GoText כתיבת תוכן - שירותי כתיבת מאמרים מקצועיים, מאמרים שיווקיים ולכל מטרה אחרת במחיר של 25 ש"ח ל300 מילים.
הצטרפו למאות עסקים מרוצים הנהנים משירותי כתיבה  מקצועיים.

שירות ומכירה:   0526955953

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן חזי

מאת: רונן חזיבידור ופנאי - כללי29/09/141212 צפיות
חברת איקיוטק הינה החברה המפתחת והאחראית על אתר אודישנס. אחד מהאתרים המשמעותיים ביותר עבור אומנים מכל התחומים המחפשים להתפתח ולפתח את יכולתם.

מאת: רונן חזיספורט וכושר גופני - כללי29/09/142560 צפיות
ספורטיפ הינו אחד המוצרים המשתלמים ביותר עבור אוהבי משחקי הספורט למיניהם ובפרט עבור אנשים שאוהבים למלא טפסי ווינר ומייחלים ליום בו הם ימלאו טופס נכון ויזכו בפרס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141591 צפיות
פרשת איקיוטק הבהירה היטב כי לא ניתן להתעלם מהתרחבותן המשמעותית של עסקאות אלקטרוניות- עסקאות אשר מתבצעות בין שני שותפים לעסקה שנותנים הסכמתם לעסקה באמצעות כלים אלקטרונים בלי להיפגש בפועל.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141332 צפיות
בשנים האחרונות עסקאות, פגישות עסקיות ועוד נערכות באינטרנט. בהתאם, חוזים רבים ואף הסכמים סבוכים נחתמים באמצעות חתימה דיגיטלית. מה עוד אתם יודעים על זה?

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141229 צפיות
אחריות דיגיטלית משמעה שכל צרכן, ספק או שותף כלשהוא לעסקות דיגיטליות יהיה מודע היטב לתוכן החוזה עליו הוא חתום ולחובות והזכויות שלו בהקשר זה. אחריות דיגיטלית היא ההבנה כי חתימה דיגיטלית, אף כי אינה ניתנת באופן פיזי בפני הצד השני השותף לחוזה, מחייבת בדיוק כמו חתימה על נייר ויש לה תוקף משפטי חד משמעי

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141328 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141257 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאמרים נוספים בנושא אימון עסקי

מאת: ניר שגבאימון עסקי24/11/193608 צפיות
ייעוץ אסטרטגי הוא חובה לכל בעל עסק או דורש עבודה. בצורה הזו ניתן להגיע לתוצאות מיטביות ולהשגת יעדים ביעילות.

מאת: ירון שוראימון עסקי14/08/173751 צפיות
מי שאחראי על התוצאות העסקיות שלנו זה אנחנו. יש לנו 100% אחריות על התוצאות שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי07/08/173778 צפיות
ה-well-being שלנו כולל תזונה, שינה, פעילות גופנית, בריאות, יחסים ופנאי. הוא משפיע בצורה ניכרת על העבודה שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי28/06/174125 צפיות
איך למקסם את ההצלחה שלכם במכירות בעזרת 2 כלים חשובים: הקשבה יוצאת דופן ובחירת הוויות.

מאת: ירון שוראימון עסקי11/12/162624 צפיות
גם אתם מרגישים פער בין המקצועיות שלכם לבין מה שאתם מרוויחים? כל הזמן חיים במתח שלא תצליחו? שלא תקודמו בעבודה? מפחדים להיכשל? לא מרגישים בטוחים בעצמכם? הגיע הזמן לשחרר את מה שמעכב אתכם. התחילו לצמוח.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163050 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/162591 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica